Hetkien hairahduksista raskaaksi?

Olen istunut nyt puolitoista viikkoa sätissä lyhyitä nokosia lukuunottamatta ja harrastanut siellä seksiä useiden eri henkilöitten kanssa. Nyt minua on alkanut närästää ja vatsani on myös kasvanut niin etten saa farkkujen nappia kiinni ja vetoketjunkin vain puoliväliin. Nuorempana olin hyvinkin hoikka. Voivatko nämä oireet johtua siitä että olisin tullut sätissä raskaaksi? Mitään ehkäisyä ei ole harrastettu ja osa kumppaneista on saattanut olla miehiä, osa naisia. Itse olen keski-ikäinen perusterve mies eikä minulla ole ennestään omia lapsia. Asia on alkanut hermostuttamaan kun vaimo palaa ensi viikolla mukuloitten kanssa kotiin anoppilasta. Vielä kysyisin, voiko mies saada äitiyspakkauksen ja toisekseen, voiko suomi24 vaatia mahdollisen lapseni huoltajuutta vastoin tahtoani.
26394
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

No voi sinua lurjusta, noin siinä käy kun heti lähtee kesäleskenä mieron tielle. Luulisin kuitenkin kyseessä olevan valeraskauden, siinäkin oireet samat aamupahoinvointeineen ja närästyksineen.

Äänestä

Et ole raskaana. Paisunut maha on seurausta ummetuksesta, joak on tullut liikkumattomuudesta juututtuasi koneen ääreen.

Äänestä

Noin minäkin diagnosoin.

Auttaa, jos nousee tuolilta, hypähtelee muutaman kerran, sitten selälleen lattialle, ja jalat koukkuun mahan päälle
Pian pääsee siunattu pieru, jolloin vatsanahat supistuvat huomattavasti.

Äänestä

Vaimo palaa kotiin tänään. Puin ylleni väljän tahiti-kuvioisen paidan joka peittää vatsakumpuni. Aion ruveta muslimiksi ja pitämään kaapuja niin ehkä saan peitettyä tilani. Olen paljon ajatellut, olisinko sittenkään hyvä isä sättilapselleni ja kauhulla ajattelen myös, mitä sitten jos tulee kaksoset. Onko totta että se näkyy mahan muodosta? Minun mahani roikkuu viistosti alaspäin ja alapuolinen osa on makkarataskun alla. Olen koettanut listata nimimerkit joiden kanssa olen sekstaillut, mutta ymmärrättehän, oli tumma kesäyö ja mieli kiihkeänä, osoitteitakaan ei vaihdettu. Olisi pitänyt hankkia dna-liittymä. Mutta näillä mennään. Varasin ajan neuvolasta ja neuvolantäti katseli minua pitkään, toivottavasti en ole raskaana juuri hänelle, kun työpaikoilta paljon roikutaan sätissä. Hän sanoi ettämiehen raskaus todetaan älykkyystestillä, sitä en ole vielä tilannut.Kiitän tuestanne, ehkä olemme tavanneet lähemminkin?

Äänestä

Selvästi olet tullut raskaaksi, jos ei edes housut kiinni mene! Saatat olla isäkin ainakin niille anoppilasta palaaville mukuloille! Mutta vaikka oletkin panikoiva en sentän usko, että olet penikoiva. Raskautesikin katoaa pikkuhiljaa, kun vaihdat nettiseksin yöjuoksuun!

Äänestä

Tekeekö mieli suolakurkkuja ? Vaihteleeko mielialasi ylös ja alas ? Jos vastasit näihin kymyksiin kyllä, niin olet ihan selvästi pieniin päin.

Äänestä
  • Toden totta, suolakurkkuja olen kuluneena sättirakastelunaikana syönyt 10 litran pönikän ja mieliala vaihtelee murheen alhosta kihelmöivään en sano mihin, mutta kuitenkin merkit ovat selvät. Toivoisin nyt, että joku vastaavassa tilanteessa ollut tai oleva mies voisi kertoa, miten tästä eteenpäin ja jos aikajanaa on jo enemmän, myös kokemuksia sättilapsen vanhemmuudesta. Onko maastokuviollisia potkupukuja olemassa? Onko mahdollista että saisin partaisen vauvan? Sattuuko synnytys?
    Missä vaiheessa lapsi pitää ilmoittaa steinerkouluun? Kysymyksiä kumpuaa koko ajan lisää.

