salatut elämät

poika ja ilves

missä on salatut elämät on 181 dvd missä kaikki on niitä jaksoa mikan kuolema auto onnettomuuden hanna onnettomuuden ne pitää olla jossain nyt tee laitakaa ne jakost nyt tai jos niitä ei tuu kyllä käy niin sanion tästä kaikkille tästä mikä vaivaa eitkö teillä ole yhtään mitään jaksoa mitkä liityy salatut elämät jaksoa nyt tee otatee yhteen sen tyypin vähan äkkiä se tyypi ei tuu miään saamaa mitkään olen ajatellut tuleko niitä jaksoja ja kauan menee siinä otettu salatut elämät dvd 181 missä maarit kännissä hoitaa pietä sofiaa humalassa hanna poissa meno lauran kanssa missä oli ne sillon lauran äidin luonna missä oli se kotha siinä mitä hanna tekemään lauran äidin autolla meneossa katsomaan sofiaa muutta aleksin suuri suru oli se hanna kuolema tuli eikö siinä kävi maarit humalassa sofia jäi hoitoon maartlle hanna lähti lauran kanssa pois kaupugista aikaa myöhään illalla aleksi syytää maarita olemasta lopetamaan humalassaolon kanssa ei leikkiä saa hanna pelkää siinä maarit ei vastaa oli vaan humalassa eikä pystynyt vastamaan kamalla yö oli hannalla kolari rekan kanssa törmäsi molemat niin jukka sai teihtä aleksin hanna suutellevat seppo sano ullan puolestaan jukkalle maarit oli kännissä hoihtaa sofiaa hanna vastaa puhelimen muuta sitten maarit tuli kännin sofia jäi yksin miian kuolema saku itki miiasta mikä täällä on miia kuoli aivokasvaimen

7

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4985960

      milloin tulee salatut elämät DVD:lle sen takia että on kiva nähdä miten se alkoi Hannan onnettomuus oli Lauran kanssa menossa jonnekin ja niin että kaikki tietävät sen salatut on tulossa jos joku kysyy niin sanokaa näin pitäisi laitta ne jaksot mitkä tulee sivulta kaikki pääsee katsomaan myös YouTubesta niin että tässä on teille vastauus minä ymmärrän sen niin ne ei tuu ihan heti olen nähnyt kuvan googlen kuvahakussa että joku käsittää tämän jotenkin perustella näin että salatut tulisi vähän nopeaa vai mitä sanotte koska olisi apuja mitä tarvitse toisen auttamista jos toiselle on paha paikka vai mitä kyllähän se ihan ymmärtämistä joku halua Auttaa

      • 4753

        Minusta olisi kivaa tietää se että koska salatut elämät alkaa mutta mihin kaikki tarvitse vai mitä minä ymmärrä sen että ne ei tuu hetkessä voisi maikkari olla ehkä väärässä tai oikeassa miksi tässä menee näin kauaa laittakaa ne jaksot sen takia koska minä tarvitsen heti YouTubeen minä pyydän tämän sen takia tämä olisi hyvä asia se mitä sanon on totta mutta kyllä ihmiset tietää mikä on totta ja mikä ei tämä on parasta mitä toinen tarjoaa äänestä minua tämä on hyvä merkki


      • 498033
        4753 kirjoitti:

        Minusta olisi kivaa tietää se että koska salatut elämät alkaa mutta mihin kaikki tarvitse vai mitä minä ymmärrä sen että ne ei tuu hetkessä voisi maikkari olla ehkä väärässä tai oikeassa miksi tässä menee näin kauaa laittakaa ne jaksot sen takia koska minä tarvitsen heti YouTubeen minä pyydän tämän sen takia tämä olisi hyvä asia se mitä sanon on totta mutta kyllä ihmiset tietää mikä on totta ja mikä ei tämä on parasta mitä toinen tarjoaa äänestä minua tämä on hyvä merkki

        Hei tässä olisi teille vähän kysymistä se koska voitte saada tietää milloin ne salatut elämät alkaa sen takia että minä ymmärrän sen että maikkari voi sanoa mitä vaan jos olisi totta mutta miksi ne elokuvat ja dvd ei tuu myyntiin voisitko sinä ottaa selvää tästä minä pyydän tämän kerran kyllä joku tajuaa missä tässä mennään vai mitä uskon että tässä ei menisi näin kauan haluan että ne tulee kauppoihin voin tehdä tälle asialle en vaan voi se kuulu minulle yhtään minä olen ihan varma maikkari tämän tajuaa


      • 049474

        koska ne tulee myös uusi päivä DVD:lle tai boxiin vai mitä uuden päivä täytyy tulla sen takia että YLE määrää sen mikä tulee ja mistä mutta sitä en osaa sanoa entä syke joka olisi 4 milloin tämä tulisi osaako joku sanoa mihin kauppoihin uusi päivä pitäisi olla siellä sen takia vuonna 2012 2010 2011 2013 ne mitkä tulee kesäuusinoissa kyllähän YLE täytyy tajuta se niin kaikki elokuvat tulee siihen mitkä kaikki muut vai mitä sanotte tähän kirjoittakaa nämä mitä tiedätte olisi kiva pysyä mukana tässä menossa uuden päivä ja syke täytyy olla kauppoihin tulossa kun yksi kauppa suletaan ja sen on Anttila se on kamalaa se lähtee Oulusta harmittaa hyvät leffat menee no muuta onhan niitä uusia kauppoja vai mitä


      • 30824

        Miian kuolema toi sakulle ja kallelle Ismolle suru aikaa mutta niitä käy kaikille vai mitä eihän oikeassa elämässä kukaan kuole jos vaikka olisi siihen syy mutta oli aivokasvain tai mikä tahansa voi olla sairastaa mutta elämä on tätä vaan eikä sille voi mitään kyllähän Hanna aleksi suuteli tiedän että vaan se on ok vai mitä miten jukka sai tietää Hannasta totuuden se on mitä on eikä voi mitään kaikki mokaa ollaan puhuttu asiasta toisilleen joku tajuaa missä mennään


    • 3982

      Aleksi jäi kiinni Hannan kanssa jukalle jukka sai raivarin meni ex vaimolle koska Hanna peitti Jukkaa Aleksin kanssa miten joku voi tehdä näin toiselle aika tylyä tuollainen ainakin minä ymmärrän sen toista ei saa pettää joka tekee värin onko kuka teistä samaa mieltä minun kanssa pitäisi olla rehellinen Itselle ja muille kenen kanssa haluaa olla

    • Anonyymi

      Salatut elämät on salattu ÄES256-kryptauksella ja Differential-Heilmann -signatuurilla joita ei saa auki kuin MTV4. Kysymällä oikealla palstalla saa vääriä vastauksia vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2494
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      293
      2190
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      114
      1300
    Aihe