Matkalaukku

ainamyöhässä

Heipsan!
oon 16v likka lähös äitin kaa Kreikkaa. Mulla ei ole kunnon matkalaukkua enkä ole ikinä lentänyt.
Millainen matkalaukku olisi hyvä, kova vai pehmeä kankainen?
kuinka iso laukku viikon matkalle?
mistä persoonallinen laukku, että erottuisi lentokentällä hihnalta?
muuta huomioitavaa laukkua hankittaessa?
ja lomalle lähdetään n. viikon päästä, tiedän olen vähän myöhään nitä laukkuasioita hoitamassa :) Kiitti niille jotka jaksoitte vastata :)

4

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkalaukkuja

Laita kaikki matkalle tarvittavat tavarat kasaan ja karsi tarpeeton, toista ainakin pari kertaa.
      Osta sopivan kokoinen ja hintainen laukku ja mieleisesi värinen. Katso että on kestävän oloinen vetoketju.Tarkista tyhjän laukun paino, nimittäin lisäkilot maksaa lennolla. Puolikova on varmaan paras, koska kova laukku ei myötäile ja liian pehmeässä voi sisältö joutua koville. Katso, että on reilun kokoiset pyörät ja mieluummin 4:llä pyörällä, on kevyempi käytössä. Tarkista takuu!

Jos epäilet sen hukkuvan massaan, tee joku merkkaus, esim. kirkas naru, tarra tms. josta tunnistat oman laukkusi hihnalta. Antoisaa matkaa!

• ainamyöhässä

Kiitos paljon :) huomena olisi tarkoitus laukku käydä ostamassa :)

• Matkalaukkuman
    • A pa

Pakaa kamat mustaan jätesäkkiin. Alepan kassista saa kätevän käsimatkatavalaukun matkustamoon. Trevlig resa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2826
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1724
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe