Microsoftin bugiongelmat

Paljokonhan tässä maailmassa tehdään turhaa työtä Microsoftin bugiongelmien takia ?
Aina löytyy nuita tietoturvaongelmia Windowsista. Niihin sitten asennellaan uusia paikkauksia ja paikkauksen paikkauksia.

9

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wankah u

Sinä et niidtä tajua hevonkettua, joten koeta keksiä parempi aihe. Junqvist.

• iOS käyttis

ja IPad se on paras, naapuri sanoi niin. Kyllä sillä on tietoa kun se on viittä vaille valmis insinööri, eikä kuulemma tule viruksia surffaili sitten missä vaan.

• runkari

ei tajua mittee.ja se on runkvist.

• Fau Vee

Kaverilla oli monta vuotta Bugi, kevyesti viritetyllä tonni kuussatasella, eikä ollu mitään ongelmia, vetonenhan se tietty oli eikä talvi auto ensinkään. Että mikä se oli se ongelma? Minua vituttaa kun 13 tuuman hylsyt ja kiintoavaimet on aina hukassa mutta en mä silti niistä täällä avaa keskustelua. Älä Pennanen paikkaa, ei se kestä. Osta uusi.

• ubuntu minullakin.

Kuka vielä maksaa jostain wintoosan paskasta kun netistä saa ilmaiseksi paljon parempia käyttöjärjestelmiä.

• Silminnäkijä

Jos autot olisi tehty samaan tapaan kuin tuo Windows,niin jopa piisaisi korjaamoilla ja hinauspalvelulla hommia.
      Nuitakin windowsin käyttiksiä on tainnut tulla jo selaiset 20-vuotta kotikäyttäjilläkin ja eivät vieläkään osaa tehdä sellaista käyttistä jossa ei olisi ongelmia.

Nuille jatkuville junkkaus-junkkaus-junkkaus viestien laittajille rautakankea monimutkaisemmat laitteet ovat täyttä hepreaa.

• Kärpänen1

Muistuu mieleen vuodelta 2010 alkuvuonna serkku kävi silloin, tietokoneesta silloin rikkoutunut kiintolevy, minulla oli silloin käytössä Ubuntu-live cd, no serkku tähän vastasi en minä tuollaisista mitään tiedä.

Tämähän käyttö jää oman harrastuneisuuden varaan, opetellaankohan koulussa vieläkin vain Windowsia. Tai miten sattuu muista käyttöjärjestelmistä kuulemaan.

Aloittajalle kopioi jokin Linux jakelu vaikkapa Ubuntu ja opettele se niin ei tarvitse Windowsista enää kärsiä. Et tarvitse virustorjuntaa...

• billigates

Suurimmalla osalla suomalaisia taitaa tuo windows olla kotikoneissa ja osalla jopa känyköissäkin...

• pennånen=junk

pennanen vastailee itse itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5076
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3606
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2886
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1629
    Aihe