.tositarina. Vanhemmat vs. Minä

xXxÄitixXxIsäxXx

olen nyt 18-vuotias neitokainen ja ajattelin kertoa tarinan joka on tapahtunut muutama vuosi sitten ollessani 16-vuotias. Elikkäs äitini oli aina hyvin kiinnostunut seksi elämästäni. Kerran äiti osti minulle dildon jotta voisin tyydyttää itseäni. Olin neitsyt ja perheen ainoa lapsi. Äiti halusi sitten tietenkin että tyydyttäisin dildolla. En tyydytellyt useasti itse asiassa en koskaan en oikein piitannut seksistä saattaa kuulostaa oudolle mutta totta se on. Äiti tahtoi nähdä kun tyydytän "Äiti en tahdo tyydyttää ja varsinkaan että tuijotat samalla pyöreillä silmilläsi minua!" minä huusin -"Nyt jumalauta! Ja sinähän muuten tyydytät!!" äiti huusi takaisin ja tarttui hiuksistani ja tunki dildon suuhuni , sitten hän alkoi edestakas veivaamaan suussani. Sitte äiti pyysi isän apuun....isällä kesti vähän aikaa ja tuli huoneen ovelleni ja sanoi "Mitäs nyt?"-"Pidät käsistä kiinni niin saan housut pois." isä otti housuni pois ja äitin levitti haarani ja tunki dildon sisääni. En kertonut sitä kellekkään en edes parhaalle ystävälleni. Parin päivän päästä äiti ja isä päättivät että sinä päivänä menettäisin neitsyyteni. Äiti soitti minulle kesken koulu päivän Äiti: "tuo joku poika sitten mukanasi tai kuvaan kun mastburoit ja levitän sen nettiin 'Minä:"Minkä ihmee...??" en kerennyt sanoa lausettani loppuun kunnes äiti löi luurin korvaan. En yhtään tiennyt että mitä äiti aikoo mutta valitsin nikon ja niko myös suostuikin no ei ihme koska sanoin vaan "Hei Niko! Voisitsä auttaa mua läksyissä kun mä en oikein osaa niitä" Noh nikon kanssa sitten lähettiin käpsyttelemään meille. Jatkan jos haluatte kuulla lisää. Ja tiedän että nyt kaikki sai sellasen mielikuvan mun vanhemmista että ne on täysiä pedofiilejä, mutta ei ne oo. Ne on pyytänyt sitä monet kerrat anteeksi. Ja ne on myös tosi mukavia nykyään. Halusin vaan sanoa sen tähän loppuun :)

34

31114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuunuut

      kerro ihmees loppuun mitä sitten tapahtu, kun se niko tuli teille?

    • KERRO...

      Kerro loppuu!!!! Pliis pliis..

    • rhrjtkjj

      KERRO LOPPUUN! (:

    • PAKKOPAKKO

      KERRO LOPPUUN !

    • inhokki!

      nää tälläset vanhemmat vs. itse tarinat on outoja!

      Ei kukaan normaali tekis tollasta, tai sitten toisaalta tekis sitä, että lapsen elämästä ei muuten tule mitään.

    • hhhohoh

      o_o

    • Tietäjä

      Meinasin kuolla nauruun:D t
      Täytyy sanoa että helvetin huono provo ja ilmiselvästi jonkun finninaamaisen pojanrääpäleen kirjoittama fantasia-stoori.
      On siinä napero tumputtanu nakkiaan tuota kirjoittaessaan:d

    • xXxÄitixXxIsäxXx

      Taitaa olla tietäjällä aika prinssinakki


      Reps reps reps reps

    • neitsyt121

      kerro toi loppuun!!!

    • myrkkinykkki

      Kuules nyt aloittaja olit 16v. kun äitis teki tämän.Joko tämä on ja varmaan on jonku Fanttasia.Ja anteeksi voi pyytää Mutta kyllä pedofiilejä ovat. Ja olen sitä mieltä että joku nyt jotain kusettaa.Äiti soittaa kesken koulupäivän:tuo joku ja kiristää levitän nettiin kun masturboit.Haloo; kuinka suuret kiksit sait kirjoituksestas.:?

    • ..(•_•)..

      Kerro loppuu

    • just joo....

      Joo, tuskin kuulemme kirjottajasta enää? Jos kaksi vuotta sitten sun äitis teki sulle tollasta ja muka nyt pyytelis anteeks? Enpä usko. Ja yhdessä lauseessa kerrot kuinka tärkee sun isäs sulle on ja pystytte puhuu ihan kaikesta ja toisessa lauseessa kerrot kuinka hän nykyäänkin sinua vielä lyö.. Öö..?

