kumpiko on parempi viking vai tallink silja line

j.silja

Olisin lähdössä reissuun mutta en tiedä valitsenko Siljan vai viikingin.
Kertokaa kumpi on parempi.

16

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.silja

Ainakin viiking on varmaan turvallisempi vai onko ainakin sitä mainostetaan paljon.
      Jotenkin vain tallink kuulostaa paremmalta vai mitenkä on
      Kertokaa kokemuksia!

• Anonyymi

Itse asiassa silja on tuvallisempi viiking line on joskus törmänny ulko uimalaan.

• Kumpi vaan

Kummatkin on hyviä kunhan rahaa vaan riittää.

• Siljaihminen

Suurin ero on siinä, että bilettäjät suosivat viikkaria ja siljalle taas hakeutuvat ne, jotka haluavat rauhallisempaa risteilytunnelmaa. Riippuu siis siitä mitä hakee.

• normiihminen

yleensä bussilla turun satamaan mennessä tai lähdettäessä se bilehile nuoriso joukko tuli aina jostain syystä tallink siljalta.
        se rauhallisempi, aikuisempi lössi taas viiingiltä.

ero näyttää olevan myös katsojan silmissä ...

• Molempi parempi
        normiihminen kirjoitti:

yleensä bussilla turun satamaan mennessä tai lähdettäessä se bilehile nuoriso joukko tuli aina jostain syystä tallink siljalta.
        se rauhallisempi, aikuisempi lössi taas viiingiltä.

ero näyttää olevan myös katsojan silmissä ...

Turun risteilyistä en tiedä, Helsingissä bilettäjät tuntuvst etsiytyvän Vikingille.

• eri mieli
        Molempi parempi kirjoitti:

Turun risteilyistä en tiedä, Helsingissä bilettäjät tuntuvst etsiytyvän Vikingille.

niinä muutamina kertoina tullessani katajanokalle, on ollut enemmän varttuneempaa väkeä sielläkin, kyllä se varttunutkin väki osaa vaatia rahalleen vastiketta.
        enää ei riitä että mainostetaan ruokailun uudistuksia hintojen noston yhteydessä kuten tallink siljalla on mennyt, hinnat ylös, laatu alas

• 090+909+090+9+090+9+

Mielestäni bileporukka on viime vuosina enemmän ja enemmän siirtynyt TallinkSiljalle ja rauhallisempi porukka Vikingille. Liekö syynä TallinkSiljan artistit ja järjestetyt bileristeilyt niin Tallinnan kuin Tukholmankin linjoilla. Itse valitsen laivamatkalle huomattavasti mieluummin Vikingin, palvelu ja ruoka on ihan eri tasolla TallinkSiljan virolaisten myyjien ja huonon palvelun rinnalla.

• Laivaneito

Lähde Viikarille Mariellalla Päivä tukholmassa risteilylle 30.7-1.8,2013
      Ainakin itse lähden ja viikari ja silja yhtä hyviä.

• Nimitietoutta

Kuvaa silja europasta tallink teksti kyljessä
      http://sdrv.ms/14r2c44

Myöhemmin sisätilatkin kunnostettaneen tallink siljan lippulaivalle sopiviksi

Tässä se on vain kerrottu hieman eri tavalla kuin sinä haluat kuvitella.

Tallink Silja Oy lyhyesti
      Tallink Silja Oy on osa Tallink-konsernia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan.

Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä.

emmeköhän usko (edelleen) tähän painettuun tekstiin enemmän kuin kuvitelmiisi,
      sinulle se näyttää olevan katkeraa hyväksyä tämä tallinksilja tieto (virallien)

• Tytöt varokaa!

Kummatkin on hyviä. Lauantai-iltana ryypätään oikein kunnolla Baltic Princessillä.

• Kaunis8

Itse lähden ainakin Tallink Silja line Paljon laadukkaampi laiva ja palvelut ,kun Viking line .

• suomenlinnaan

Punikki laivalla en menis vaikka ilmasiksi pääsis, suomen paskasakki reissaa sillä!

• bättre-folk-

Bättre folk!

• kylä_lähtee

Vikingillä paremmat ruuat, ainakin buffetissa.

• Syvä-viisaus

Parempi on aina se, missä minä kulloinkin olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe