Pitäsköhän ostaa tuollainen. Halpa, kevyt ja putkessa ei ole mutkaa:
http://www.lakkapaa.com/lakka_fi/showProduct.do;jsessionid=88A6CE400956D9E5585D2AAE7CD782FA?id=45065011&kaikampno=650&mode=offers Nyt käytössä olevaa 45,4cc laitetta voisi käyttää vain isoimmissa raivuissa. Mitäs r-laitteita teillä on?
Ruohotrimmeri-kevytraivuri
14
2125
Vastaukset
- Viidakko Jim
Kannattaa ainakin ostaa trimmeri jonka putkessa ei ole kaarevaa kohtaa. Siinä on voiman välityksessä ongelma-
altis kohta. - öölkrg
Selvitäpä että saako raivuriisi siimapään. MInulla on echon ns. kevytraivuri ja siihen käy husqvarnan siimapää. ostin semmosen jossa "irtosiimat" eli semmonen 15 cm pätkiä kaks jotka vaidetaan kun kuluvat pois. tehokas peli mut ei tarvitse varoa osuuko terä kiveen tai maahan jne.
http://www.konenygard.fi/fi/trimmereit-raivaussahat-lisavarusteet/268-husqvarna-siimapaa-f-35.html- Penkat puhtaiksi
Joo kyllä tohon Stigaan saa siimakasetin. Ihmetyttää kun on myynnissä ihan samanlaista TB ja TR - mallia. MIkähän ero niissäkin nyt on?
- stiikaton
Pysy erossa Stigan vehkeistä ja varsinkin tuosta. Stigan laatu on nykyään aivan ala-arvoista ja noista ei saa muuta kuin pahan mielen. Kaksi vuotta jaksoin itse katsella tuota linkin trimmeriä, sitten lahjoitin (keneltä tuommoisesta roskasta kehtaisi edes rahaa pyytää) sen eteenpäin ja ostin 200 eurolla Hyundain raivurin. Stiga on äärettömän huono käynnistymään ja jatkuvasti saa olla korjailemassa ja vaihtamassa osia. Samanlaiset kokemukset Stigan lumilingosta.
Huyndain raivuri on rehellisesti kiinalainen, mutta toimivuudeltaan ja kestävyydeltään aivan eri luokkkaa. Toki vähän isompi ja muutaman kympin kalliimpi.- Niityn terminaattori
Outo merkki minulle mutta täytyy lukea testejä. Kiitos vinkistä
- - vinkki -
Myös minulla on Hyundai-trimmeri/raivuri. Maksoi n. 150 e. Se on pelittänyt ihan ok ja käynnistyy 3-4 vedolla. Tähän mennessä olen ollut siihen tyytyväinen.
- - vinkki -
- vinkki - kirjoitti:
Myös minulla on Hyundai-trimmeri/raivuri. Maksoi n. 150 e. Se on pelittänyt ihan ok ja käynnistyy 3-4 vedolla. Tähän mennessä olen ollut siihen tyytyväinen.
Merkki olikin Handai, ei Hyundai
- Minusta...
Sijoita vähän enemmän rahaa ja osta esim. Jonseredin laite, tuollainen 350e ja alkaa saada siimavarustuksella ja vesakkoterällä, ei tietenkään raivausterää vielä, mutta valjaiden kanssa kuitenkin. Komppaan tuota edellistä siitä, että stigan leikkikalut kannattaa unohtaa, toki ihan ok ruohonleikkureita tekevät.
- Vaikea valita
Olisi kyllä todella hieno tuo Jonsered BC 2128. Paino käsittämättömän pieni, vain 4,8kg, miten se on mahdollista?
- Minusta...
Vaikea valita kirjoitti:
Olisi kyllä todella hieno tuo Jonsered BC 2128. Paino käsittämättömän pieni, vain 4,8kg, miten se on mahdollista?
Ite ostin tuon 335 hintaan agrimarketista rikkoutuneen stigan tilalle. Kuulemma jonsered osaa tehdä kevyemmät koneet, tiedä sitten, aika näyttää miten kestää. Onhan tuossa kuitenkin 2v takuu. Iso bonus on nuo liivit, paljon kivempi ajella. Myös siimapään uudelleenlataus on helppo rasti.
- Myyrät kohta kuuroja
Minusta... kirjoitti:
Ite ostin tuon 335 hintaan agrimarketista rikkoutuneen stigan tilalle. Kuulemma jonsered osaa tehdä kevyemmät koneet, tiedä sitten, aika näyttää miten kestää. Onhan tuossa kuitenkin 2v takuu. Iso bonus on nuo liivit, paljon kivempi ajella. Myös siimapään uudelleenlataus on helppo rasti.
Mikähän tuo olisi, Mersu - laatuako vai ei?
Runsaasti on kyllä ominaisuuksia, sähköstartti ja tärinänvaimennin sekä useita kärkiä.
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-A32AD002-B06FAD90/lidl_fi/hs.xsl/index_24285.htm
Hinta niin sopuisa että pitäisikö kokeilla.
- ves545
Meillä myös on Hyundai raivuri 52cc ,sisältäen siimapään ,vesakkoterän,raivausterän ja valjaat.Tähän asti toiminut hyvin .
- Valinnanvara
Miten vesakkoterän ja raivausterän käyttö eroaa toisistaan?
Jos vaikka vanhaa vattutiheikköä kaataa.
- mielestäni
Vattutiheikköön on vesakkoterä parempi ,raivausterä on tarkoitettu paremminkin esim, taimikoiden raivaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078