Tarttisin liivit, dumppipussin ja multicamo mieluiten värinä. Kaltoin tuolta Taiwangun:ista, mutta en oikeen tiedä onko ne hyviä joten jos ne taiwangunin omat on hyviä niin ostan sieltä.
Varustus
6
63
Vastaukset
Riippuu ihan budjetista, taiwangun on ihan ok laatua. Puku on sitten toinen juttu.
- snake556
Varustelekasta saat liivit, dumppi pussin ja puku samast paikkaa
Niin, kannattaa ostaa sitten sellainen koko kehon peittävä liivi että osumat ei satu ja dumppipussissa on hyvä kantaa lippaita, kuka ees ostaa lipastaskuja...
finsoft kirjoitti:
Niin, kannattaa ostaa sitten sellainen koko kehon peittävä liivi että osumat ei satu ja dumppipussissa on hyvä kantaa lippaita, kuka ees ostaa lipastaskuja...
@finsoft
"kuka ees ostaa lipastaskuja..." Lipastaskut on paljon käytännöllisemmät Real cap:ien kans ja realistisempi. Dumppipussukka on katevä tyhjille lippaille ettei mee sekaisin lippaissa. Esim: Mulla on 11 Real cap M4, niin silloin noita lipastaskuja tarvitsee, kun joutuu aikas useesti vaihtamaan lipasta ja dumppiin on helppo pistää tyhjät lippaat. Rk kanssa ei taas tarvitse sillain noita lipastaskuja kun siihen on pelkkiä hi-cap:ei, niin tarvi pahemmin latailla kun joko ite kerkee pudota kun lipas loppuu tai vastapuolen väki loppuu kesken.... Silloin pärjää 2 lippaalla hyvin.- {turuk}
soviet.sniper kirjoitti:
@finsoft
"kuka ees ostaa lipastaskuja..." Lipastaskut on paljon käytännöllisemmät Real cap:ien kans ja realistisempi. Dumppipussukka on katevä tyhjille lippaille ettei mee sekaisin lippaissa. Esim: Mulla on 11 Real cap M4, niin silloin noita lipastaskuja tarvitsee, kun joutuu aikas useesti vaihtamaan lipasta ja dumppiin on helppo pistää tyhjät lippaat. Rk kanssa ei taas tarvitse sillain noita lipastaskuja kun siihen on pelkkiä hi-cap:ei, niin tarvi pahemmin latailla kun joko ite kerkee pudota kun lipas loppuu tai vastapuolen väki loppuu kesken.... Silloin pärjää 2 lippaalla hyvin.Dumppitaskun yks käyttötarkoituksista on juurikin se ettei tyhjät ja täydet makasiinat mene sekaisin. Tyhjät heittää dumppiin, täydet ottaa lipastaskuista. On mullakin esm. Jos käytän MP5, 12 lowcappia (50rds) mukana.
{turuk} kirjoitti:
Dumppitaskun yks käyttötarkoituksista on juurikin se ettei tyhjät ja täydet makasiinat mene sekaisin. Tyhjät heittää dumppiin, täydet ottaa lipastaskuista. On mullakin esm. Jos käytän MP5, 12 lowcappia (50rds) mukana.
@soviet.sniper
Mikäli et huomannut viestini oli trolli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466