unduja myynnissä!

sani

Söpöt kahden kuukauden ikäiset undun poikaset ovat vailla pikaisesti,uutta pysyvää kotia.Tulevat kädelle ja antavat rapsuttaa itseään.Molempia sukupuolia löytyy ja eri värivaihto ehtojakin on.Mukaan myös joitain leluja.h 25e/kpl.Tuontikin voi olla mahdollista. Kiinnostuneet kirjoitelkaa=)

11

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sade

      Missähän päin undut olelevat? Et varmaan ihan minne päin vaan lähe niitä kuskaamaan, itse kun olen melko pohjoisessa.

      • sani

        eli asun lähellä varmaankin kaikkien tuntemaa veljekset Keskisen kyläkauppaa Töysässä.Siitä kuljetusmahdollisuus ainakin lähiseudulle ja melkein viikottain myös Vippulan ja Mänttän suuntaan.


    • sani

      Kaksi erisävyistä vihreää poikasta odottelee vielä koteja!

      • Sandra

        Asustelen tuolla Mäntässä päin, en siellä mutta lähellä ja olisin kiinnostunut. Olisiko mahdollista jos antaisit e-mailisi? Tyttöjä vai poikia? Muuta niistä. :) Kiitos,


    • sani

      Unduja on vielä jäljellä kaksi ja värinä erisävyiset vihreät.Sukupuolista en ole aivan varma mutta toinen on ainakin melko varma uros.Käytiin muute justiin tänään Vilppulasssa=) Kirjoitelkaa! [email protected]

    • Miinuska

      Moi! Niin onko sulla vielä ne undulaatit myynnissä? missäpäin asut? mä ja mun kaveri ajateltiin et ehkä voitais ostaa ne..siis jos ne nyt on vielä myynnissä....

    • undu fani

      kiva ajattelin ostaa naaras undun ja kesän alus sit sille poikakavesin joten harkitsen tän ostoo
      ilmottelen sit ehkä myöhemmin jos en löydä sopivaa yksilöä(:

      • 1q2w3e4r5

        Jotenkin voisin kuvitella että kuluneen kuuden vuoden aikana nämä kyseiset poikaset kuitenkin on jo saatu myytyä... ;)


      • sappara....
        1q2w3e4r5 kirjoitti:

        Jotenkin voisin kuvitella että kuluneen kuuden vuoden aikana nämä kyseiset poikaset kuitenkin on jo saatu myytyä... ;)

        Meillä on poika undu joka kaipailee tyttöystävää. Vielä olisi unduja vapaana? Oltaisi viikonloppuna tulossa sinne Kyläkauppaan joten voisitko pikaisesti viestitellä? [email protected]


    • minä vain

      Ja missäs nämä undut asustelee?

      • ???????

        Päivämäärää 2.9.2004 ovat töysässä asustelleet, poikasilla on ikää nyt jo 6 vuotta. Että ei ihan tuore ilmoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe