Mielenkiintoista kuinka niin moni tangofinalisteista nimeää Karin esikuvakseen ja suosikikseen. Tapani Kansaa ei kukaan...
No, Karia sopiikin fanittaa kun oli niin mahtava artisti.
Kari-faneja
7
172
Vastaukset
- Annu.
Sitä kyllä ihmettelen kovasti,vaikka Kari olikin mahtava artisti, että Reijo Taipaletta ei huomioida vaikka hän mielestäni onkin varsinkin tangon kruunaamaton kuningas kautta aikojen.
Reijo Taipaleen ikimuistoisia tulkintoja ei vaan kukaan voi vetää paremmin eikä edes yhtä hyvin.Tapsa kyllä laulaa tuon Taipaleen Reiskan tutuksi tekemän Satumaa-tangon kanssa tosi komeesti. Kannattais joskus kuunnella se.
No kai ne nyt sanoo Kari Tapion idolikseen, kun sillä keikoin pystyy saamaan ylimääräisiä poitseja kun tietävät että tuomaristossa on ainakin pari Kari Tapion kaveria.
Tapsa kun on joskus arvostellut sitä hattarapäistä tuomaria aika kärjekkäästi ( Jorma Hietamäkeä) niin voi olla varma, että jos olis Tapsan idolikseen maininnut, että Hietamäki olisi antanut lähinnä miinuspisteitä sellaiselle laulajalle.- tangosolmuke
Olipa siellä Tangomarkkinoiden tuomaristossa Kari joskus itsekin ja sai kritiikkiä osakseen, kun uskalsi(?) äänestää oman mielensä mukaan.
Vaan eiköhän hänen suosikkinsa Jenna ole pärjännyt aika ok kisojen jälkeen.
Ja kyllä Kari tangon salat osasi laulaa siinä missä muutkin laulut, enkä kuullut hänen milloinkaan mollaavan artistikaveriaan Tapsaa. Tokkopa Tapsakaan Karia.
Kuten monet tällä palstalla. Ottakaamme opiksi.
Karin muistoa kunnioitan edelleen - niin artistina kuin ihmisenä.
- Kyllä kansa tietää..
Kuka itseään kunnioittava ihminen, saati artisti, voisi nimetä jonkin määkivän Kansan Tapukan idolikseen? Viimeistään siinä vaiheessa paljastuisi kyseisen henkilön epämusikaalisuus.
- Kartsa fani
Kari oli mahtava artisti, perässähiihtäjiä ovat Kansa, Taipale, Grön... lukematon liuta muita lauluäänettömiä "artisteja". Tusinatähdet jäävät kauas taa... Kari on ykkönen.
- Kari fani
Kyllä Kari on ykkönen,olen ollut Kari fani kymmeniä vuosia,enkä koskaan kyllästy kuuntelemaan Karia....melkeimpä päivittäin pistän Karin levyn soimaan....harmi että Kari joutui lähtemään näin aikaisin keskuudestamme,olis varmaan ollut paljon annettavaa suomen kansalle...olin Karin siunaus tilaisuudessa..Karin muistoa kunnioittaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530