Ootko kuullu, ootko nähny?

Vinkkinä

8

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielläpä ois päättäjille vinkkejä mitä tulevat veronmaksajat kaupungilta haluavat, mutta sehän ei heitä kiinnosta pätkääkään.

      • Mummo mielissään

        Mistä voit tietää? Uskon, että ainakin opet ovat lukeneet jo kilpailuaikaan ja laajemmin kuin mitä meille muille on tarjolla.

        Hellyttäviä, ajatteluttavia ja osin hyvin taitavasti kirjoitettuja. Varsinkin hämmästelin 11 vuotiaan kirjoitustaitoa. Hienoa nuoriso!!!!!!!!!!!!

        Kyllä meille kasvaa uusia marja björkejä ja turus heikkejä.


      • SSmies
        Mummo mielissään kirjoitti:

        Mistä voit tietää? Uskon, että ainakin opet ovat lukeneet jo kilpailuaikaan ja laajemmin kuin mitä meille muille on tarjolla.

        Hellyttäviä, ajatteluttavia ja osin hyvin taitavasti kirjoitettuja. Varsinkin hämmästelin 11 vuotiaan kirjoitustaitoa. Hienoa nuoriso!!!!!!!!!!!!

        Kyllä meille kasvaa uusia marja björkejä ja turus heikkejä.

        En ole lukenut,mutta nyt kun laitoit linkin,niin aion lukea.


      • SSmies
        SSmies kirjoitti:

        En ole lukenut,mutta nyt kun laitoit linkin,niin aion lukea.

        tarkoitan siis aloittajaa.


      • Mummo mielissään kirjoitti:

        Mistä voit tietää? Uskon, että ainakin opet ovat lukeneet jo kilpailuaikaan ja laajemmin kuin mitä meille muille on tarjolla.

        Hellyttäviä, ajatteluttavia ja osin hyvin taitavasti kirjoitettuja. Varsinkin hämmästelin 11 vuotiaan kirjoitustaitoa. Hienoa nuoriso!!!!!!!!!!!!

        Kyllä meille kasvaa uusia marja björkejä ja turus heikkejä.

        Kyllähän niitä ainakin äidinkielen opettajat ovat lukeneet, mutta kuinka monta äikänopea valtuustossa ja muussa "hallintoportaassa" on?


    • Omat lapset vanhempi

      Mielenkiintoista lukea miten nuoret tulevaisuutta hahmottavat ja näkyy noista samalla nykyisyyskin. Huomaa, että muutamat asiat kuten liikuntapaikat ovat keskeisiä ja hyvin positiivisesti vahuksiakin huomioidaan. Monikulttuurisuuden ei nähdä tuovat ongelmia, vaan se on normielämää jo näissä nuorten kirjoituksissa.

      Kivaa kesälukemista.

    • Ehtiikö kisaan

      Nykyinen Lieksani

      Aika käy ja kellot kuluvat! Uudelleen muokattu Pielisentie valmistuu lähikuukausien aikana neljän vuoden remontista. Saamme ihailla sen kapeita ajokaistoja pienine mopoautojen pysäköintitaskuineen ja leveine rollaattoriväylineen nykyisiä ja tulevia tarpeitamme varten.

      Monet käyttämämme kaupat ovat sulkeneet ovensa jo lopullisesti. Kirjakauppaakaan emme ole tarvinneet enää pariin vuoteen. On Lieksassa sentään vielä jotain jäljelläkin. Kolme hautaustoimistoa kilpailee sieluistamme ja toistakymmentä vanhusten hoitolaitosta säästöistämme.

      Kaupunginjohto yrittää kiitettävällä innokkuudella säilyttää asukasluvun yli kymmenessä tuhannessa. Tehtävässä se on onnistunut kutsumalla henkilökohtaisilla kirjeillä nuoria, ahkeria, korkeasti kouluttautuneita afrikkalaisia Lieksan uuteen kotiin. Vakavaraisina asukkaina olemme ottaneet heidät avosylin vastaan yrittäen kotoutua heidän kulttuuriinsa. Uusien tapojen oppiminen vie meiltä aikaa, mutta hyvän asian takia kannattaa ponnistella.

      Nykyinen Lieksani on myös heidän Lieksansa.

      • Kunnia nuorille

        Ihan 6-0 häviät nuorille, koska he tuottivat uutta. Olisi ollut toivottavaa, että he olisivat saaneet pitää tämän ketjun ilman näitä jokapaikkaan saman asian tunkijoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe