Ei vittu oikeesti iskä!!

Ninnisiili

Siis meijän iskä ja sen tyttö ystävä kerto että mennään matkalle espanjaan tammikuussa sellaseen neljän tähden sviittiin lantzarontelle! Ne näytti siit eka kaks kuvaa jotka oli iha sikamakeita ne kerto et sile on sisällä on poreamme ja ilmane wifi ja kaikkee! Sit tänää ne näyttää uudet kuvat samalta alueelta ja kertoo et tota taloo ne on miettiny ka se oli ihan tavalline ja sika ruma talo! Ei poreammetta ei wifiä! Sit tänään viel kun oltiin ikeas tynsin kärryt VAHINGOSSA pikkusiskoni varpaille! Sit iskä alkaa ragee et miten tollanen voi olla vahinko ja et kaikki on mun syytä ja miks kiukuttelen koko ajan ja riitelen munpikkusiskon kanssa vaikka mun pikkusisko alotti!!! Mut iskä ei tietenkään usko koska mun pikkusisko esittää niin kuktasta ja kilttiä tyttöä? Sit se sano et niit huviloit on vaan yks enää jäljellä ja se ei tiedä varaako se sen koska mä oon ollu niin kauhee ilkee mun pikkusiskoo kohtaan! HEI VITTU IHA OIKEESTI! Sit se itekki sanoerjos me odotetaan vielä joku saattaa ehtii varata sen vimpan talon! Sit se odottaa huomiseen ja miettii varataanko se vai ei!ton takii meijän espanjan reissu on nyt vaakalaudalla et päästäänkö sinne vai ei! Ha toi on iso juttu koska en oo ikinä ollu missään muualla kuin viros ja ruotsis kerran!

4

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakataan vaa laspia joo

On sulla nyt hirveetä.. Aattele jumalauta niitä jotka ei pääse ikinä ees muuhun kaupunkiin koska niillä ei oo varaa! -.- huoh.. Vitut siitä et sun iskä ragee sulle! Tietäisit mitä meiä biologine iskä meille teki! Se on hakannu mut ja mun pikkuveljet verille!!!!!

• Anonyymi

Hakkaa takas nii ettei sen enää tarvi käynnistää uutta päivää ellei se oo jo kuallu

• Anonyymi

Joo hei hakataan vain lapsia. Miksi et ole tehnyt asialle sitten mitään oisit voinut kertoa siitä vaikka opettajalle tai aikuiselle eli oot varmaa aika tyhmä pakko sanoo

• Anonyymi

Jaa kuka tässä on tyhmä? Vastasit 8 vuotta vanhaan viestiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe