Xbox one oikeasti Ps4 halvempi

Xboner

Playstation 4:
Halvin hinta (hintaseuranta.fi:stä) 429,95e (huom) Kamera joka maksaa 80e
Eli yhteensä 509,95. (halvin coolshopista)

Pelien hinnat Playstation 4 konsoliin: 64,95e(halvimmat)


Xbox One:
Halvin hinta(myös hinta seurannasta katsottu) 499e ja kamera mukana
(Halvin hinta markantalo.fistä)

Pelien hinnat Xbox One konsoliin: Halvin jonka löysin oli 65e



Eli tässä on (FAKTA) tietoa eikä väittelyä mutta toisaalta Playstationin pelit näyttäisi olevan 00,05e halvempia.

ps. Saa toki laittaa itse löytämiä hintoja ja kenties linkkejä.

40

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XBOX FTW

      Haahhaaahaa! Tässä taas nähdään. MICROSOFT FTW (Ja Xbox One myös)!

    • Xboner

      Jos et lukenut kunnolla niin Xbox One on halvempi, Aiheeni nimi vain hieman hämäävä. Kirjoitin tämän koska en oikein ymmärtänyt viestisi ideaa.

      • XBOX FTW

        Microsoft for the win eli Microsoft voittoon ja Xbox One myös. Ymmärsitkö nyt?


      • 360
        XBOX FTW kirjoitti:

        Microsoft for the win eli Microsoft voittoon ja Xbox One myös. Ymmärsitkö nyt?

        m$ on yrityksenä perseestä.


    • xbox romukoppaan

      Aika hieno paskakasa, meinaan xbone

      • mikkisoftan kaataja

        Romu mikä romu, koska M$


      • ''Xbone'' Voittoon
        mikkisoftan kaataja kirjoitti:

        Romu mikä romu, koska M$

        Homo mikä homo, koska Sony.


    • oneioo

      No eikä ole on se ei on se eo no eikä.

    • HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
      • ...

        Huoh... mikä on elämäntarkoituksesi playstation jonne ja japsien runkkaaja..?


      • japsi jonne
        ... kirjoitti:

        Huoh... mikä on elämäntarkoituksesi playstation jonne ja japsien runkkaaja..?

        päästä baariin ja ostaa corolla


    • llgnsosl

      M$? Kauheaa propagandaa sanon minä. Tiesittekö, että firmat eivät pärjää ilman rahaa? Ettepä tainneet...

    • Sitä saa mitä tilaa

      M$ julistettu vuoden paskimmaksi firmaksi, pahempi kuin EA!

    • XBOXJUUSTONAPPULA

      EA jyrää for PC

    • hasdg

      EA on paras sillä on BattleField!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ea on suolesta

        mee helvettiin sotapoju


    • muahahahahah

      Ps3 oli hieman parempi kuin xbox 360

      mutta nyt ps4 murskaa xbox onen ihan täysin.

      u mad xbox fanboys?

      • ...

        Nope. Xbox 360 on miljoona kertaa todettu paremmaksi kuin ps3. Mutta nyt (valitettavasti) ps4 on parempi kuin one. Silti sony on vaan jonneille jotka on no life cod jonneja.


      • HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
        ... kirjoitti:

        Nope. Xbox 360 on miljoona kertaa todettu paremmaksi kuin ps3. Mutta nyt (valitettavasti) ps4 on parempi kuin one. Silti sony on vaan jonneille jotka on no life cod jonneja.

        Taidat itsekin olla jonne, kun sanoit jonne. MUAHAHAHAHA


      • ...
        HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA kirjoitti:

        Taidat itsekin olla jonne, kun sanoit jonne. MUAHAHAHAHA

        Okei selväksi tuli, olet jonne.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Okei selväksi tuli, olet jonne.

        Okei, olen minä jonne. Olen vielä homokin


      • ...
        ... kirjoitti:

        Okei, olen minä jonne. Olen vielä homokin

        Miksi käytät mun eeppistä nimemerkkiäni? Oletko super jonne?


      • ...
        ... kirjoitti:

        Miksi käytät mun eeppistä nimemerkkiäni? Oletko super jonne?

        Kyllä, kuten myös sinä.


      • ...1
        ... kirjoitti:

        Kyllä, kuten myös sinä.

        Okei pitää kai eeppinen nimierkkini vaihtaa... Ja selitä mulle mitä tarkoittaa sana jonne?


      • ...1
        ...1 kirjoitti:

        Okei pitää kai eeppinen nimierkkini vaihtaa... Ja selitä mulle mitä tarkoittaa sana jonne?

        Ainii, löysin googlesta


      • ...
        ...1 kirjoitti:

        Ainii, löysin googlesta

        Mitä vittuu selität jonne? Eeeäs pärinöissä tulet tänne ja varastelet toisten nimimerkkejä. Täytyy kohta tehdä tänne suomi kaks neljään tili jotta ei nimimerkkiäni käytetä...


      • ...
        ... kirjoitti:

        Mitä vittuu selität jonne? Eeeäs pärinöissä tulet tänne ja varastelet toisten nimimerkkejä. Täytyy kohta tehdä tänne suomi kaks neljään tili jotta ei nimimerkkiäni käytetä...

        On vain niin kivaa kiusata jonnea, siksi.


      • pelintekijät hylänneet
        ... kirjoitti:

        Nope. Xbox 360 on miljoona kertaa todettu paremmaksi kuin ps3. Mutta nyt (valitettavasti) ps4 on parempi kuin one. Silti sony on vaan jonneille jotka on no life cod jonneja.

        Pelien tekijät ovat myös tänä vuonna menettäneet mielenkiintonsa xbox alustaan. Xboxille (eikä pc:lle) ei löydy yhtään yli 90 pisteen 2013 huippupeliä. Ps3:lle sen sijaan löytyy jo yksi huippupeli, kesäkuussa julkaistu joka on saanut kaikkialla huippuarvosteluita (keskimäärin 95 pistettä kaikki arvostelut huomioiden kymmenissä eri pelilehdissä) ja se on ps3-yksinoikeuspeli.
        Xboxin omistajia rahastetaan kaupallisilla tusinaräiskinnöillä, ja sama meno luultavasti jatkuu xbox onenkin puolella, jonka kirouksena on ylikaupallistuneet liian tylsät pelit. PS4:lle sen sijaan todennäköisesti tulee vielä todella upeitakin yksinoikeus pelejä, eikä niistä tehdä directx versiota pc:lle ja xboxille.


      • minä
        ... kirjoitti:

        On vain niin kivaa kiusata jonnea, siksi.

        en ole jonne vaan jonna


      • minä
        minä kirjoitti:

        en ole jonne vaan jonna

        eli jonne


      • Peaceout
        ... kirjoitti:

        Nope. Xbox 360 on miljoona kertaa todettu paremmaksi kuin ps3. Mutta nyt (valitettavasti) ps4 on parempi kuin one. Silti sony on vaan jonneille jotka on no life cod jonneja.

        PS3 myi enemmän kun xbox360 eikä kumpikaan konsoli ole "parempi" ihan mielipidekysymys, PS4 ennakkotilaukset on 10:1 xboxia vastaan. Molemmilla konsoleilla on näitä ns. cod jonneja


    • joku vain

      Jaaha, taas joku itsekseenpuhuja täällä...

    • kunhan ajattelen

      "Täytyy kohta tehdä tänne suomi kaks neljään tili jotta ei nimimerkkiäni käytetä"

      No mikä estää tekemisen?

      • Liika uteli

        Liika utelu nimimerkkiä tehdessä, totuushan on kerrottava, säännöt sanoo niin.


    • .......

      CELL-prosessori on pienikokoinen, siinä on vähän transistoreja ja suppea RISC-käskykanta.

      PS4:n x86-64 ydin on iso ja monimutkainen, todella paljon transistoreja ja laaja käskykanta. Yhden käskyn suoritukseen tarvitaan PS3:lla paljon komentoja samaan lopputulokseen pääsemiseksi. Varovaisen arvion mukaan PS4 on 5x tehokkaampi normaaleissa sovelluksissa, peleissä ja multimediassa. Vielä kun noita ytimiä on 8, monisäikeisissä ohjelmissa tehoja on todella paljon enemmän.

      Applehan joutui tästä syystä myös vaihtamaan iLoneiden powerpc/RISC prossut Intelin x86:een. Vaikka Giga-hz ja gflopsit olivat äärimmillen viriteltyjä, silti sovellukset toimivat etanamaisen hitaasti x86:een verrattuna. Nyt myös sony joutui siirtymään cell/riscistä x86:een, ja seuraavana ovat vuorossa puhelimet ja tabletit kunhan Intel julkaisee tänä syksynä uudet 22nm Bay Trailit.

      Liukulukulaskenta kannattaa tehdä GPU-avusteisesti esim. DirectComputella, gpu:ssa on paljon pieniä ytimiä risciäkin suppeammalla käskykannalla, jotka ovat erikoistuneet pelkkään liukulukulaskentaan. PS4 gpu:sta gflopseja löytyy 1800, kun ps3:lla vain 300.

      • maanpetturi!!!

        Puhu suomee!!!


      • pc jyrää

        Pc on paras niit saa viritettyy vaik sata ketaa tehokkaammaks ku konsoleita että haistakaa paskaaaaa!!


    • Ps4paras

      Heittäkää xbox one roskikseen ja ostakaa ps4 tilalle.

    • Ps4paras

      Myyntiluvutki kertoo että ps4 on parempi ku xbox one.

    • Ps4paras

      Siis ps4 on PALJON PAREMPI ku xbox one.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe