Tätä asiaa olen pohtinut jo pitkään.
Uskon jotenkin entiseen elämään, ja että syntyy uudelleen tai jotain.
Pienestä asti olen tuntenut jotain vetoa susia kohtaan.
En koiria, susia. Rakastan susia, piirtelen niitä aina, olen monesti pienenä lapsena käynyt isäni kanssa metsissä jossa voisi olla susia, ja niitä innoissani yrittänyt etsiä...
Tämä saattaa kuullostaa oudolta, mutta jotain pieniä koirien/susien "oireita" minullakin on.
Pureskelen esineitä hirveästi... laitan useinkin paksun kynän takahampaisiini ja alan purra sitä.
Joku aika sitten huomasin koiranikin tekevän sitä, ja rakastan pureskella kaikkea...
Toivon myös usein että olisin susi ja saisin juoksennella metsässä, tapella muiden susien kanssa...
Ehkä olen ollut joskus susi tai jotain...
Ja sitten peloista. Mietin että olenkohan joskus joutunut entisessä elämässä hain syömäksi?..
pienestä asti pelkäsin suunnattomasti haita, vaikka en ollut nähnyt mitään elokuvia tai mitään mitkä olisivat voineet aiheuttaa tämän pelon.
Näin monesti unta haista, ja että minut oltaisiin pakotettu laskemaan altaaseen, mikä on täynnä haita, näin saman unen todella monta kertaa ja heräsin yöllä itkien...
Jännä juttu
Entisessä elämässä...
Okeaidfgh
2
166
Vastaukset
- lilliputti4
Itse pelkän sääskejä :D mutta tuskin olin edellisessä elämässä...mutta tuo sinun juttusi..mikäs siinä olet voinu hyvinki olla...
- joku tyyppi
Minä epäilen olleeni edellidellisessä elämässäni minun isomummoni. Hän oli aika saman luontoinen ja erittäin eläin rakas. Ja jostain syystä, meillä on sama nimi ja syntymä päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323957- 1431639
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111531- 771177
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 601094
Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281049olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261027Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä391005Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950