voitaisko vuorotella

meillekin tilaa kiitos

Koiranomistajat hoi. Ulkoilen välillä urokseni kanssa puistossa. Se ei tule toimeen toisten urosten kanssa. Käydäänkin vain silloin kun puisto on tyhjä tai siellä on tyttökoiria. Välillä puistoon on tulossa porukkaa ja kysyn aina onki uroksia, jos on niin lähdetään pois ja annetaan toisille tilaa. Välillä olen kysynyt toisen uroksen omistajalta, voiko hän vähän aikaa antaa koirani olla vielä puistossa, jos olemme vaikka juuri tulleet. Tuntuu että Se ei tunnu kovin monille sopivan, toiset ymmärtää, toiset ei. Useimmilla hirveä kiire päästä oman koiran kanssa puistoon ja odottaminen on aivan mahdoton ajatus. Minä huolehdin turvallisuudesta, että koirani ei tappele muiden urosten kanssa ja toivoisin että voimme välillä olla puistossa vapaana. Täällä kaupungissa kun ei muita paikkoja ole, jossa urokseni voisi vapaana viilettää.

9

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUUTA VAIKKA MAALLE!

      No anteeksi julmuuteni , mutta se on voi voi, jos et ole sosialistanu ajoissa koiraasi ja koulyttanut ! katos se on niin että kiltit koirat vain on puistoon tervetulleita, vihasia ja aggreja ei sinne kaivata, ehkä sun täytyy sit vaan kukonlaulun aikaan tai yöllä puistoilla ku se on tyhjä, mua vaan nii sapettaa ku olen kuullu usein että älä tuo koiraasi ( mulla siis TOSI kiltti koira joka tulee kaikkien kanssa toimeen) nyt tänne ku urokseni ei tykkää toisista uroksista, odota vähä,


      WTF??? mä en ketää odottele, sillon ku meen puistoilee ni en odottele. KOIRAPUISTOON ON TERVETULLEITA VAIN SOSIAALISET KOIRAT, PISTÄKÄÄ PÄÄHÄN SE!

      • Puistovahti

        Huh: oletpas aggressiivinen!

        Sinänsä oikeassa toki, mutta on ihme, jos noin aggressiivisella tyypillä on muita kuin tappajiksi opetettuja pitbulleja.


    • epämää

      Ei pahalla,mutta puiston säännötkin sanoo ettei epäsosiaalisia koiria.

    • Rotikkarinsessa

      Valitettava tosiasia on se, että jos sinun koirasi ei tule toimeen toisten koirien (olivat ne sitten samaa tai eri sukupuolta, sillä ei ole väliä) kanssa, sinä olet se, jonka sieltä puistosta täytyy poistua.

      Toki voi kysyä, että onko mahdollista heillä tulla myöhemmin, mutta siinäkin tapauksessa sinun on varauduttava poistumaan jos se ei heille sovi. Silloin, kun puisto on tyhjillään, voit siellä koiraasi aivan huoletta käyttää, mutta jos muita on tulossa eikä odottaminen onnistu: sinä poistut.

    • mie oon hjördis

      Valitettavasti se on niin, että sinun ja koirasi pitää poistua. Koirapuisto on koirille, jotka tulevat toimeen toisten koirien kanssa. Itselläni oli uroskoira, joka ei tullut toimeen muitten koirien kanssa, eikä mieleeni tullut vaatia omaa vuoroa puistosta. Se oli niin, että siellä käytiin silloin kun muita ei ollut tai yleensä ei ollenkaan...

    • silleenvaan

      Jos puistossa on pientenpuoli tyhjänä, mene sinne uroksen kanssa,siksi aikaa kun siellä ei ole ketään.
      Aidan takaa kestää räyhätä ja voithan samalla opettaa koiraasi käyttäytymään fiksusti jos rähinää tulee aidan taakse..

    • mieti nyt

      Ei kannata tuoda edes pienten puolelle jos on tyhjillään,itteäni ottaa pähän jos joku tuo koiransa aidan toiselle puolelle turhaan uhoamaan.Eikä se koira siitä nauti vaan stressaa ihan turhaan.

      • ei pienten puolelle

        Eikä pienten puoli ole mikään aggressiivisten puistoilu paikka, sinne voi tulle pieniä uroksia. Itse ole täysin v***nut väistelemään jo isompia uroksia jotka omani päälle ovat käyneet useasti, on siis päästetty tuohon lähellä olevaan sekapuistoon, vaikka näkevät että olen siellä koirani kanssa, eikä heidän isot urokset siedä minun koiraani, vaan ensi töikseen suoraan päälle, vaikka istuisi vieressäni.

        MILLÄ ISOMMAN OIKEUDELLA NIITÄ VIHAISIA PUISTOIHIN TUODAAN ?


    • silleenvaan

      En mieti,itse olen mennyt pientenpuolelle jos isojen puolella on rähisijöitä.
      Se on heidän ongelmansa jos koirat räyhää,omani ei roiku aidalla rähisemässä.
      Ja siinähän on oiva tilanne saada tottelemaan koira,jos menee rähiseen aidalle.
      Monesti möykkä kestää vaan hetkisen ja sitten rauhoittuu,kun on muuta haistelemista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe