Möksällä

Jare

Olin viikonloppuna yksissä mökki bileissä ja siellä tuli juotua alku illasta hieman liikaa niin että sammuin.
Heräilin huoneesta jonne minut oli auteltu jossain 2.00 aikaan kun kuulin kovaa voihketta ja sängyn kitinää. Hiivin ovelle ja menin käytävään.
Seuraava ovi oli raollaan ja vaatteita lojui matkalla sinne.

Kurkkasin oven raosta ja näky oli kiinnostava.

Nainen makasi sängyllä ja voihki ja pyöritteli päätään silmät kiinni kuin tuskissaan miehen pakaroiden rytmikkäästi puristellessa naisen jalkovälissä.
Hetken päästä mies lopetti ja molemmat asettuivat polvilleen pystyasentoon näin kun he suutelivat kiihkeästi ja nainen runkkasi miehen
kullia miehen sormeillessa naista. Meno oli kiihkeää.

Seuraavaksi nainen otti sängyn laidasta kiinni ja sievä pieni pyllynsä nousi odottamaan. Mies asettui naisen taakse ja tarttui tätä uumasta.
Mies alkoi naimaan pitkin vedoin ja nainen päästi huokauksia ja rintansa heilahtelivat työntöjen tahdittamana.

Minua kiihotti niin paljon että poistuin olohuoneeseen ja otin keittiöstä palan talouspaperia runkatakseni. Olin olohuoneessa ja vedin käteeni ajatellen että voi kunpa olisin
sen miehen tilalla. Yht'äkkia takaani kuului pieni yskäys. Käännyin ja näin että sohvallahan oli nainen makuulla mutta heräksissä. Minua vähän nolotti.

"Jatka vain, kiva katsella", sanoi nainen. Vetelin hitaasti kulliani ja nainen katseli kuinka esinahkani liikkui suonikkaalla kovana sykkivän kullini päällä.
"Haluatko että autan?" kysyi nainen hengityksensä kuulosti vähän kiihtyneen.

Menin lähemmäksi ja nainen alkoi runkata minua. "Voisitko samalla sormeilla minua ?"
Nyökkäsin istuin sohvalle ja laitoin kaksi sormea hänen pilluunsa.

Seuraavaksi nainen laski päänsä minun jalkoväliini ja veti terskani päältä esinahkan pois, sitten hän kasteli terskani syljellään ja haroi sitä huulillaan.
Sormeni liikkuivat naisen kostuvassa alapäässä välillä pillussa välillä hivellen sitä ulkoa päin.

aaah kuinka hyvältä naisen huulet tuntuivatkaan kun ne ympäröivät puristukseensa minun punoittavan terskani.
Tuo ruskea hiuksinen nappi silmä teki minulle juuri sitä mitä halusin. Nostin naisen käsilleni ja vein hänet huoneeseeni.

Sängyssä nainen tottuneesti riisui kaiken pois ja minäkin tein niin. Menimme saman peiton alle ja koskettelimme toisiamme hellästi hivellen.

Otin naisen lähemmäksi halaukseeni ja suudellessani tunsin kuinka kovat nänninpäät pehmeissä rinnoissaan koskettivat minua.
Menin hänen päälleen ja vartalomme kohtasivat en työntynyt vielä sisään vaan kova kullini oli pilluaan vasten jatkoimme suutelua ja hellästi koskettelimme edelleen toisiamme.

Tunsin kuinka häpyhuulten välistä tihkui kosteutta kullini vartta vasten joka alkoi enemmän liukua naisen vakoa vasten naisen vähän nostellessa alapäätään suutelumme aikana.
Niinpä asetin sykkivän kullini naisen odotuksesta lisää kostuneen pillun huulille ja työnsin sen suoraan pohjaan asti. Nainen voihkaisi.

Kullini liikkui nyt hiljakseen pillun otteessa katsoin kuinka häpykarvat väistivät ja kullini kiilteli naisen eritteistä kun se upposi naiseen yhä uudesta ja uudestaan.

Naisen huulet olivat törröllä ja vähän raollaan hänen suustaan kuului huokauksia voihakusten perään. Silmiään hän piti kiinni ja näytti onnelliselta.

Pillu alkoi hiljokseen kastua ja litistä. Katsoin häpykarvoja ne olivat jo kastuneet. Nainen nosti ja laski alapäätään välistä hän halusi lujempaa.

Kiihdytin tahtia ja oikeastaan runnoin voimakkain liikkein. Nainen alkoi virittäytymään ja voihke muuttui valitukseksi "iiih,iiiih,uauauauahhaahh aa aa aah"

Jyskytin hänen päällään kuin suuri pajavasara nainen valitti ja pyysi jatkamaan etten vain lopettaisi. Sanoin että saatan pian laueta sinun kosteaan kiimaiseen pilluusi.
Se selvästi kiihotti naista hän oli hyvin lähellä jo orgasmia. Jatkoin kiihkeää naimista ja imin samalla naisen nännin välistä suuhuni. Naisen silmät meivät kiinni tiukasti ja niin hän sätki ja tärisi allani kun
kova suonikas kullini pakotti hänet antautumaan orgasminsa vietäväksi. Lopetin myös pidättelyn ja runsaasti paksua kuumaa spermaani syöksähti naisen pilluun täyttäen sen jokaisen sopukan.

Kullini alkoi veltostua mutta jatkoin vielä vähän ja näin miten spermainen ja pillu eritteinen kullini liikkui naisen punoittavassa ja turvonneessa pillussa. Näin myös miten spermaani valui naisen pillusta peppireijälle ja lakanoille asti.

Olimme saaneet tyydytyksen seksin nälkäämme.

7

11086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huuli Vili

      , että sut kannettiin jossain 2.00 aikaan huoneeseen kun kuulit kovaa voihketta. Miksi sinut piti sinne tuon voihkeen vuoksi viedä?

      Ja sitte; sitten näit miten vaateet lojui matkalla sinne. Ovelia vaateita ovat kun osaavat lojuen matkaa tehdä.

      Voi muuten olla niin, että joskus jopa todellakin saat maistaa sitä aitoa...

      • Jare

        niin sammuin kello 18.jotain ja heräsin yöllä 2.jotain so ???


      • heräili
        Jare kirjoitti:

        niin sammuin kello 18.jotain ja heräsin yöllä 2.jotain so ???

        Heräilin huoneesta jonne minut oli auteltu jossain / heräsi siis jotain


      • Hiu
        heräili kirjoitti:

        Heräilin huoneesta jonne minut oli auteltu jossain / heräsi siis jotain

        Menepäs poju takaisin sinne äidinkielentunnille ja opettele kirjoittamaan ensin!


    • joo

      kyllä sinä vielä saat aitoa.Siihen asti unelmoi ja vedä tummppuun.Älä kirjoita enempää.

      • gggggggg

        et sit yhtää huonommin osaa kirjottaa??? ei oikeesti!! älä kirjota enää pliis tee muille palvelus ettei niitten tarvi lukee tollast paskaa!!!


    • nappisilmä

      Täällä on kaikki vain kateellisia ja tyhmiä. Hieno seksinovelli! Jatka jatka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe