Lentokentältä keskustaan

Asdgjllnnnc

Eli mistä sivuilta sais kyydin tilattua? Ei junat tai bussit houkuttele näiden kantamusten kanssa..

8

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melle -

      Takseja löytyy kun menet kentältä ulos. Hinta vaihtelee siitä mistä kentältä lähdet, minne Pariisissa(?) menet ja mikä on päivän aika sekä laukkujen määrä. Keskimääräinen hinta minkä olen päiväsaikaan yhdellä laukulla maksanut on GDG:stä Pariisiin keskustaan on n. 50 euroa.

      Olen itse mennyt joskus kentälle myös tilaustakseilla (kuten meidän Yellow line). Noita shuttlepalveluja on useita, mutta eivät ole aina luotettavia kun tilaa ne kentälle hakemaan. Air Francen shuttle on luultavasti okei, sen voi varata etukäteen netistä:
      www.supershuttle.fr

      Nettisivulla voi laskea hinnan erikseen, vastaava matka kuin yllä tulee maksamaan n. 30 e taksissa joka ottaa 8 matkustajaa.

    • 4+4

      Tilaa taksi etukäteen, me käytämme Cabforcea.

    • turha vaiva

      Miksi kyyti pitäisi tilata etukäteen? Kyllä niitä takseja on jonossa ihan jokaiselle.

      • 5+5

        Koska silloin hinta on tiedossa ja maksettu etukäteen. Kuski odottaa kyltin kanssa tuloaulassa ja auttaa matkatavarat taksiin. Ja meillä lisäksi vielä siksi, että perheessämme on viisi henkeä, emmekä halua joutua ottamaan kahta taksia.


    • ongelmia on

      Oma yhden Pariisin kerran kokemukseni ei ole takseista kovin kummoinen. Kuskit eivät osaa puhua kuin ranskaa, eikä aina etukäteen sovittu taksakaan pidä paikkaansa.

      Tilasimme kerran hotellista kyydin kentälle, meitä oli ryhmä, ja autoja tarvittiin useampi. Maksu sovittiin ja maksettiin etukäteen, mutta kentällä ainoastaan ranskaa puhuva kuski alkoi vaatia lisää rahaa. Siitä selvittiin, kun joukossa oli ranskaa puhuvia, mutta itse en olisi englannintaitoisena selvinnyt.

    • kohtuullisen helppoa

      Jos asut 9arr. Roissybus tuo sinut ja matkatavarasi suoraan oopperan luo ilman pysähdyksiä. Tästä eteenpäin voi ottaa metron , RER:n, monta bussilinjaa, tai taksin eteenpäin.
      Roissybus keskustaan CDG:lta on erinomaisen hyvä vaihtoehto tulla tälle alueelle, ja taksikaan suoraan kentältä ei maksa maltaita

      Muistakaa kuten aikaisemmin olen jossain viestiketjussa maininnut, ettei nämä perussiirtymät ole missään tapauksessa se suurin menoerä isossa kaupungissa, vaan mukavuuserä. Rahaa menee ihan huomaamatta paljon enemmän sellaiseen, mitä et edes huomaa. Meille riittää julkisiin nämä 10 kappaleen kertaliput, normaalisti 30 kpl/ 2 henkilöä/ 4 vrk

      Tämä on monta kertaa koettu, joten sen kanssa ei kannata voimistella.

      Tärkeintä matkan kannalta on etukäteissuunnitelu, minkä me hyvin usein teemme aamiaisella päiväkohtaisesti, toki etukäteen on joitain ajatuksia ollut.
      Kartta käteen, missä löytyy kaikki julkset kulkuneuvot . Siitä se alkaa, kun ei ole liikaa ennakkoluuloja. Mekin liikaa käytimme aluksi metroa, nykyään kohtuullisesti busseja, koskaa näkee paljon enemmän
      Kaikki julkiset on kokeiltu, ja ne toimii, jos ei ole lakkoja

      Pariisi on hieno kaupunki, ja sinne ollaan menossa syyskuun alusta 4 päivän ajaksi

    • tietämätön

      Eikö siellä oo busseja lentokentällä millä pääsee pariisiin? ja paljonko suunnillee bussilippu sinne maksais?

      • et sitten lukenut

        viestiä . CDG:ltä kulkee Roissybus. Orlyltä kulkee jokin toinen. Tässä neuvon käyttämän kuukkelia, kun en jaksa muistaa nimeä. Kummankin hinnat ovat jotain 10- 11 €. Roissy tulee n. 50 min kuluttua Oopperan aukiolle ilman välipysähdyksiä

        Orlyn pysäkki on jotain muuta. Kåytä kuukelia

        Kerran kokeilimme RER:ä. Vaihtoineen keralla kapsäkkien ei ollut hyvä= mukava vaihtoehto. Jos ei tarvi vaihtaa on varmaan OK


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe