unduja myynnissä!

sani

Söpöt kahden kuukauden ikäiset undun poikaset ovat vailla pikaisesti,uutta pysyvää kotia.Tulevat kädelle ja antavat rapsuttaa itseään.Molempia sukupuolia löytyy ja eri värivaihto ehtojakin on.Mukaan myös joitain leluja.h 25e/kpl.Tuontikin voi olla mahdollista. Kiinnostuneet kirjoitelkaa=)

11

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sade

      Missähän päin undut olelevat? Et varmaan ihan minne päin vaan lähe niitä kuskaamaan, itse kun olen melko pohjoisessa.

      • sani

        eli asun lähellä varmaankin kaikkien tuntemaa veljekset Keskisen kyläkauppaa Töysässä.Siitä kuljetusmahdollisuus ainakin lähiseudulle ja melkein viikottain myös Vippulan ja Mänttän suuntaan.


    • sani

      Kaksi erisävyistä vihreää poikasta odottelee vielä koteja!

      • Sandra

        Asustelen tuolla Mäntässä päin, en siellä mutta lähellä ja olisin kiinnostunut. Olisiko mahdollista jos antaisit e-mailisi? Tyttöjä vai poikia? Muuta niistä. :) Kiitos,


    • sani

      Unduja on vielä jäljellä kaksi ja värinä erisävyiset vihreät.Sukupuolista en ole aivan varma mutta toinen on ainakin melko varma uros.Käytiin muute justiin tänään Vilppulasssa=) Kirjoitelkaa! [email protected]

    • Miinuska

      Moi! Niin onko sulla vielä ne undulaatit myynnissä? missäpäin asut? mä ja mun kaveri ajateltiin et ehkä voitais ostaa ne..siis jos ne nyt on vielä myynnissä....

    • undu fani

      kiva ajattelin ostaa naaras undun ja kesän alus sit sille poikakavesin joten harkitsen tän ostoo
      ilmottelen sit ehkä myöhemmin jos en löydä sopivaa yksilöä(:

      • 1q2w3e4r5

        Jotenkin voisin kuvitella että kuluneen kuuden vuoden aikana nämä kyseiset poikaset kuitenkin on jo saatu myytyä... ;)


      • sappara....
        1q2w3e4r5 kirjoitti:

        Jotenkin voisin kuvitella että kuluneen kuuden vuoden aikana nämä kyseiset poikaset kuitenkin on jo saatu myytyä... ;)

        Meillä on poika undu joka kaipailee tyttöystävää. Vielä olisi unduja vapaana? Oltaisi viikonloppuna tulossa sinne Kyläkauppaan joten voisitko pikaisesti viestitellä? [email protected]


    • minä vain

      Ja missäs nämä undut asustelee?

      • ???????

        Päivämäärää 2.9.2004 ovat töysässä asustelleet, poikasilla on ikää nyt jo 6 vuotta. Että ei ihan tuore ilmoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe