Hei!
Asumme Espoossa ja perheeseen kuuluu myös kaksi 11v lasta.
Olemme kaikki ihastuneet welsh corgi pembrokeen, ja mietimme sopiiko se ensimmäiseksi koiraksi meille. Olemme kyllä lukeneet paljon koira kirjoja ja luettu netistäkin paljon koirista.
Meillä on talossamme kaksi kerrosta, ja portaat ovat varmaan pelottavia koiran näkökulmasta sillä portaiden välistä näkee alas. Siis pääseekö corgi sujuvasti portaita..?
Olemme myös liikunnallisia joten tykkäämme tehdä pitkiä kävelylenkkejä.
Olen myös lukenut ettei corgi sovi ensimmäiseksi koiraksi... jos olette samaa mieltä ettei corgi sovi meille niin voisitteko vinkata meille samantyyppisiä rotuja jotka sopii meille.
Kiittii!♥
Welsh corgi pemu hausssa ★
2
237
Vastaukset 2
- Corgit <3
Moi !
Pemut sopivat minun mielestäni ensimmäiseksi koiraksi. Ja siitä uskaltavatko corgit mennä portaita riippuu koiran luonteesta ja ehkä siitä että onko portaiden välit pitkät.
Meillä kylläkään ei ole corgia vaan sheltti mutta hän ei uskaltanut mennä pentuna portaita koska meillä on kyseiset portaat ;) - corginpoika
Meillä oli pemucorgi yli 13 vuotta. Viimeiset vuodet olivat vaikeita portaiden kanssa. Ainakin pari vuotta enimmäkseen kannoimme portaissa. Avoportaissa olisi pelännyt, mutta ehkä niihin voi totuttaa - en tiedä. Pemu on ihana koira, mutta jalkoja viisi senttiä liian vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561