Sana toki vapaa js näköjään tälläiselläkin palstalla käyttäjiä riittää..itse ihan mielenkiinnosta tulin katsomaan mitä tän otsikon alla tapahtuu..
Pakko jo kirjoittaa vaikka yleisesti en tätä harrasta:)
Kuka kumma kysyy netistä nimiehdotuksia vauvalleen??
Lempinimiä?
Kuka tarvii ulkopuolisen mielipiteen noihin tai vaikkapa siihen kostaako lapsi vai ei??!!
Oikeasti ! Olipa typerä palsta ja kyllä pysyn poissa jatkossa..mutta mielipidehän tämä vain on ja vieläpä vain " yhden tuntemattoman" joten ilmanmuuta.te jotka tätä tarvitsette jatkakaa ihmeessä!
Hohohoijaa
Minä en vaan tajunnut...
1
126
Vastaukset 1
- Kirjoitusvirhe ryöppy
Siis kastaakko lapsi vai ei??
Ja muutenkin varmaan kirjoitusvirheitä nyt..
Mut eipä tuo nyt niin tärkeä kirjoitus ollut.et vaikka ei sais selvääkään..paljoahan siinä ei menetä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435