Ford 6000CD MP3 yhteensopivuudella

POP

Onko Fordin CD radio (Mondeo 2001 eteenpäin), mikä soittaa MP3:a nimeltään 6000CD MP3?
Onko tietoa, paljonko maksaa ja mistä voisi ostaa Fordin CD radion MP3 yhteensopivuudella?
Saako muualta kuin Fordilta? Siellä maksaa varmaan hunajata?

Kiitos.

9

3470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BigMike

Sanoisin että ei soita tuo 6000 soitin MP3:sia..!

Se on se Sonyn yhden levyn CD-soitin,jota saa kai myös Mondeoon lisävarusteena, mutta ainakin C-Maxiin, joka soitta noit ämpäreit.

• pettrova

Fordin soitin 6006 pitäsi soittaa noita kysyttyjä ämpeekolmosiakin. 6000 ei soita, se on varma.

• POP
        pettrova kirjoitti:

Fordin soitin 6006 pitäsi soittaa noita kysyttyjä ämpeekolmosiakin. 6000 ei soita, se on varma.

Sitä Sonyn yhden levyn CD-soitinta mp3 ominaisuudella tässä tarkoitan. Onko sillä joku mallimerkintä? Ford 6000MP3 ????

Juu, tuo 6000CD ei tosiaan soita mp3:a kun sellainen mulla on jo. Tarkoitus olisi vaihtaa Fordin omaan soittimeen missä olisi mp3 ominaisuus.

Soittaako 6006 todella mp3:a? Eikös se ole sama kuin 6000, paitsi 6006 soittimeen on lisätty samaan läjään 6CD vaihtaja?

• POP
        POP kirjoitti:

Sitä Sonyn yhden levyn CD-soitinta mp3 ominaisuudella tässä tarkoitan. Onko sillä joku mallimerkintä? Ford 6000MP3 ????

Juu, tuo 6000CD ei tosiaan soita mp3:a kun sellainen mulla on jo. Tarkoitus olisi vaihtaa Fordin omaan soittimeen missä olisi mp3 ominaisuus.

Soittaako 6006 todella mp3:a? Eikös se ole sama kuin 6000, paitsi 6006 soittimeen on lisätty samaan läjään 6CD vaihtaja?

Semmosta tuli vielä mieleen, että Mondeossa vm 2001 (Trend) on ainakin on tuo 6000 radio/CD kaukoohjain siinä ratin vieresä kiinni. Se semmonen mötikkä. Voikohan sillä ohjata muiden kuin Fordin omia soittimia? Jos ostaisi jonkun perus mp3:a toistavan autoradion, niin onnistuuko ohjaus samalla mötikällä?

Voisi olla halvempi ratkaisu kuin fordin oma mp3 soitin. Monissa mp3 soittimissahan on kyllä oma kaukosäädin, mutta sen sijoittaminen autoon ei välttämättä ole niin siisti, kuin alkuperäinen Fordin "mötikkä".

• MMV
        POP kirjoitti:

Tuosta 6000CD:stä on kaksi versiota. Toinen mallimerkinnällä 6000CD (ei soita MP3:a) ja toinen 6000CD MP3 (joka yllättäen soittaa MP3-levyjä). Minulla on C-Maxissa 6000CD MP3 ja näyttäähän tuo soittelevan MP3-levyjäkin.

• -RaS-
        MMV kirjoitti:

Tuosta 6000CD:stä on kaksi versiota. Toinen mallimerkinnällä 6000CD (ei soita MP3:a) ja toinen 6000CD MP3 (joka yllättäen soittaa MP3-levyjä). Minulla on C-Maxissa 6000CD MP3 ja näyttäähän tuo soittelevan MP3-levyjäkin.

No mitähän se maksaa, esim. Fordilla? Tai jossain...muualla?

• Hexa
        POP kirjoitti:

Minä olisin kiinnostunut ostamaan toimivan mustan Ford 6000 CD-radion muuttoautossani olevan jenkki-version tilalle. Myös vaihto kiinnostaisi.

Eli jos kiinnostaa löytää ostaja Ford 6000 -radiolle samantien niin ota yhteyttä. Tarvitsen radion hyvin pikaisesti tällä viikolla. Vaihtoehtona on Autovahinkokeskus mutta mielummin ostaisin soittimen suoraan ajosta jossa sitä voi testata.

Yhteydenotot sähköpostilla longrange AT luukku PISTE com

• Radioman

Kaikki Sony:n valmistamat Ford Radiot soittavat myös mp3-musaa.

• BigMike

Ai se 6:n levyn Sonyn soitinkin muka?
        Ei se ohjekirjan mukaan ainakaan niitä soita.
        Eikä muutenkaan mainosta tuo Fod tuota MP3 ominaisuutta.. ihan sattumalta huomasin tuon Sonyn yhden levyn soittimenkin niitä soittavan. (Siis tilatessani autoa.. en siis sattumalta työntänyt MP3-levyä koneeseen..)

Sille kaukosäätimelle ei löydy sovitinkappaletta ainakaan minun kyselyjeni perusteella. Tein tuota kyselyä sonyltä, panasonicilta ja muistaakseni alpineltakin pari vuotta sitten. Asia on saattanut ehkä korjaantua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1245
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1047
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      851
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe