Olisin lähdössä reissuun mutta en tiedä valitsenko Siljan vai viikingin.
Kertokaa kumpi on parempi.
kumpiko on parempi viking vai tallink silja line
16
549
Vastaukset
- j.silja
Ainakin viiking on varmaan turvallisempi vai onko ainakin sitä mainostetaan paljon.
Jotenkin vain tallink kuulostaa paremmalta vai mitenkä on
Kertokaa kokemuksia!- Anonyymi
Itse asiassa silja on tuvallisempi viiking line on joskus törmänny ulko uimalaan.
- Kumpi vaan
Kummatkin on hyviä kunhan rahaa vaan riittää.
- Siljaihminen
Suurin ero on siinä, että bilettäjät suosivat viikkaria ja siljalle taas hakeutuvat ne, jotka haluavat rauhallisempaa risteilytunnelmaa. Riippuu siis siitä mitä hakee.
- normiihminen
yleensä bussilla turun satamaan mennessä tai lähdettäessä se bilehile nuoriso joukko tuli aina jostain syystä tallink siljalta.
se rauhallisempi, aikuisempi lössi taas viiingiltä.
ero näyttää olevan myös katsojan silmissä ... - Molempi parempi
normiihminen kirjoitti:
yleensä bussilla turun satamaan mennessä tai lähdettäessä se bilehile nuoriso joukko tuli aina jostain syystä tallink siljalta.
se rauhallisempi, aikuisempi lössi taas viiingiltä.
ero näyttää olevan myös katsojan silmissä ...Turun risteilyistä en tiedä, Helsingissä bilettäjät tuntuvst etsiytyvän Vikingille.
- eri mieli
Molempi parempi kirjoitti:
Turun risteilyistä en tiedä, Helsingissä bilettäjät tuntuvst etsiytyvän Vikingille.
niinä muutamina kertoina tullessani katajanokalle, on ollut enemmän varttuneempaa väkeä sielläkin, kyllä se varttunutkin väki osaa vaatia rahalleen vastiketta.
enää ei riitä että mainostetaan ruokailun uudistuksia hintojen noston yhteydessä kuten tallink siljalla on mennyt, hinnat ylös, laatu alas
- 090+909+090+9+090+9+
Mielestäni bileporukka on viime vuosina enemmän ja enemmän siirtynyt TallinkSiljalle ja rauhallisempi porukka Vikingille. Liekö syynä TallinkSiljan artistit ja järjestetyt bileristeilyt niin Tallinnan kuin Tukholmankin linjoilla. Itse valitsen laivamatkalle huomattavasti mieluummin Vikingin, palvelu ja ruoka on ihan eri tasolla TallinkSiljan virolaisten myyjien ja huonon palvelun rinnalla.
- Laivaneito
Lähde Viikarille Mariellalla Päivä tukholmassa risteilylle 30.7-1.8,2013
Ainakin itse lähden ja viikari ja silja yhtä hyviä. - Nimitietoutta
Kuvaa silja europasta tallink teksti kyljessä
http://sdrv.ms/14r2c44
Myöhemmin sisätilatkin kunnostettaneen tallink siljan lippulaivalle sopiviksi
Tässä se on vain kerrottu hieman eri tavalla kuin sinä haluat kuvitella.
Tallink Silja Oy lyhyesti
Tallink Silja Oy on osa Tallink-konsernia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan.
Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä.
emmeköhän usko (edelleen) tähän painettuun tekstiin enemmän kuin kuvitelmiisi,
sinulle se näyttää olevan katkeraa hyväksyä tämä tallinksilja tieto (virallien) - Tytöt varokaa!
Kummatkin on hyviä. Lauantai-iltana ryypätään oikein kunnolla Baltic Princessillä.
- Kaunis8
Itse lähden ainakin Tallink Silja line Paljon laadukkaampi laiva ja palvelut ,kun Viking line .
- suomenlinnaan
Punikki laivalla en menis vaikka ilmasiksi pääsis, suomen paskasakki reissaa sillä!
- bättre-folk-
Bättre folk!
- kylä_lähtee
Vikingillä paremmat ruuat, ainakin buffetissa.
- Syvä-viisaus
Parempi on aina se, missä minä kulloinkin olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446