Äänestä

• panikoiva varmaisä kirjoitti:

Toden totta, suolakurkkuja olen kuluneena sättirakastelunaikana syönyt 10 litran pönikän ja mieliala vaihtelee murheen alhosta kihelmöivään en sano mihin, mutta kuitenkin merkit ovat selvät. Toivoisin nyt, että joku vastaavassa tilanteessa ollut tai oleva mies voisi kertoa, miten tästä eteenpäin ja jos aikajanaa on jo enemmän, myös kokemuksia sättilapsen vanhemmuudesta. Onko maastokuviollisia potkupukuja olemassa? Onko mahdollista että saisin partaisen vauvan? Sattuuko synnytys?
    Missä vaiheessa lapsi pitää ilmoittaa steinerkouluun? Kysymyksiä kumpuaa koko ajan lisää.

:))))) Sorry..eihän täs ole mitään nauramista. ;)

Nyt kaikki miehet vastaamaan tälle tulevalle ja hermostuneelle/panikoivalle isälle, että mites hän menee tästä eespäin...
    Tohon synnytykseen voin minäki vastata, ku kait se miehilläki on samanlainen se synnytys ku naisillaki, et kyl se sattuu...ja pirusti sattuuki. :D
    Mistäs reiästä muutes meinaat sen päästää ulos ?

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

:))))) Sorry..eihän täs ole mitään nauramista. ;)

Nyt kaikki miehet vastaamaan tälle tulevalle ja hermostuneelle/panikoivalle isälle, että mites hän menee tästä eespäin...
    Tohon synnytykseen voin minäki vastata, ku kait se miehilläki on samanlainen se synnytys ku naisillaki, et kyl se sattuu...ja pirusti sattuuki. :D
    Mistäs reiästä muutes meinaat sen päästää ulos ?

Eiks keisarinleikkaus jo nimensäkin puolesta sovi paremmin miehille kuin naisille?

Äänestä

• Ei ongelma kirjoitti:

Eiks keisarinleikkaus jo nimensäkin puolesta sovi paremmin miehille kuin naisille?

Ai nii..mä unohin tuon vaihtoehdon kokonaan. :)) Aijai..se vata sattuuki ja kestää kauan ennenku paranee. ;)

Äänestä

• panikoiva varmaisä kirjoitti:

Toden totta, suolakurkkuja olen kuluneena sättirakastelunaikana syönyt 10 litran pönikän ja mieliala vaihtelee murheen alhosta kihelmöivään en sano mihin, mutta kuitenkin merkit ovat selvät. Toivoisin nyt, että joku vastaavassa tilanteessa ollut tai oleva mies voisi kertoa, miten tästä eteenpäin ja jos aikajanaa on jo enemmän, myös kokemuksia sättilapsen vanhemmuudesta. Onko maastokuviollisia potkupukuja olemassa? Onko mahdollista että saisin partaisen vauvan? Sattuuko synnytys?

Kannattaisiko sun kusaista netistä löytyvän raskaustestimainoksen päälle? Raskaustestit ovat hyvin luotettavia nykyisin ja saisit varmuuden epäilyksillesi. Jos olet onnekkaasti raskaana, vaimolle voi valehdella lasketun ajan. Ei se mitään osaa epäillä kuitenkaan. Ja nettilapset ovat aika helppoja hoidettavia. Ei kun onnea vaan perheenlisäykselle.

Äänestä

Harvinaisen lapsellista tekstiä jo sentään viisikymppiseltä mieheltä.

Äänestä
  • kiitos. olet ainoa joka suhtautuu asiallisesti raskauteeni.

Äänestä

• Oletkos sinä se Hesarin tilaaja, joka pahoittaa mielensä joka ikinen aamu lukemalla Fingerporin? :)

Äänestä

Vanha vitsi: norsu sieltä tulee, kun kärsä näkyy jo!

Äänestä

Kerron nyt teille täällä kun en muille ole kertonut ollenkaan raskaudesta. Tänään aamulla vaimo tökkäsi mahaani ja sanoi ettäkohta alat näyttää ihan raskaana olevalta. Näkyykö se tosiaankin näin pian, elostelustani ei ole vielä kuukautta enempää. Mulle nousi kyyneleet silmiin, sanoin että sattuu mutta tosisyy oli että olen raskauden myötä tainnut muuttua hermostuneeksi, hormoonit kai jylläävät. Myös paljon ajattelen mitä kaikkea pitäisi hankkia pojalle, ainakin junarata, pallo, onki,muovinen polkutraktori.
Kammottaa palata lomalta töihin, luulen että mulla on selluliittia pakaroissa, kuuluuko se raskausmuutoksiin. En vaan saa kerrottua vaimolle missä mennään.

Äänestä
  • Tuolla meijän soffalla pötköttää toinen viimesillään oleva mies... Ainakin se näyttää siltä. Enpä ois uskonu siitäkään. :P

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

Tuolla meijän soffalla pötköttää toinen viimesillään oleva mies... Ainakin se näyttää siltä. Enpä ois uskonu siitäkään. :P

Tule minun tai minä tulen tykösi, ei arvitse selittää mitään.

Äänestä

No sillä lailla. Heti, kun vaimon silmä välttää, niin hankkiudutaan raskaaksi. Kyllähän sen himon ymmärtää, mutta ehkäisystä on huolehdittava. Paras ehkäisy tapauksessasi saattaisi olla, että vaimosi lukitsisi jääkaapin oven ennen anoppilaan lähtöä.

Äänestä

Kovin tutunoloista heittoa. Mahdammeko tuntea edellisestä elämästä? :-D

Äänestä

Kuulostaa siltä, että olet henkisesti raskaana. Raskaus ei alkanut silloin, kun vaimosi lähti sukuloimaan, vaan jo paljon aikaisemmin. Nyt sitten chattaillessa huomasit olevasi raskaana. Vaikeinta tässä ehkä on se, että olet tiedostanut tilasi, vaikka asioiden pulpahtaminen pintaan mielen syövereistä on yleensä hyvä asia. Lohdutan kuitenkin, että tiedossa saattaa olla kaunis lapsi, mutta lähiajat paljastavat sen. Voit itse vaikuttaa lapseen merkittävästi. Ajattelun voima muovaa lasta. Tutkiskele siis itseäsi ja juttele myös avoimesti vaimosi kanssa. Toivottakaa yhdessä lapsi tervetulleeksi ja ihailkaa sen varttumista.

Äänestä
  • Juttele siinä sitten vaimon kanssa joka nauraa päin naamaa ja sanoo minun vatsassasi muljuvaa lasta milloin Pöhöksi, milloin Ummetukseksi, josku jopa Pökäleeksi mikä minusta täyttää jo kaltoin kohtelun tunnusmerkit. Onpa lapsen äiti sitten kuka hyvänsä minä kannan häntä rintojeni alla joita vaimoni myös mollaa koska olen siltä osin muodokkaampi kuin hän. Niin, siis kannan lasta ylpeydellä ja minua suuresti loukkaa ainakin tuo Pökäleeksi nimittely.
    Rohkenen kysellä, niiltä ketkä ovat mahdollisesti harrastaneet kanssani nettiseksiä 50 sätissä vaimoni ollessa sukuloimassa Rengossa, että onko vastuuntuntonne tosiaan tätä luokkaa, kukaan ei ole kysellyt vointiani sen koomin, saati ihaillen katsonut kasvavaa vatsaani. Bella vistalle kiitos rohkaisusta.

Äänestä

Onnea vain sinulle odottava mies. Kyllä lapsen saanti on maailman mukavin asia.
Minäkin ole pojan isä ja hän on tuottanut meille pelkkää iloa. Lapset ovat Herran lahja kuten isossa kirjassa sanotaan.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

panikoiva ehkä isä kirjoitti:

Olen istunut nyt puolitoista viikkoa sätissä lyhyitä nokosia lukuunottamatta ja harrastanut siellä seksiä useiden eri henkilöitten kanssa. Nyt minua on alkanut närästää ja vatsani on myös kasvanut niin etten saa farkkujen nappia kiinni ja vetoketjunkin vain puoliväliin. Nuorempana olin hyvinkin hoikka. Voivatko nämä oireet johtua siitä että olisin tullut sätissä raskaaksi? Mitään ehkäisyä ei ole harrastettu ja osa kumppaneista on saattanut olla miehiä, osa naisia. Itse olen keski-ikäinen perusterve mies eikä minulla ole ennestään omia lapsia. Asia on alkanut hermostuttamaan kun vaimo palaa ensi viikolla mukuloitten kanssa kotiin anoppilasta. Vielä kysyisin, voiko mies saada äitiyspakkauksen ja toisekseen, voiko suomi24 vaatia mahdollisen lapseni huoltajuutta vastoin tahtoani.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu