mietin vaan että mitä varten se perhe olikaan kun kukaan perheen jäsenistä ei kuuntele kun kerroin että yksi kaverini on menehtynyt ei mitään reaktiota kuluu 2 viikkoa kun tulen kotiin taas kerran ihan rikki ja pidättelen itkua ja kerron toinen kaverini on menehtynyt
ei TAASKAAN minkäänlaista kuluu taas muutama viikko kun serkkuni lähettää viestin jossa pistää välit poikki ilman mitään syytä tästä kaikesta on melkein vuos mietin edelleen joka päivä tapahtuneita asioita ja serkkuni oli mulle läheisempi kun oma siskoni itken vielläkin ja yritän ymärtää miksi hän teki tälläistä haluaisin että perheeni kuuntelisi muo ja olisi mun tukena mutta ei kaikesta pitää näköjään selvitä yksin
olenko heikko kun en pääse tästä yli? mitä asialle voisin tehdä? onko oma kohtaisia kokemuksi? kauan menee että pääsisin yli serkustani?
kuunteleeko kukaan muo?
9694
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780