Sellaista kyselisin että mahtaako jollakin olla tietoa saako/mistä voisi saada sellaisen irrotettavan hoitotason? Tarkoitan siis pelkästään sitä tasoa johon pehmustekin tulee, en koko "lipastoa". Meille ei mahdu kokonaista lipastoa mihinkään ja kotona on juuri sopiva pöytä jossa laatikoita johon ei tarvitsisi saada kuin se taso siihen päälle, mutta ei mitään tietoa mistä sellaisen saisi tai saako sellaisia edes erikseen? Kiitos vastauksistanne!:)
mistä irrotettava hoitotaso?
rv9
4
268
Vastaukset
Mielestäni ainakin Briolla on sellainen taso, jonka voi laittaa pinnasängyn reunojen varaan ja on siitä helppo sitten nostaa pois, kun sitä ei tarvita. Et kuitenkaan sellaista taitanut tarkoittaa.
- ap.
En ihan sellaista tarkoittanut, mutta se on kyllä parempi kuin kokonainen hoitopöytä, boten kiitos tiedosta, pitänee vilkaista:)
- tiukuliini
Ikeasta pitäisi löytyä.
- Ansku2412
Meiltä saat hakea tällaisen brion pinnasängyn päälle laitettavan tason hintaan 5 €.
Taso on kertalleen uudelleen maalattu (valkoinen).
Sijainti vantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258