Tuomaristossa istuu AXR Music-tuotantoyhtiön tuotantojohtaja Ilkka Vainio joten Ile kavereineen valitsee kilpailijat ja voittajat kuten jo torstain kuningatarkilpailussa. Ilkan AXR Music-yhtiön listoilla oleva voitti, taas kerran! Likaista tuomaripeliä. Yleisöäänestykselle pitää saada sille kuuluva painoarvo, tuomariäänillä ei kansan suosikkia ratkaista.
YLE rahastaa äänestyksellä mutta yleisöäänillä ei ole merkitystä koska voittaja on selvillä jo etukäteen. Miten YLE voi tukea veronmaksajien rahoilla vain yhtä tuotantoyhtiötä joka sanelee kilpailun voittajat! Hävettää!
Todelliset voittajat olivat Leif Lindeman ja Mervi Kovero. Kaikkea menestystä teille sillä olitte kumpikin samaisen tuomaripelin uhri.
Miksi naiset on asetettu alempiarvoiseen asemaan, ikään kuin keittiön puolelle? Kuningatar pitää valita samana iltana että se paljon puhuttu tasa-arvokin toteutuu sillä kuningatar on yhtä arvostettu kuin kuningaskin.
Tangokisan voittaja on AXR Music-tuotantoyhtiö!
Bravda
2
156
Vastaukset
- kukamaksaa
Luulen,että suuri osa puhelinäänestyksestä meni veronmaksajien piikkiin.
- Tanssija 65
Näinhän se vaan on olluna ja niin jatkunee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418