Canon EOS 650D

kamerapitäähankkia

Olen aikeissa ostaa Canon650D:n mutta en sen takia sitä kuitenkaan aio ostaa, kun sen tiedoissa sanotaan ,että siinä on kosketusnäyttö.
Jos jollakin, joka tämän lukee on Canon650D niin haluaisin tietää voiko sillä ollenkaan kuvata etsimeen katsomalla ja tehdä säädöt nappuloista vääntämällä tai painamalla.
En yleensäkään käytä näyttöä kuvatessani paitsi silloin, kun kuvaan auringonlaskua tai kuutamoa.

8

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canonisti minäkin

Itse hain parempaa ergonomiaa ja yli 30 vuoden Canon'in jälkeen vaihdoin Fujin X Pro1:een.

• kamerapitäähankkia

"Canonisti minäkin" Kiitos vastauksesta! Minä en kuitekaan aio vaihtaa merkkiä, koska olen ostanut Canoniin sopivan uuden objektin.

• 8+13

Kannattaa etsiä käyttöohjeet netistätai käydä kaupassa katsomassa, mutta eiköhän siinä ole kosketusnäytöllä ne toiminnot, joihin ennenkin on täytynyt käyttää näytön valikoita. Nappulathan siinä on entisellään.

• kamerapitäähankkia

8 13 Kiitos vastauksestasi!

• kamerapitäähankkia

vastaus nim. okarolle :)) Siinä esitteessä, josta luin kameran tietoja oli vain kuva edestä päin. Siispä voin ajatella EOS 650 D:n ostamista. :)) Kiitos vastauksesta ja linkistä! :)

• Canonisti minäkin

Rungoista 7D on tulossa poistomyyntiin uuden tieltä. Seuraile tarjouksia. Myös käytettyjä 5D Mark II:ia kannattaa miettiä. Mutta kuten sanoin, pienikokoista runkoa, jossa olisi hyvä ergonomia, ei Canonilla ole tällä hetkellä.

• kamerapitäähankkia

"canonisti minäkin" Olen alkanutkin seurailemaan tarjouksia ja käymään tori.net palstalla jos sattuisin löytämään hyvän käytetyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2213
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1534
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe