Ei vittu oikeesti iskä!!

Ninnisiili

Siis meijän iskä ja sen tyttö ystävä kerto että mennään matkalle espanjaan tammikuussa sellaseen neljän tähden sviittiin lantzarontelle! Ne näytti siit eka kaks kuvaa jotka oli iha sikamakeita ne kerto et sile on sisällä on poreamme ja ilmane wifi ja kaikkee! Sit tänää ne näyttää uudet kuvat samalta alueelta ja kertoo et tota taloo ne on miettiny ka se oli ihan tavalline ja sika ruma talo! Ei poreammetta ei wifiä! Sit tänään viel kun oltiin ikeas tynsin kärryt VAHINGOSSA pikkusiskoni varpaille! Sit iskä alkaa ragee et miten tollanen voi olla vahinko ja et kaikki on mun syytä ja miks kiukuttelen koko ajan ja riitelen munpikkusiskon kanssa vaikka mun pikkusisko alotti!!! Mut iskä ei tietenkään usko koska mun pikkusisko esittää niin kuktasta ja kilttiä tyttöä? Sit se sano et niit huviloit on vaan yks enää jäljellä ja se ei tiedä varaako se sen koska mä oon ollu niin kauhee ilkee mun pikkusiskoo kohtaan! HEI VITTU IHA OIKEESTI! Sit se itekki sanoerjos me odotetaan vielä joku saattaa ehtii varata sen vimpan talon! Sit se odottaa huomiseen ja miettii varataanko se vai ei!ton takii meijän espanjan reissu on nyt vaakalaudalla et päästäänkö sinne vai ei! Ha toi on iso juttu koska en oo ikinä ollu missään muualla kuin viros ja ruotsis kerran!

4

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakataan vaa laspia joo

On sulla nyt hirveetä.. Aattele jumalauta niitä jotka ei pääse ikinä ees muuhun kaupunkiin koska niillä ei oo varaa! -.- huoh.. Vitut siitä et sun iskä ragee sulle! Tietäisit mitä meiä biologine iskä meille teki! Se on hakannu mut ja mun pikkuveljet verille!!!!!

• Anonyymi

Hakkaa takas nii ettei sen enää tarvi käynnistää uutta päivää ellei se oo jo kuallu

• Anonyymi

Joo hei hakataan vain lapsia. Miksi et ole tehnyt asialle sitten mitään oisit voinut kertoa siitä vaikka opettajalle tai aikuiselle eli oot varmaa aika tyhmä pakko sanoo

• Anonyymi

Jaa kuka tässä on tyhmä? Vastasit 8 vuotta vanhaan viestiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5111
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4563
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      102
      1324
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1320
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      923
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      803
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe