Ei vittu oikeesti iskä!!

Ninnisiili

Siis meijän iskä ja sen tyttö ystävä kerto että mennään matkalle espanjaan tammikuussa sellaseen neljän tähden sviittiin lantzarontelle! Ne näytti siit eka kaks kuvaa jotka oli iha sikamakeita ne kerto et sile on sisällä on poreamme ja ilmane wifi ja kaikkee! Sit tänää ne näyttää uudet kuvat samalta alueelta ja kertoo et tota taloo ne on miettiny ka se oli ihan tavalline ja sika ruma talo! Ei poreammetta ei wifiä! Sit tänään viel kun oltiin ikeas tynsin kärryt VAHINGOSSA pikkusiskoni varpaille! Sit iskä alkaa ragee et miten tollanen voi olla vahinko ja et kaikki on mun syytä ja miks kiukuttelen koko ajan ja riitelen munpikkusiskon kanssa vaikka mun pikkusisko alotti!!! Mut iskä ei tietenkään usko koska mun pikkusisko esittää niin kuktasta ja kilttiä tyttöä? Sit se sano et niit huviloit on vaan yks enää jäljellä ja se ei tiedä varaako se sen koska mä oon ollu niin kauhee ilkee mun pikkusiskoo kohtaan! HEI VITTU IHA OIKEESTI! Sit se itekki sanoerjos me odotetaan vielä joku saattaa ehtii varata sen vimpan talon! Sit se odottaa huomiseen ja miettii varataanko se vai ei!ton takii meijän espanjan reissu on nyt vaakalaudalla et päästäänkö sinne vai ei! Ha toi on iso juttu koska en oo ikinä ollu missään muualla kuin viros ja ruotsis kerran!

4

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakataan vaa laspia joo

      On sulla nyt hirveetä.. Aattele jumalauta niitä jotka ei pääse ikinä ees muuhun kaupunkiin koska niillä ei oo varaa! -.- huoh.. Vitut siitä et sun iskä ragee sulle! Tietäisit mitä meiä biologine iskä meille teki! Se on hakannu mut ja mun pikkuveljet verille!!!!!

      • Anonyymi

        Hakkaa takas nii ettei sen enää tarvi käynnistää uutta päivää ellei se oo jo kuallu


    • Anonyymi

      Joo hei hakataan vain lapsia. Miksi et ole tehnyt asialle sitten mitään oisit voinut kertoa siitä vaikka opettajalle tai aikuiselle eli oot varmaa aika tyhmä pakko sanoo

      • Anonyymi

        Jaa kuka tässä on tyhmä? Vastasit 8 vuotta vanhaan viestiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe