Äänet ei kuulu?!

avut on

Eli omistan Samsung Galaxy xcoverin, ja eilisestä lähtien äänet ei kuuluneet ollenkaan. Kännykkä ei oo värinällä (äänettömällä) ja vaikka laittaisin äänet täysille niin ei silti kuulu yhtään mitään. Äänet puuttuu videoista, musiikki ei kuulu, jos joku soittaa ei kuulu mitään, pelien äänet ei kuulu ja jos saan viestin, kännykkä on edelleen mykkä. Kaikki toimii kyllä kuulokkeiden kanssa, mutta ei ilman.
Onko kokemuksia, pystyykö ite jotenkin korjaamaan? :)

42

29224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko kokeillut akun pois ottoa ja takaisin laittoa?

      • avut on

        jep, on kokeiltu :/


      • avut on kirjoitti:

        jep, on kokeiltu :/

        Jos kaikki tärkeät tiedostot ovat varmuuskopiotu niin tekisin tehdasasetusten palautuksen.


    • 2+3

      Toi xcover on varsinainen murheenkryyni mulla ei ei voi suosikeista soittaa

    • feyenoord

      Vie huoltoon. Galaxy Xcover on tunnetusti Samsungin surkeimpia tekeleitä.

      • Niina82

        Minulla on sama ongelma Samsung Galaxy j6 että whatsapp niin ei kuuluu äänet


    • avut on

      Kännykän äänett toimivat taas! Pudotin sen vahingossa lattialle ja siitä lähtien äänet on toiminut :)
      Kiitos kumminkin kaikille vastanneile! :)

      • xcoveri kakkonen

        Mulla on kaikki äänet kadonneet n. 10 kertaa. Aiemmin akun irroitus auttoi, mutta ei enää. Kuulokkeet kun laittaa niin äänet kuuluu, mutta ilman niitä ei.

        Taitaa lähteä tämä luuri takas kauppaan...


      • Kiitos :)

        Kiitos tuhannesti tuosta ohjeesta! :) Pudotin xcoverin tahallaan lattialle ja heti alkoi äänet toimimaan. Olin jo ihan epätoivoissani, kun ajattelin etten herää huomenna töihin ajoissa. On kyllä maailman surkein puhelin :(


      • eveliinaxoo
        xcoveri kakkonen kirjoitti:

        Mulla on kaikki äänet kadonneet n. 10 kertaa. Aiemmin akun irroitus auttoi, mutta ei enää. Kuulokkeet kun laittaa niin äänet kuuluu, mutta ilman niitä ei.

        Taitaa lähteä tämä luuri takas kauppaan...

        mulla kävi iha äske näin oon tän illan ollu paniikissa ku äänet ei kuulu mut sit ku laitan kuulokkeet ni kuuluu mistä se aiheutuu apua?


      • Keijo-orava

        Mulla putos J5 taskusta ja kun pääsin kotiin äänet ei toiminu😭


      • Xcover3

        Mulla ei toimi äänet puhelimesta(xcover 3) äänet lakkas toimimasta yhtäkkiä


      • Xcover3
        Xcover3 kirjoitti:

        Mulla ei toimi äänet puhelimesta(xcover 3) äänet lakkas toimimasta yhtäkkiä

        AUTTAKAA!😢


    • Entä tehdasasetusten palautus? Auttaako se?

      • xcoveri kakkonen

        Ei auttanut edes tehdasasetusten palautus, täysin mykkä oli senkin jälkeen. Tänään vein takaisin kauppaan ja kuulemma n. kolmen viikon päästä tulee takaisin huollosta.


      • apu lähellä
        xcoveri kakkonen kirjoitti:

        Ei auttanut edes tehdasasetusten palautus, täysin mykkä oli senkin jälkeen. Tänään vein takaisin kauppaan ja kuulemma n. kolmen viikon päästä tulee takaisin huollosta.

        Suosittelen Lumia 520.


      • Penaliisa

        Tosi hyvä neuvo oli tuo lattialle pudottaminen. Meillä alkoi puhelin toimia, kun hakkasin sitä vähän pöytään, jippii!!! Eilisestä lähtien ei hälyttänyt eikä saanut selvää soittajan äänestä jos sillä johonkin soitti.
        Joten kiitos hyvästä neuvosta.


      • Karju61

        No helevata. Niinpäs auttoi.


      • Anonyymi
        Karju61 kirjoitti:

        No helevata. Niinpäs auttoi.

        Mullakin tuli äänet takasin kun tiputin näyttö edellä lattialle :D ja nyt kun miettii niin silleen ne äänet tais alunperin hävitäkin että oli päässy tippumaan ja ottamaan kunnon tärähdyksen!


    • Äänet

      Samsungin äänet eivät välttämättä pelaa, koska puhelin on ottanut iskua ja äänentoistossa voi olla vain häiriötä. Myös jotkin sovellukset saattavat häiritä Samsungin äänentoistoa. Yleensä puhelimen sammuttaminen ja akun poistaminen auttaa palauttamaan nämä ongelmat. Mikäli ei kannattaa viedä huoltoon tai kokeilla tehdasasetusten palautusta, kuten ylempänä jo ehdotettiin.

    • xcoveri kakkonen

      Tänään tuli takuusta uusi luuri. Ei ollut mitään syytä laitettu puhelimen vaihtoon. Myyjä epäili että jotain isompaa on ollut vialla. No tyytyväinen olen kun toimivan luurin sain!

    • APUJAa

      Minulla samsung galaxy alpha käytössä ja nyt sama ongelma eli mikään ääni ei kuulu. Akun olen irrottanu mutta ei auta.Palautin tehdasasetukset mutta ei auttanut. Olen tiputtanut puhelimen ja sekään ei ole auttanut!

    • Äxcoveri

      Äänet ei kuulu sovelluksissa, jos soittaa ni kuuluu. Mitään en oo viel kokeillu.. Mut kokeilen nyt heti. Ja samsung galaxy xcover 3 kysees.

    • Help

      Mulle tapahtu tänää vähä aikaa sitte samanlailla, mutta ne ei oo tullu takasi vaikka oon sammuttanu tän ja antanu olla rauhassa. (Mulla on samsung galaxy s7 edge)

    • OwO

      Omistan samsung j7 2017 malli ja äänet hävis,ei auttanu tiputtamine,tehdasasetukset tai muu,en liikkesee voi viiä,miten toimis?

    • Anonyymi

      Mulla on Nokia ja kävi sama koitan huomenna lattialle tiputtamusta mutta katon vielä tämän yön kuulokkeilla☺️

    • Anonyymi

      Omistan SamsungS8 äänet hävisi puhelimesta eilen,missä vika

    • Anonyymi

      Mulla on SamsungS8 äänet ei kuulu mitä teen voi vian korjata,minun ääneni kuuluu kun soitan mutta minä en kuule toisen ääntä.

      • Anonyymi

        Kovenna voimakkuutta..


    • Anonyymi

      Mul on täl hetkel sama tilanne

    • Anonyymi

      Mulla on ihqn sama ongelma, mulla on Nokia ja äänet yhtäkkiä loppu. En enää saa MITÄÄN toimii

    • Anonyymi

      Ite Käynnistin uudelleen 2 kertaa ja toimi! :)

    • Anonyymi

      Mulla on samsung galaxy eikä äänet toimi vaikka laitan kuulokkeet päähän ei silti toimi.

    • Anonyymi

      Mun äänet ei toimi missään sovelluksessa, vaikka laitan kuulokkeet päähän niin ei silti toimi. Samsung Galaxy.

    • Anonyymi

      Haluaisin kuunnella musiikkia ,mutta ei kuulu ääntä yhtään.Mitä olen tehnyt väärin?

    • Anonyymi

      HUOM! Ei kannata pudottaa puhelinta korkealta. Jos ääni onkin jollain kolauksesta korjaantunut niin tilalle voi tulla uusi vika. Aina kun puhelin kopsahtaa voi sen sisällä olevat pienet osat liikkua ja jos ne irtoavat toisistaan ei puhelin enää toimi.

    • Anonyymi

      Ongelma: ei kuulu ääni samsung j6 !!

      • Anonyymi

        Testasin: kuuluu soittoäänet. Ei kuulu youtube.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testasin: kuuluu soittoäänet. Ei kuulu youtube.

        Poistin tiedostoja (muistia jäljellä vähän).

        Poistin ylimääräiset, tarpeettomat ja jäännöstiedot tallennustilan analyysista, vapautin muistia poistamalla pysäyttämällä taustasovellukset muistista.

        Vaihdoin kaikki ääniasetukset erikseen asetuksista pois päältä ja takaisin päälle, äänenvoimakkuus, näppäinääni, erillisen sovelluksen ääni (ei ikinä käytössä), soittoääni, viestiääni, värinä, jne. ja mediaääni.

        Kokeilin jo aiemmin jotain näistä erikseen, joten en tiedä mikä oli lopullinen syy.

        Äänet tulivat takaisin.


    • Anonyymi

      Samsung S 8 Miten saan eri äänet soittajille

    • Anonyymi

      Minulla on motorola moto e20 Eikä äänet kuulu sain puhelimen viime vuonna. Miksi äänet ei kuulu?

    • Anonyymi

      Miten tehdä jos sulla on media kovalla. Ja siinä semmonen oranssi viiva, niin nyt se ei toimi mitä teen??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe