Sana toki vapaa js näköjään tälläiselläkin palstalla käyttäjiä riittää..itse ihan mielenkiinnosta tulin katsomaan mitä tän otsikon alla tapahtuu..
Pakko jo kirjoittaa vaikka yleisesti en tätä harrasta:)
Kuka kumma kysyy netistä nimiehdotuksia vauvalleen??
Lempinimiä?
Kuka tarvii ulkopuolisen mielipiteen noihin tai vaikkapa siihen kostaako lapsi vai ei??!!
Oikeasti ! Olipa typerä palsta ja kyllä pysyn poissa jatkossa..mutta mielipidehän tämä vain on ja vieläpä vain " yhden tuntemattoman" joten ilmanmuuta.te jotka tätä tarvitsette jatkakaa ihmeessä!
Hohohoijaa
Minä en vaan tajunnut...
1
97
Vastaukset
- Kirjoitusvirhe ryöppy
Siis kastaakko lapsi vai ei??
Ja muutenkin varmaan kirjoitusvirheitä nyt..
Mut eipä tuo nyt niin tärkeä kirjoitus ollut.et vaikka ei sais selvääkään..paljoahan siinä ei menetä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614158KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1112673Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452192Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291833- 241833
- 281556
- 171370
- 601219
- 1131203
- 311168