Voiko instagramiin lisätä kuvia mitenkään koneen kautta? Kun tuolla kirotulla lumialla ei kuvia pysty lisäämään. Semmoisen ohjelman tiiän kuin Gamblr joka pitää ladata netistä ilmaiseksi, mutta mulla ei oikeen näytä toimivan tuo sovellus.
Instagramiin kuvia tietokoneella?
10
2103
Vastaukset
- lumian omistaja
ja nyt tuo gamblr sovelluskin on näköjään poistettu kokonaan..
- ujfdujdgghi
Lumialla saat lisättyä kuvia sen nimisellä sovellksella kuin instagraph sen kokeilu on ilmainen mutta koko versio maksaa n. 2e
- apuaaa3
jos kokeilee niin että laittaa kuvan ja poistaa niin eihän se maksa mitään sitte??
- Instagram BETA
Lumialla saa lisättyä kuvia instaan, itselläkin on lumia. Lataa sovellus
Instagram BETA, niin saat lisättyä kuvia ja toimii kuten normi insta, vain ulkomuodoltaan vähän erilainen, mutta vastaa samaa instaa, kuin androidilla ja iPhonella.
On siis täysin sama sovellus ja kaikki ainakin minun ystäväni löytyy tästä sovelluksesta, vaikka niillä on androi tai iPhone... :)- nReOlSlSi
Minulla on juuri tuo Instagram BETA, mitta ongelma siinä on että en saa videoita laitettua. Miten siis videon voi saada julkastuu!?
- Tietäväinen ja lumia kjä
nReOlSlSi kirjoitti:
Minulla on juuri tuo Instagram BETA, mitta ongelma siinä on että en saa videoita laitettua. Miten siis videon voi saada julkastuu!?
Juttu on siinä että Instagram BETAlla pystyy laittamaan videoita kunhan ne otetaan instagramin kameralla mutta tavallisella kameralla otettuja ei voi ladata instagramiin
- imppu02
mulla sama ongelma ku nReOlSlSilla
- instakone
Saako mistään tietoa, miten tietokoneella voi ladata kuvia Instagramiin? Itselläni tämä ongelma, kun otan kuvat kameralla :/
- olette_riistaa
Miksi kuvia pitää lisätä instagramiin? Miksette pidä elämäänne omana tietonanne? Mitä se kenellekään kuuluu, mitä teette ajallanne?
- Entäsapple
Miten applen koneella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354269Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2171384- 331215
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62984