    • Joopajoo

      Ja sit mä heräsin.

      • ei nolompaa tapausta

        Voi jösses, että me naurettiin kun oli niin huonosti kirjoitettu "juttu". Kukahan 36-vuotias vanhapoika tämänkin tuhersi!
        Ja itse oli vielä kirjottanu, että "kerro loppuun"!
        Voi räkä, kai äijällä on varmaan ollu kivaa kun kirjotti ton...


    • heikkinenjuuso

      heippa olen helluntailainen poika pohjanmaalta, olen harrastanut seksiä pikkusiskojeni kanssa ja heidän vatsansa on tulleet kipeiksi ja he ovat hieman lihoneet pitäisikö minun huolestua? sehän on siis normaalia että äidin tekemillä ruoilla lihoo, tai niin äitimme meille kertoo, pitäisikö meidän aloittaa säännöllinen urheilu? onkohan se kovin hyväksyttävää, kun täysjärkiset ihmisethän eivät lainkaan urheile vaan keskittyvät kehittämään henkisiä ominaisuuksia. Raskaana siskoni eivät voi olla koska isämme kertoi meille, että sukulaisten kanssa seksiä harrastaessa ei voi saada lapsia.

    • köh-röh

      Olisi kiva kyllä kuulla jutun jatko. Jos sinä annoit Nikolle antoiko Niko vanhemmillesi?

    • Rumaa

      Järkyttävä ajatusmaailma, tai jos on totta järkyttävä juttu. Ymmärrätkö mitä edes kirjoitat?

      • Suksi nyt jo...

        Millaisen viestin sait näyttöösi kun tulit näille sivuille?

        Lukiko että nämä palstat on kielletty alle 18 vuotiailta? Taisi lukea. Miksi et uskonut sitä?

        Aikuiset, yli 18 vuotiaat, osaavat erottaa fantasian todesta. Tule vasta sen jälkeen kitisemään kun olet saanut äänioikeuden. Se on se oikeus että saat äänestää vaaleissa.


      • Uraani ja radiation III

        Mikä vitsin trolliman säki oot?


    • xXxÄitixXxIsäxXx

      en kyllä jatka vaikka on paljonkin niitä jotka haluavat kuulla mutta on tullut niin paljon negatiivisia kommentteja.

      • xXxÄitixXxIsäxXx

        ja muuten OLEN 18-v JO TÄYTTÄNYT. kuinka monta kertaa se täytyy sanoa!? luulen että osa näistä kommentin kirjoittajista ei ole vielä itse täyttänyt 18-vuotta kun niin rumasti puhuvat luulisi että aikuiset ihmiset osaisivat puhua järkevästi. TIEDÄN että tarinani kuulostaa fantasialta ja että vanhempanit ova pedofiileja. Mutta hei! jos teillä ei ole mitään positiivista sanottavaa teidän ei tarvitse kommentoida. SAATAN jatkaa jos POSITIIVISIA kommentteja tulee jatkossa. kiitos!


    • Äly HOI

      Ensin tungetaan dildoa sisään väkisin ja sitten parin päivän päästä päätetään että menee neitsyys.. joopa joo..."

      • xXxÄitixXxIsäxXx

        tuota juuri tarkoitan


    • jokurandom11

      Inthottavaa että sulle on käynyt näin ! mutta mikäli toi loppuu sillee miten m ä ajattelin sen loppuvan, niin mä haluisin olla se niko ;) ei siis millään pahalla

      • xXxÄitixXxIsäxXx

        ;)


    • Anusha^^

      No jatka nyt saatana!

    • ...

      Jatka!!!

      • xXxÄitixXxIsäxXx

        hmmmmmmm.......jatkaisko?


    • pliis1

      jatka

    • kassu2

      ei ole järkee tos jutus.taitaa olla pelkkää mielikuvirusta.kuka tommosta tekis omal lapselle.

    • Nikosta

      Kieltämättä outo juttu mutta lukisin kyllä lisää?

    • Anonyymi

      hei, loppu nyt tosiaan, sun vanhemmat on pedofiileja ja raiskaajia ton mukaan.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­a haluavat pi­­tää ha­uskaa 👉 http://5555501.com/H/sQ76 👈

    • Anonyymi

      Vittu ketä ees kiinnosta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe