Ruohotrimmeri-kevytraivuri

Heinät hiiteen

14

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viidakko Jim

Kannattaa ainakin ostaa trimmeri jonka putkessa ei ole kaarevaa kohtaa. Siinä on voiman välityksessä ongelma-
      altis kohta.

• öölkrg
      • Penkat puhtaiksi

Joo kyllä tohon Stigaan saa siimakasetin. Ihmetyttää kun on myynnissä ihan samanlaista TB ja TR - mallia. MIkähän ero niissäkin nyt on?

• stiikaton

Pysy erossa Stigan vehkeistä ja varsinkin tuosta. Stigan laatu on nykyään aivan ala-arvoista ja noista ei saa muuta kuin pahan mielen. Kaksi vuotta jaksoin itse katsella tuota linkin trimmeriä, sitten lahjoitin (keneltä tuommoisesta roskasta kehtaisi edes rahaa pyytää) sen eteenpäin ja ostin 200 eurolla Hyundain raivurin. Stiga on äärettömän huono käynnistymään ja jatkuvasti saa olla korjailemassa ja vaihtamassa osia. Samanlaiset kokemukset Stigan lumilingosta.

Huyndain raivuri on rehellisesti kiinalainen, mutta toimivuudeltaan ja kestävyydeltään aivan eri luokkkaa. Toki vähän isompi ja muutaman kympin kalliimpi.

• Niityn terminaattori

Outo merkki minulle mutta täytyy lukea testejä. Kiitos vinkistä

• - vinkki -

Myös minulla on Hyundai-trimmeri/raivuri. Maksoi n. 150 e. Se on pelittänyt ihan ok ja käynnistyy 3-4 vedolla. Tähän mennessä olen ollut siihen tyytyväinen.

• - vinkki -
        - vinkki - kirjoitti:

Myös minulla on Hyundai-trimmeri/raivuri. Maksoi n. 150 e. Se on pelittänyt ihan ok ja käynnistyy 3-4 vedolla. Tähän mennessä olen ollut siihen tyytyväinen.

Merkki olikin Handai, ei Hyundai

• Minusta...

Sijoita vähän enemmän rahaa ja osta esim. Jonseredin laite, tuollainen 350e ja alkaa saada siimavarustuksella ja vesakkoterällä, ei tietenkään raivausterää vielä, mutta valjaiden kanssa kuitenkin. Komppaan tuota edellistä siitä, että stigan leikkikalut kannattaa unohtaa, toki ihan ok ruohonleikkureita tekevät.

• Vaikea valita

Olisi kyllä todella hieno tuo Jonsered BC 2128. Paino käsittämättömän pieni, vain 4,8kg, miten se on mahdollista?

• Minusta...
        Vaikea valita kirjoitti:

Olisi kyllä todella hieno tuo Jonsered BC 2128. Paino käsittämättömän pieni, vain 4,8kg, miten se on mahdollista?

Ite ostin tuon 335 hintaan agrimarketista rikkoutuneen stigan tilalle. Kuulemma jonsered osaa tehdä kevyemmät koneet, tiedä sitten, aika näyttää miten kestää. Onhan tuossa kuitenkin 2v takuu. Iso bonus on nuo liivit, paljon kivempi ajella. Myös siimapään uudelleenlataus on helppo rasti.

• Myyrät kohta kuuroja
        Minusta... kirjoitti:

Ite ostin tuon 335 hintaan agrimarketista rikkoutuneen stigan tilalle. Kuulemma jonsered osaa tehdä kevyemmät koneet, tiedä sitten, aika näyttää miten kestää. Onhan tuossa kuitenkin 2v takuu. Iso bonus on nuo liivit, paljon kivempi ajella. Myös siimapään uudelleenlataus on helppo rasti.

Mikähän tuo olisi, Mersu - laatuako vai ei?
        Runsaasti on kyllä ominaisuuksia, sähköstartti ja tärinänvaimennin sekä useita kärkiä.
        http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-A32AD002-B06FAD90/lidl_fi/hs.xsl/index_24285.htm
        Hinta niin sopuisa että pitäisikö kokeilla.

• ves545

Meillä myös on Hyundai raivuri 52cc ,sisältäen siimapään ,vesakkoterän,raivausterän ja valjaat.Tähän asti toiminut hyvin .

• Valinnanvara

Miten vesakkoterän ja raivausterän käyttö eroaa toisistaan?
        Jos vaikka vanhaa vattutiheikköä kaataa.

• mielestäni

Vattutiheikköön on vesakkoterä parempi ,raivausterä on tarkoitettu paremminkin esim, taimikoiden raivaukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe