piiskan puolesta

seija

Itse yh-äitinä olen pitänyt kovan linjan kolmelle lapselleni ja olen kyllä antanut piiskaa ihan kohtuudella ja kuri on pysynyt talossa.Ei olla hypitty silmille ja elämä on mukavaa ja tasaista ,mutta vitsaa tarvitaan kylläkin aina silloin tällöin.

65

9770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teija

      Kolme lasta mullakin, eikä olla hypitty silmille. Meilläkin on elämä mukavaa ja tasaista, lapset pärjää hoidossa, koulussa, kotona ja harrastuksissa erinomaisesti. Mutta VITSAA EI OLLA TARVITTU KOSKAAN!

      • vera reno

        että lapsisita kasvaa mukavia tyyppejä käytti sitten mitä kasvatusmenetelmää tahansa.


    • tuskastunut

      Taasko alkaa tämä juupas-eipäs.
      Johan ihan uutisissa asti ihmeteltiin internetin keskustelupalstoilla käytävää keskustelua lasten ruumiillisesta kurittamisesta. Viikoksi se laantuikin.
      Jokainen tietää että se on vastoin lakia.
      Antakaa hyvät ihmiset asian jo olla!

      • äiti

        että alkuperäinen liiotteli.Pelkään että tällasia idiootteja löytyy enemmänkin.Sääliksi käy lapsia!


      • ei piiskaa lapsille
        äiti kirjoitti:

        että alkuperäinen liiotteli.Pelkään että tällasia idiootteja löytyy enemmänkin.Sääliksi käy lapsia!

        järkeä!


    • ...

      taalla ole ihan tarpeeksi kasitelty tata asiaa?? Miksi siita taytyy jauhaa, jokainen pitakoon oman mielipiteensa ja tehkoon niin kuin parhaaksi nakee, ei sita taalla tarvitse mainostaa!

    • Koivuniemen Herra

      Just niin, eli se joka vitsaa säästää se lastaan vihaa. Joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee. Tämä on toiminut maailman sivu ja toimii edelleen, ainakin kovapäisten lasten kasvatuksessa.

      • riina

        lapset ovat niin erilaisia, mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. itse sain pahimmassa murrosiässä muutaman kerran remmiä ja jälkeenpäin ajatellen ihan aiheesta, enkä olisi puhetta uskonut


      • Ihmettelevä
        riina kirjoitti:

        lapset ovat niin erilaisia, mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. itse sain pahimmassa murrosiässä muutaman kerran remmiä ja jälkeenpäin ajatellen ihan aiheesta, enkä olisi puhetta uskonut

        Onko totta että löytyy vanhempia jotka alistavat MURROSIKÄISEN lapsensa paljastamaan takapuolensa jotta saavat sitä remmillä hakata ? Antoiko sitä sinulle isä vai äiti?? Mahtaa olla nöyryyttävä ja sadistinen kokemus ja ihmetellä täytyy jos murkkuikäinen joka on fyysisesti ja sukupuolisesti kehittynyt alistuu tuollaiseen??


      • ...
        Ihmettelevä kirjoitti:

        Onko totta että löytyy vanhempia jotka alistavat MURROSIKÄISEN lapsensa paljastamaan takapuolensa jotta saavat sitä remmillä hakata ? Antoiko sitä sinulle isä vai äiti?? Mahtaa olla nöyryyttävä ja sadistinen kokemus ja ihmetellä täytyy jos murkkuikäinen joka on fyysisesti ja sukupuolisesti kehittynyt alistuu tuollaiseen??

        ovat sitten kaksimielisia... Taytyyko piiskan antaminen kurittomalle lapselle kaantaa paassanne sadistiseksi tms kaksimieliseksi mielikuvaksi? Edellinen keskustelija ei sanonut mitaan etta hanen taytyi pistaa housut nilkkoihin, vai sanoiko?


      • Ihmettelvä
        ... kirjoitti:

        ovat sitten kaksimielisia... Taytyyko piiskan antaminen kurittomalle lapselle kaantaa paassanne sadistiseksi tms kaksimieliseksi mielikuvaksi? Edellinen keskustelija ei sanonut mitaan etta hanen taytyi pistaa housut nilkkoihin, vai sanoiko?

        ei sanonut ei; mutta en ole kuullutkaan että piiskaa housujen läpi annettaisiin....oletko sinä?


      • Zhhhhhh
        Ihmettelvä kirjoitti:

        ei sanonut ei; mutta en ole kuullutkaan että piiskaa housujen läpi annettaisiin....oletko sinä?

        Perin outo kommentti "en ole kuullutkaan että piiskaa housujen läpi". Kyllä on annettu piiskaa housujen läpi. Koiranremmi tehoaa varsin hyvin farkkujen läpikin (kettinki ja nahkaremmi on sen verran kovaa kamaa), ei siinä mitään paljastella ole koskaan tarvinut. Kyllä se napsahtaa aika kipiästi housujenkin läpi tuo piiska.

        Taidat olla aika pervokki tyyppi, jos noin kaksimielisesti piiskaamisenkin käännät. Miten olet voinut viedä pienet lapsesi saunaan tai pesulle yhtä aikaa kanssasi? Vai onko silloinkin mieleesi hiipinyt näitä kummallisia kaksimielisiä tuntemuksia lapsen ollessa alasti? Vai pesitkö lapsesi vaatteet päällä?


      • ...
        Ihmettelvä kirjoitti:

        ei sanonut ei; mutta en ole kuullutkaan että piiskaa housujen läpi annettaisiin....oletko sinä?

        olen, esim. minulle ei ole koskaan annettu piiskaa paljaalle pyllylle.


      • nina
        Ihmettelvä kirjoitti:

        ei sanonut ei; mutta en ole kuullutkaan että piiskaa housujen läpi annettaisiin....oletko sinä?

        Kyllä meillä sai remmiä housujen päälle ,mutta rehellinen piiska tuli aina paljaille pakaroille joka oli kyllä paljon kivuliaampaa kuin remmi.Piiskassa kun on sellainen vihlaisu.


      • laura
        nina kirjoitti:

        Kyllä meillä sai remmiä housujen päälle ,mutta rehellinen piiska tuli aina paljaille pakaroille joka oli kyllä paljon kivuliaampaa kuin remmi.Piiskassa kun on sellainen vihlaisu.

        Kyllä tuli "koivuniemenherraa" vielä 15-kesäisenä paljaalle pyllylle ja sattuin aivan järjettömästi, kipuakin karmeampaa oli se nöyryytys kun piti olla alapää paljaana sohvan ylle kumartuneena...


      • Zhhhhhh
        laura kirjoitti:

        Kyllä tuli "koivuniemenherraa" vielä 15-kesäisenä paljaalle pyllylle ja sattuin aivan järjettömästi, kipuakin karmeampaa oli se nöyryytys kun piti olla alapää paljaana sohvan ylle kumartuneena...

        Mutta tuskin sinullekaan tai vanhemmillesi tuli tästä mitään kaksimielistä tai seksuaalista koskaan mieleen, vai mitä? - niin kuin tuo eräs Ihmettelijä vastasi kokeneensa, että ruumiillisesta kuristuksesta heti tulee mieleen jotain pelkästään pervoa aikuisen ja lapsen välille.

        Nöyryytys ja kivun tunne selkäsaunasta kuuluukin tulla, siksi juuri, ettei enää toiste pahaa tekisi, ottaisi siitä opikseen ja välttyisi tältä samalta kivulta ja nöyryytykseltä uudestaan.


      • laura
        Zhhhhhh kirjoitti:

        Mutta tuskin sinullekaan tai vanhemmillesi tuli tästä mitään kaksimielistä tai seksuaalista koskaan mieleen, vai mitä? - niin kuin tuo eräs Ihmettelijä vastasi kokeneensa, että ruumiillisesta kuristuksesta heti tulee mieleen jotain pelkästään pervoa aikuisen ja lapsen välille.

        Nöyryytys ja kivun tunne selkäsaunasta kuuluukin tulla, siksi juuri, ettei enää toiste pahaa tekisi, ottaisi siitä opikseen ja välttyisi tältä samalta kivulta ja nöyryytykseltä uudestaan.

        tuli kaksimielisiä mieleen tai ei (mistäs sen tietää mitä faija ajatteli, ei kai ne pervot ajatukset päälle päin näy, ja on niitä kuulemma ihmisillä ihan koulutus-yms. taustasta riippumatta!?) niin minusta ei murkkuikäistä pitäisi nöyryyttää riisutumaan vanhempiensa (varsinkaan vastakkaisen sukupuolen) edessä, ei ainakaan selkäsaunan saamismielessä.


      • Zhhhhhh
        laura kirjoitti:

        tuli kaksimielisiä mieleen tai ei (mistäs sen tietää mitä faija ajatteli, ei kai ne pervot ajatukset päälle päin näy, ja on niitä kuulemma ihmisillä ihan koulutus-yms. taustasta riippumatta!?) niin minusta ei murkkuikäistä pitäisi nöyryyttää riisutumaan vanhempiensa (varsinkaan vastakkaisen sukupuolen) edessä, ei ainakaan selkäsaunan saamismielessä.

        ... no enpä tuosta tiedä kuinka kauan nykyään vanhemmat lapsiaan piiskattavan ikäisinä pitävät ja mitä miettivät sitten mielessään kaksimielisiä vai yksimielisiä ajatuksia. Minun lapsena ollessa lapset sai selkäänsä piiskasta paljaalle perseelle tai housun päälle ja murkkuikäiset sai joko avokämmenestä, luuviitosesta tai sitten lyötiin kamat kassiin ja näytettiin ovea ja sanottiin, että se on "My way tai highway". Luulenpa, että tämä on ollut aika yleinen käytäntö siihen aikaan, eikä siinä ollut mitään pervoa tai kaksimielistä.


      • hohhoh
        Zhhhhhh kirjoitti:

        ... no enpä tuosta tiedä kuinka kauan nykyään vanhemmat lapsiaan piiskattavan ikäisinä pitävät ja mitä miettivät sitten mielessään kaksimielisiä vai yksimielisiä ajatuksia. Minun lapsena ollessa lapset sai selkäänsä piiskasta paljaalle perseelle tai housun päälle ja murkkuikäiset sai joko avokämmenestä, luuviitosesta tai sitten lyötiin kamat kassiin ja näytettiin ovea ja sanottiin, että se on "My way tai highway". Luulenpa, että tämä on ollut aika yleinen käytäntö siihen aikaan, eikä siinä ollut mitään pervoa tai kaksimielistä.

        Aina joku höyrääntyy kirjoittamaan tästä aiheesta, kun oikein provosoidaan.
        Ettekö tosiaan kyllästy?
        Kun kysymyksessä on laissa kielletty lasten pahoinpitely, niin turhaan te siinä kehuskelette itseänne ja muita ja hyväksytte mukisematta itsenne ja lapsienne pahoinpitelyn. Jatkannette samaan tapaan keskenänne elämänne loppuun asti. Ei ikärajaa tietenkään.


      • jaahas
        Zhhhhhh kirjoitti:

        Perin outo kommentti "en ole kuullutkaan että piiskaa housujen läpi". Kyllä on annettu piiskaa housujen läpi. Koiranremmi tehoaa varsin hyvin farkkujen läpikin (kettinki ja nahkaremmi on sen verran kovaa kamaa), ei siinä mitään paljastella ole koskaan tarvinut. Kyllä se napsahtaa aika kipiästi housujenkin läpi tuo piiska.

        Taidat olla aika pervokki tyyppi, jos noin kaksimielisesti piiskaamisenkin käännät. Miten olet voinut viedä pienet lapsesi saunaan tai pesulle yhtä aikaa kanssasi? Vai onko silloinkin mieleesi hiipinyt näitä kummallisia kaksimielisiä tuntemuksia lapsen ollessa alasti? Vai pesitkö lapsesi vaatteet päällä?

        Eikä siinä ole mitään rikollista tietenkään. Tai toki olisi, jos vastaanottaja olisi aikuinen. Lapset ovat IHAN eri juttu.
        Siitähän tässä ollaan kovasti samaa mieltä.


    • Anssi

      Provohan tuo aloitus oli, mutta mainitaan nyt että ruumiillinen rangasitus on laissa kielletty.

      • Amok

        Kasvattakaa vaan kusipäitä niistä kakaroistanne, tulokset jo näkyvät tässä yhteiskunnassa kammottavina ja tilanne vaan pahenee vuosien päässä, koska kuria ei saa enää olla. Ne eivät enää erota mikä on väärin ja mikä on oikein, koska kieltää ja kurittaa ei saa. Ilmankos nykyajan lapset kärsivät niin helvetisti mielenterveysongelmista. Se on oire siitä, mitä tämä paapomisyhteiskunta on aikaan saanut, ja tämä on vasta alkusoittoa.


      • ihmettelen vaan

        Miksi näillä palstoilla ei keskustella muista rikoksista kuin lasten pahoinpitelystä?
        Esim myymälävarkaudet olisi sopiva aihe.
        Kuinka usein, missä parhaimmat mestat, kuinka toimittiin ja kuinka suuri oli nautinto.
        Voitaisiin keskustella laajasti näpistusten oikeellisuudesta, missä kulkee raja, minkä ikäisenä aloitettava ja milloin lopetettava.
        Saattaisi olla vähän vaihtelua, kun tämä piiskauspuoli on jotenkin juuttunut paikoilleen näillä palstoilla.


      • Provolle
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        Miksi näillä palstoilla ei keskustella muista rikoksista kuin lasten pahoinpitelystä?
        Esim myymälävarkaudet olisi sopiva aihe.
        Kuinka usein, missä parhaimmat mestat, kuinka toimittiin ja kuinka suuri oli nautinto.
        Voitaisiin keskustella laajasti näpistusten oikeellisuudesta, missä kulkee raja, minkä ikäisenä aloitettava ja milloin lopetettava.
        Saattaisi olla vähän vaihtelua, kun tämä piiskauspuoli on jotenkin juuttunut paikoilleen näillä palstoilla.

        TÄH? "Minkä ikäisenä näpistely sopiva aloittaa ja minkä ikäisenä lopettaa?"

        Eli minkä ikäisenä voit alkaa rikolliseksi ja milloin rikollisuus olisi syytä lopettaa, niinkö? No, jotain rajaa nyt tohonkin. Näpistys rikoksena pitäisi olla siis hyväksyttävä asia, kunhan sen tekee tarpeeksi nuorena ja lopettaa sitten kun on sopivassa iässä. Nyt meni yli...


      • ihmettelen vaan
        Provolle kirjoitti:

        TÄH? "Minkä ikäisenä näpistely sopiva aloittaa ja minkä ikäisenä lopettaa?"

        Eli minkä ikäisenä voit alkaa rikolliseksi ja milloin rikollisuus olisi syytä lopettaa, niinkö? No, jotain rajaa nyt tohonkin. Näpistys rikoksena pitäisi olla siis hyväksyttävä asia, kunhan sen tekee tarpeeksi nuorena ja lopettaa sitten kun on sopivassa iässä. Nyt meni yli...

        Etkö lukenut koko asiaa kunnolla? Sanoin, että kun lasten ruumiillinen kuritus on ihan selvin suomen sanoin lakiteksteissä todettu rikokseksi, ja silti tälle asialle omistetaan aikaa päiväkausia, kehuskellaan omia saatuja ja annettuja selkäsaunoja, ilmeisesti suurella tyydytyksellä koettuja, niin eikä nyt voitaisi siirtyä johonkin toiseen rikokseen.
        Onhan itsestään selvää, että joku näistä tilanteista nauttii, antaja tai saaja, ehkä molemmat.
        Joku toinen on ehkä kleptomaani ja haluaisi vaihtaa siitä rikoksesta mielipiteitä. Mitä pahaa sinä siinä näet? Hieman jos korjaan erästä lausettasi:
        Piiskaus pitäisi olla siis hyväksyttävä asia, kun sen tekee tarpeeksi nuorelle ja lopettaa sitten kun on sopivassa iässä.
        SE on mennyt minulla yli....


    • teija

      ALKAA TOSIAAN TYMPIÄ TÄMÄ SAMAN TOISTO TÄÄLLÄ PALSTALLA! miks jauhaa viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen samaa asiaa?

      • Aah-käh-käh

        Mene muualle narisemaan. Ei sinua tällä palstalla mikään pidättele, vai pidätteleekö? Kiinnostaako vähän pyllyn paljastelu ja muu kiva?


    • kaija

      mitä katille ja vauvalle kuuluu? entä ne pojanretaleen sinulle sijoitetut lapset?

      olethan antanut lastenlastesi tavata äitiään minnaa?

      saitkos muuten määrätä nimen katin lapselle?

      • Yksinhuoltajan tytär

        Olen itse sitä mieltä että lapsia ei saa kurittaa! Itse olen kokenut väkivaltaisuutta, äitini on huutanut ja lyönyt minua milloin milläkin mikä käteen sattuu mutta olemme sopineet riidan vähän päästä ja äitini pyytää kyllä anteeksi! Kyllä lapselle täytyy muuten kuri saada kun kurittamalla! Esimerkiksi koti arestilla tai jollakin muulla tavalla mutta väkivalta eikä kuritus ole ratkaisu ongelmiin!


    • Teini3

      Saan itse piiskaa äitiltä tarvittaissa jos muu ei auta 3-4kertaavuotessa Äiti joutuu turvautumaan vitsaan äiti ei piiskaa koskaan aiheettomasti saan venytellä äitin hermoja pitkään ennenkun otetaan vitsa käyttöön meillä haitaan vitsa yhtessä saan itse valita vitsan ohutkoivuvitsa on meilläkäytössä äiti näpsyttelee vitsalla pyllyäni sopivasti tirauttelen itkeä pikkasen pyllyäkuumottaa vitsan jälkeen.

      • sqWF

        ja tämä auttaa sinua hienosti eteenpäin elämässäsi...
        lycka til


      • 61Mimmix

        Olen täysin varma, että Teini3:n jutun kirjoittaja ei ollut aito, vaan joku äijä, jota tollaiset jutut (kuumottava pylly ym.) kiihottaa.

        Voin vakuuttaa vuorenvarmasti, että väkivalta on AINA väärin ja siitä jää AINA traumoja, vaikka niitä ei tiedostaisikaan. Jos ei pysty kasvatusasioita hoitamaan ilman vitsaa, on katsottava peiliin, ja varattava aika ammattiauttajalle.


    • fdsghrtsn

      Olet varmaan ylpeä siitä, että olet valinnut lapsellesi luuserin elämän jo heidän pienenä ollessaan.
      On tutkimuksia, jotka kertovat karua kieltään siitä, että kuritettujen lasyen kehitys on hitaanpaa ja heidän tulevaisuutensa ja omantunnonarvinsa heikkoja.

      Hienoa, että päätit rankaista kasvatusosaamattomuuttasi lapsillasi ja vielä kaiken lisäksi, antaa heille huonommat mahdollisuudet kilpailla tässä yhteiskunnassa.

      Voi lapsiparkoja, kuinkahan moni heistä on tulevia vankilakiertolaisia?

      Olen myös yh, mutta mielummin panostan ja vien lapisani harrastuksiin kun pieksen heitä.

    • Vitsaa

      Vitsan käyttö on hyvä oikein käytettynä meillä äiti käyttää vitsaa viimeisenä keinona saan muutaman kerran vuotessa pyllylleni hyväksyn tämän.

    • Piiskattu teini

      Nim Seija olen kanssasi samaa mieltä vitsa oikein käytettynä oikeassa paikassa oikeaan aikaan vitsaa annettava aina kahten kesken äiti,lapsi tai isä,lapsi lasta eisaa nöyryyttää tai alistaa vitsan kanssa yhteinen vitsan hakumatka lähentää ,lujitta suhtetta kyn päätökset tehtään yhtessä vitsan käyttöön eli säännöt meillä vitsan käyttö on toiminut hyvin saan N4kertaa vuotessa äitiltä viimeiset 3vuotta olemme hakeneet yhtessä vitsat riisun itse menen äitin syliin ottamaan selkäsaunan annan äitin piiskata vapaasti piiskan jälkeen halaamiset,hellimiset.

      • Ihana Selkäsauna

        Piiskan Puolesta piiska eiole mikään patenttilääke lapsille kaikki aikuiset eivät myöskään ole sopivia piiskan käyttöön meillä itsehain äitille vitsan valmiiksi äiti riisuuminut piiskattavaksi pienet halit ennen piiskaa äitin farkkuhameenvyö on ollut muutaman kerran käötössä paljaallapyllylläni remmin,piiskan jälkeen istumme sylikkäin halaan,suukottelen kaulalle ihanaa.


      • Vitsakuri

        Nim merk. piiskattu teini kahten kesken vitsaa,yhtessä hakeminen ovat hyviä tapoja viikon lopulla haimme äitin kanssa yhtessä vitsan äitin makkarissa sain potkia,itkeä sylissä.


      • Vitsaakesällä
        Ihana Selkäsauna kirjoitti:

        Piiskan Puolesta piiska eiole mikään patenttilääke lapsille kaikki aikuiset eivät myöskään ole sopivia piiskan käyttöön meillä itsehain äitille vitsan valmiiksi äiti riisuuminut piiskattavaksi pienet halit ennen piiskaa äitin farkkuhameenvyö on ollut muutaman kerran käötössä paljaallapyllylläni remmin,piiskan jälkeen istumme sylikkäin halaan,suukottelen kaulalle ihanaa.

        meillä käytetään vitsaa noin kerran kuukautessa tarvittaissa useammin kesällä haimme yhtessä äitin kassa vitsan eilen viimeksi haimme olimme kahtestaan ei ollut pelkoa kenenkään saapumisesta,keskeyttämään vitsomista vitsa tanssi pyllyllä,reisilläni pienet itkut tulivat kivat halaamiset päälle.(ihanaa )


      • Piiskattu yeini

        Eilen Äiti joutui käyttämään vitsaa pöntöilyni takia olimme selvinneet puoli vuotta ilman vitsaa sain olla pitkään sylissä vitsottavana pylly,reitet punoittivat.


    • Kaija3

      Piiska oli käytössä viikon lopulla äiti oli hakenut piiskan valmiiksi hameenhelma ylös,pikkarit nilkkoihin äitin syliin piiskattavaksi.

    • ääh

      kuinka monella on lapset traumatisoituneita??

    • Yhtessähaittu vitsa

      Olet oikeassa Seija vitsa oikein käytettynä sopii myös tähän päivään meillä Äiti käyttää vitsaa tarpeenmukaan itse saan vitsaa noin kerran kuukautessa tarvittaissa parinviikon välein jos pyllynitarvitsee olemme tänäkesänä hakeneet vitsan äitinkanssa yhtessä 3kertaa eilen viimeksi äiti riisui uikkarini olin nakuna reisillä vitsa hyväili pakaranipunaiseksi potkin,itkinpikkasen vitsan jälkeen hyväilin hyväilin äitiä.

    • Teini.

      Meillä käytetään vitsaa vielä tarpeen mukaan noin 4-5 kertaa vuotessa eilen pyllyni tarvitsi vitsaa hain äitin pyynnöstä vitsan pylly,reitet jalantio saivat reisillä,lantiolla näkyvät vitsan jäljet levitän reiteni piiskatessa halasin äitiä piiskan jälkeen.

    • Vitsa

      Vitsa sopii minulle saan vitsaa4-5kertaa vuotessa Äiti hakee vitsan useammin olen itse hakenut muutaman kerran äitin pyynnöstä yleensä käytetään vitsaa joskus farkkuhameenvyötä viikon lopulla sain vyötä paljaallepyllylle kutinat,kiukuttelut läksivät äitin sylissä halaamiset päälle.

      • kunnolla vitsaa

        Vitsa tekee hyvää ja siitä tulee iloinen turvamieli. Meillä 6 poikaa; 6v, 7v, 9v, 11v, 12v ja 13v ja vitsaa käytetään reippaasti lähes kerran viikossa. Akuutisti heti jo ei tottele tai paljastuu pahanteosta ja yleensä lauantaina on myös vitsapäivä jolloin viikon tuhmuudet hoidetaan pois.
        Meillä pojat tekee itse vitsat napakoista koivuoksista ja laskee verryttelyhousut ja puuvilla-alushousut polviin ja poika polvelle ja lujasti vitsaa jumalan nimissä, vitsalla autetaan synti ja paha pois.


      • kunnolla vitsaa kirjoitti:

        Vitsa tekee hyvää ja siitä tulee iloinen turvamieli. Meillä 6 poikaa; 6v, 7v, 9v, 11v, 12v ja 13v ja vitsaa käytetään reippaasti lähes kerran viikossa. Akuutisti heti jo ei tottele tai paljastuu pahanteosta ja yleensä lauantaina on myös vitsapäivä jolloin viikon tuhmuudet hoidetaan pois.
        Meillä pojat tekee itse vitsat napakoista koivuoksista ja laskee verryttelyhousut ja puuvilla-alushousut polviin ja poika polvelle ja lujasti vitsaa jumalan nimissä, vitsalla autetaan synti ja paha pois.

        Harmillista että minä en saa olla yksi sinun 6 poikaa olisi ihana saada piiskaa ja katsoa kun minun veljet saavat piiskaa!


    • Vitsaa tarvitaan

      annoin tänä aamuna pojalle vitsaa poika haki eilen illalla vitsan valmiiksi olimme kahtestaan piiskasin pyllyn punaiseksi pikkaisen myös reisille kouluun läksiessä kävi halaamassa muiskautti pusunposkelleni.

      • Älykääpiö(kö?)

        Tätä sinä et usko itsekään.


      • poikkeava
        Älykääpiö(kö?) kirjoitti:

        Tätä sinä et usko itsekään.

        joo,se kuullostaa liian hyvää olla totta?


    • Teini3

      Seija olen kanssasi samaamieltä piiskaa voitaan käyttää vieläkin toiset lapset tarvitsee piiskaa toisille puhetehoaa itse kuulun ekaan ryhmään viimeisinä vuosina on joututtu hakee piiska 4-5kertaa loppiasena haimme äitin kanssa yhtessä koivuvitsan äiti riisui minut ison tytön otti hellästi syliinsä vitsa tanssi pyllyllä,reisillä pitkään itkeätirautin piiskatessa piiskan jälkeen istuimme sylikkäin halasin äitiä olin saanut tarvitsemani.

    • vanhapoika
    • Sanaton-Seija(ko?)

      Mukavan tasainen elämä on mahdollista myös sillä viisiin, että keksii oikeat sanat eli ilmaisutavan, jonka lapsi ja / tai nuori ymmärtää ja pystyy sisäistämään. Oletko kysynyt lastesi mielipidettä kohtuullisuudesta - tai mistään muustakaan?

    • Olet hullu

      Herranjumala olet sairas! vaikka näin myöhään vastaan. Rikollinen mikä rikollinen. Toivottavasti lapset kostavat sinulle ja saat kuulla kunnian toivottavasti pääset poliisin jutuille. Nyt ainakin elätään vuoota 2014 eikä 1940! Valoja päälle niin elämä kirkastuu huomattavasti.

    • piiskaa tarvittaissa

      seija pitä pintasi olet oikeassa vitsan antaminen on oikea keino jos puhumalla ei selvitä minä sain piiskaa tarpeen mukaan joskus viikon välein välillä meni kuukausiakin ilman piiskaa teini ikäisenä joutui äiti käyttämään piiskaa usein.

    • Teini3

      viime viikon lopulla hain äitin pyynnöstä vitsan valmiiksi äiti sai riisua ison tyttönsä piiskattavaksi halasin äitiä ennen syliin menoa sain vitsa hoitoa alapäähäni pymppypunehtui reisillä pienet jäljet äiti sai vitsan jälkeen pitkät halaamiset,suukot kaulalleen minua pissittää vitsomisen jälkeen on hyvä olo muutenkin.

      • Lady5

        kaksikymmentviisi vuotta sitten olin äitin sylissä vitsottavana 12-16 vuotiaana vitsan jälkeen joutin menee pissalle minua pissitti kovasti en tietä mistä johtui nyt 4kymppisenä pitän kahten tyttö kaverin kanssa vitsa iltoja minua pissittää niin kuin teinityttönä ollessa .


      • Tyttö
        Lady5 kirjoitti:

        kaksikymmentviisi vuotta sitten olin äitin sylissä vitsottavana 12-16 vuotiaana vitsan jälkeen joutin menee pissalle minua pissitti kovasti en tietä mistä johtui nyt 4kymppisenä pitän kahten tyttö kaverin kanssa vitsa iltoja minua pissittää niin kuin teinityttönä ollessa .

        Minun vitsan saannista on noin 8-9 vuotta aikaa sain sylissä tai seisaaltaan viimeisenä parinavuotena vitsottiin lantio,reitet pyllynlisäksi hyvän vitsomisen jälkeen minua pissatti.


    • Tytti3

      Viime vuosi tuhannella sain itse vitsaa,remmiä haimme äitin kanssa yhtessä munet vitsat riisuimme yttessä minut olin äitin sylissä piiskatessa viimeisen kerran sain olin 17vuotias annoin äitin piiskata.

      • kateellinen3

        Minä olen kateellinen teitä kaikea joka ovat saaneet piiskaa!


    • Pyllyllevitsaa

      Kyllä Vitsa täytyy käyttää oikeassa paikassa oikeaan aikaan annattava kahten kesken äiti tai isä itse sain aina kahtestaan äitiltä paria poikkeusta lukuun ottamatta olin 13vuotias sain vitsaa äitin sylissä isä oli katsomassa pari viikkoa myöhemmin olin isän sylissä äiti riisui minut valmiiksi menin isän syliin ottaa vitsaa muulloin sain äitiltä tämän pojan pyllysai vielä 15vuotiaana äitiltä monasti vitsaa.

    • Tyttö3

      Minä sain vitsaa,remmiä parikymmentä vuotta sitten 7 vuotiaasta lähtien sain vitsaa olin noin 11 vuotias kun haimme äitin kanssa yhtessä vitsan äiti näytti milainenvitsa otetaan jotta osaan itse hakea myöhemmin sain vuosien mittaan hakea monasti vitsan isona tyttönä sain talvella remmiä keväät olivat kivoja kun päästiin takaisin vitsan käyttöön haen mielelläni 14-16 vuotiaana sain enemmän remmiä kuin vitsaa kunnon remmityksessä oli myös lisä äänet joita minä päästelin ulvoin kuulema kuin sian porsas äitini mukaan pylly oli hellä,kuumotti pitkään teini ikäisenä halasin äitiä aina vitsan,remmin jälkeen molemmat olivat mulle hyväksi.

    • Herran nuhde

      Entä nyt kymmenen vuoden kuluttua? Onko vieläkin pysynyt kuri talossa?

    • Mopo-Jonne Tomi

      Tämä kakara on ainakin jäänyt lapsuudessa täysin vaille rajoja, elää ihan psykoottisissa haavekuvissaan ja kuvittelee olevansa Euroopan Keisari.

      Tulee takuulla menemään vielä nokka monta kertaa mutkalle, joka kuritta kasvaa; se kunniatta kuolee, ehkä myös läskikasa isänsä, tuo puolustuskyvytön mahtimies.

    • Isä

      Vitsaa tarvitaan jos kasvatus on mennyt pieleen.
      Silloin kyllä se kasvattaja tarvis sitä vitsaa, vaikka mitäpä se auttais sit enää.

    • Täälläonkamaliaihmisiä

      Tälläistä on kyllä inhottavaa lukea. Siitä on yli 30 vuotta kun ruumiillinen kuritus kiellettiin. Kaikki te, joiden mielestä piiskaaminen on okei: EPÄINHIMILLISET PASKIAISET JA RIKOLLISET! TEISTÄ VOIDAAN TEHDÄ SYYTE, VOITTE SAADA SATOJEN TUHANSIEN KORVAUSVAATIMUKSET JA JOUTUA VANKILAAN! TOIMITTE VASTOIN SUOMEN LAKIA JA SATUTATTE LAPSIANNE EPÄINHIMILLISESTI. TEILLÄ EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA AIHEUTTAA LAPSILLENNE ELINIKÄISIÄ TRAUMOJA VAIKKA OLISI TEHNYT MITÄ.


      Itse olen siis kasvanut kodissa, jossa on noudatettu Suomen lakia ja ihmisoikeuksia. Rajat olivat silti melko tiukat. Hain lukioon ja olen nyt toimitusjohtaja. Elämä hymyilee. En usko, että olisin tässä, mikäli tänne kirjoittaneiden idioottien utopiassa elettäisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe