Pienellä paikkakunnalla saa tällainen lapseton nuoripari usein kuunnella aika suoriakin kysymyksiä. Useinmiten ne on epäsuoria vihjauksia että koskas sitä ja niin edelleen...
No yritetty on mutta kun mitään ei tapahdu. Nyt olis aika kokeilla jotain testiä ajoituksen varmistamiseksi mutta kun ei viitsi mennä paikalliseen Apteekkiin kun siellä melkein kaikki on tuttuja. Löysin netistä sellaisen testerit liikkeen joka myy ovulaatiotestejä. Onko kukaan tilannut sieltä? Tuntuisi kivemmalta jos voi kokeilla sellaisia ilman että koko kylä siitä puhuu. Tässä vielä linkki jos joku käy www.testerit.fi
Apua tuppukylälle
21
4724
Vastaukset
- 30v
Tuleekohan tämä nyt 2 kertaa? Äskeinen viesti taisi kadota kun ei näy listalla.
Eli: apteekin testit ovat tosi kalliita. Jos vain suinkin pääset esim. Prismaan tai Citymarkettiin, niin siellä on 10 kpl pakkauksissa Fertest ovulaatiotestejä, ja paketti maksaa muistaakseni noin 20 euroa.
Hätätilassa tilaa testerit.fi -sivuilta. Varmaankin ihan luotettava, oli vaan aika kallis. - 23v.
hei!
sekä raskaustestit että ovistestit löydät sivuilta www.raskaustestit.com
On tod. edullista verrattuna apteekin tai kauppojen hintoihin.
Testit on USAlaisia vaikkakin ne ilmeisesti tuodaan halvan hintansa takia venäjän kautta (who cares?) Testeissä on mukana suomenkieliset ohjeet. Toimitus on todella nopeaa(!!) ja maksu tapahtuu kätevästi verkkopankista. Testit tulee normaalisti jo seuraavan päivän postissa ja ne on pakattu tod. huomaamattomasti tavalliseen valkoiseen kirjekuoreen. Itse oon tilannu monet kerrat ja ei oo ollu mtn ongelmia!- kiusaantunut
Hei
Kävin katsomassa tuota raskaustesti.com juttua. Hiukan ihmetyttää kun hintaero on noin suuri. Toisaalta sivuilta ei löytynyt mitään tietoa itse yrittäjästä. mahtaako maksaa alv:t yms vai onko joku "itäsuomalainen" yksityisyrittäjä.
Tilasin sieltä www.testerit.fi liikeestä kun on ainakin olemassa olevä yritys. kiitos myös prisma vinkistä mutta halvemmaksi tulee tilata kuin ajaa 60km markettiin. - 20v liikealalla
kiusaantunut kirjoitti:
Hei
Kävin katsomassa tuota raskaustesti.com juttua. Hiukan ihmetyttää kun hintaero on noin suuri. Toisaalta sivuilta ei löytynyt mitään tietoa itse yrittäjästä. mahtaako maksaa alv:t yms vai onko joku "itäsuomalainen" yksityisyrittäjä.
Tilasin sieltä www.testerit.fi liikeestä kun on ainakin olemassa olevä yritys. kiitos myös prisma vinkistä mutta halvemmaksi tulee tilata kuin ajaa 60km markettiin.Yritys on rehellinen ja velaton www.ytj.fi kertoo tosi paljon. Testejä ei tuoda Venäjän kautta, koska pitää maksaa tulli. Jäljitin ne Englannista tuleviksi (EU:n sisäinen vapaa liikkuvuus). Lääkintälaitokselta sain tietää että ne ovat rekisterissä ja CE- hyväksyttyjä. Ohjeet on hyväksytetty niitten ylilääkärillä. ALV:n maksavat koska ovat verohallinnon rekisterissä.... kaikkea saa selville kun etsii ja ei tarvitse arvailla.......... Hinta selittyy välikäsien puuttumisella ja pienillä varastokuluilla.
- AI-insinöörit Oy
Nimimerkki "rehellistä" epäili tällä palstalla kauppapaikan www.raskaustestit.com takana olevan yrityksen rehellisyyttä. Kyseiseltä nettisivulta näkyy kohdassa yritys yhteystiedot eli kyseessä on Ai-insinöörit Oy:n kauppapaikka. Yrityksen tiedot näkyvät yritystietokannasta www.ytj.fi.
Tietokannasta näkyy että yritys on perustettu vuona 1986. Olen yksi kolmesta perustajasta. Yritys suunnitteli alun perin muovimuotteja ja teki tietokoneohjelmia. Nämä toiminnat ovat erkautuneet omaksi yhtiöksi. Tällä hetkellä olemme keskittyneet terveydenhoidon laiteiden suunnitteluun ja kauppaan. Yrityksellä ei ole verovelkaa eikä muutakaan velkaa (tarkettavissa
verottajalta). Yrityksellä on lakisääteiset vakuutukset Pohjolasta (an 78697057) Yrityksen osakepääoma on 8000 euroa sekä osakepääomaan verrattavaa pääomaa 60000 euroa. Myymme tällä hetkellä ainoastaan ACON testituotteitta. Ostamme niitä kahdesta paikkaa tilanteen mukaan. Suurin osa myynnissä olevista tuotteista tulee
suoraan tehtaalla (välittäjän avulla)Englannissa tapahtuvan välilastauksen kautta rekkakuljetuksena meille. Ostamme tuotteita erittäin suurissa erissä jolloin ostohintamme ovat noin puolet normaalista tukkuhinnasta. Emme maksa ulkopuolisille vuokramenoja ja muutenkin pidämme menomme kurissa. Esimerkiksi kuljetuskustannukset olemme pudottaneet puoleen tämän vuoden aikana. Näin pystymme myymään tuotteet edullisesti. Yrityksessä on ulkopuolinen palkattu työntekijä hoitamassa nettikauppaa, jonka verot, sotu eläkkeet maksamme lain mukaisesti. Toinen nimimerkki epäili, että tuomme tavaran Venäjältä. Väite piti paikkansa aikaisemmin. Toimme joitakin pieniä eriä SaveOnTestejä Venäjältä ja suoraan
Kanadasta (tuodessa on tehty tulli selvitys). Koska kyseiset testit eivät ole CE- merkittyjä niin niiden tuonti on ollut lain vastaista 6.12.2004 alkaen, myös yksityiskäyttöön, Tämän johdosta emme niitä tuo maahan. Mikäli Saveon
Test joskus saa CE merkin, jota se on hakenut jo lähes kaksi vuotta, niin tulemme niitä mahdollisesti tuomaan jatkossa. Kaikki meillä myynnissä olevat testit ovat lain mukaisesti CE- merkittyjä, lääkelaitoksen rekisterissä ja
käyttöohjeet on siellä tarkastettu (ylilääkäri Kimmo Linnavuori).
Yrityksemme käytettävissä on tarvittaessa lääketieteellistä asiantuntemusta. Laiteiden kehitystyötä teemme yhdessä sveitsiläisen lääketieteen prof. kanssa.
Tällä hetkellä omistan yrityksen osakkeet yksin kokonaan ja toimin hallituksen jäsenenä. Mikäli yrityksestämme tai tuotteistamme on kysyttävää niin vastaan mielelläni kysymyksiin mieluiten sähköpostilla.
Di Jouko Katajisto
Ai-insinöörit Oy
[email protected]- pettynyt
Hei !älkää tilatko testejä tuosta firmasta, mulle ei tullut tavaraa, mutta rahat meni.kukaan ei viitsinyt edes vastata.
- Madyline
pettynyt kirjoitti:
Hei !älkää tilatko testejä tuosta firmasta, mulle ei tullut tavaraa, mutta rahat meni.kukaan ei viitsinyt edes vastata.
Sama juttu, minäkään en saanut tuolta tilaustani, eikä viesteihin vastata. Pitänee tehdä valitus kuluttajavirastoon, onneksi ei isoista rahasummista ole kyse.
- täälläkin pettynyt
Madyline kirjoitti:
Sama juttu, minäkään en saanut tuolta tilaustani, eikä viesteihin vastata. Pitänee tehdä valitus kuluttajavirastoon, onneksi ei isoista rahasummista ole kyse.
Hei,
Eipä tullut tännekään tilauksia kotitestit.com :sta perille. Viikko sitten tilasin. Luvattiin max. kahden päivän toimitusajalla. Kolme s-postia olen jo lähettänyt, yhteenkään ei ole vastattu. Numeroon jonka löysin ei vastata. Sivuiltahan ei löydy mitään puhelinnumeroa. Nyt harmittaa. - Madyline
täälläkin pettynyt kirjoitti:
Hei,
Eipä tullut tännekään tilauksia kotitestit.com :sta perille. Viikko sitten tilasin. Luvattiin max. kahden päivän toimitusajalla. Kolme s-postia olen jo lähettänyt, yhteenkään ei ole vastattu. Numeroon jonka löysin ei vastata. Sivuiltahan ei löydy mitään puhelinnumeroa. Nyt harmittaa.Niin, pitää kuluttajavirastoon tosta jotain viestiä laittaa...
- huijattu
Madyline kirjoitti:
Mä tilasin kanssa 18.2.08, ei näy ei kuulu. Olen tehnyt kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen ja kun sieltä saan palautteen niin seuraavaksi polliisi sedän juttusille...
- kukka
huijattu kirjoitti:
Mä tilasin kanssa 18.2.08, ei näy ei kuulu. Olen tehnyt kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen ja kun sieltä saan palautteen niin seuraavaksi polliisi sedän juttusille...
Tilasin myös 27.2.08 testejä ja perille ei ole tullut. HUIJAUSTA TODELLA; RAHAT HUKASSA!
- huijausta
täälläkin pettynyt kirjoitti:
Hei,
Eipä tullut tännekään tilauksia kotitestit.com :sta perille. Viikko sitten tilasin. Luvattiin max. kahden päivän toimitusajalla. Kolme s-postia olen jo lähettänyt, yhteenkään ei ole vastattu. Numeroon jonka löysin ei vastata. Sivuiltahan ei löydy mitään puhelinnumeroa. Nyt harmittaa.tilasin 19.2.2008, ja maksoin.
ei mitään tullut, eikä mitään ilmoitusta.
olen lähettänyt monta viestiä.seuraavaksi poliisille. älkää tilatko.tehkää ilmoitus vaikka ei suuret rahat kyseessä, he keräävät voitot. - minnä
kukka kirjoitti:
Tilasin myös 27.2.08 testejä ja perille ei ole tullut. HUIJAUSTA TODELLA; RAHAT HUKASSA!
että kotitestit/raskaustestit.comin etusivulla mainitaan, että järjestelmän uusimisen johdosta eivät toimita tilauksia 7.2 - 10.3 välisenä aikana. Mutta sanotaan kyllä myös, että toimituksen jatkuvat normaalisti 10.3 eli kyllähän katkon aikana tilatut ja maksetut testit pitäisi olla nyt jo toimitettu.
- raivostunut
Vielä tammikuussa 2008 kyseinen firma toimitti tuotteensa erittäin nopeasti ja luotettavasti. Sen jälkeen sivuilla on ollut ilmeisesti useampaan otteeseen maininta, että järjestelmää uusitaan ja tietyn viiveen jälkeen toiminta jatkuu taas normaalisti. Tilasin - onneton hölmö - kun toiminnan taas sanottiinn olevan kunnossa. Tuotetta ei kuulu, viesteihin ei vastata. Kukahan tässä nyt vetää välistä & käärii rahat taskuunsa? Tuo rehelliseksi itseään mainostanut Ai-insinöörit vaiko sitten postituksesta vastaava firma eli Sipat?
- kukka
minnä kirjoitti:
että kotitestit/raskaustestit.comin etusivulla mainitaan, että järjestelmän uusimisen johdosta eivät toimita tilauksia 7.2 - 10.3 välisenä aikana. Mutta sanotaan kyllä myös, että toimituksen jatkuvat normaalisti 10.3 eli kyllähän katkon aikana tilatut ja maksetut testit pitäisi olla nyt jo toimitettu.
Minun testit edellen hukassa jotka tilasin jo helmikuun lopussa. Olen laittanut viestejä ja kirjeen firmaan mutta niihin ei vastata. Oletteko kohtalo toverit tehneet jo kuluttajasuojaviranomaiselle ilmoituksen asiasta?
- Tehty on!
kukka kirjoitti:
Minun testit edellen hukassa jotka tilasin jo helmikuun lopussa. Olen laittanut viestejä ja kirjeen firmaan mutta niihin ei vastata. Oletteko kohtalo toverit tehneet jo kuluttajasuojaviranomaiselle ilmoituksen asiasta?
Sama minullakin. Olen laittanut s-postia n. 30 kertaa, lähettänyt kirjeen jne.. Mihinkään ei tule vastausta. Kuluttajaneuvoja kehotti tekemään rikosilmoituksen.
- Sofi-
Tehty on! kirjoitti:
Sama minullakin. Olen laittanut s-postia n. 30 kertaa, lähettänyt kirjeen jne.. Mihinkään ei tule vastausta. Kuluttajaneuvoja kehotti tekemään rikosilmoituksen.
Kannattaa tehdä tuosta kaupasta rikosilmoitus vaikka kyseessä on yksittäisissä tapauksissa pieni summa.
Älkää missään nimessä sekoittako kotitestit.com ja kotitesti.fi kauppoja keskenään. Ne ovat täysin eri yritysten.
Kotitesti.fi kaupan toimituksissa ja yhteydenotoissa ei ole ollut ongelmia, ja heillä on sivustollaan myös puhelinnumero johon vastataan nopeasti, toisin kuin tällä kotitestit.com:lla. Sivustojen tasokin on aivan erilainen. - Pettynyt!!
Madyline kirjoitti:
Tilasin kanssa helmikuun alussa testejä,ei ole näkynyt eikä toistuviin yhteydenottoihin ole vastattu.Minua pyydettiin kuluttajavirastosta heti ottamaan kuluttajaneuvojaa yhteyttä ja sen teen. Etu täs on se että en ole ainoa joten jospa asiat jotenkin etenee..Onneksi löysin teidät muut,on siis enempi "näyttöä" kuluttajaneuvojalle.
- kaupparekisteri
raivostunut kirjoitti:
Vielä tammikuussa 2008 kyseinen firma toimitti tuotteensa erittäin nopeasti ja luotettavasti. Sen jälkeen sivuilla on ollut ilmeisesti useampaan otteeseen maininta, että järjestelmää uusitaan ja tietyn viiveen jälkeen toiminta jatkuu taas normaalisti. Tilasin - onneton hölmö - kun toiminnan taas sanottiinn olevan kunnossa. Tuotetta ei kuulu, viesteihin ei vastata. Kukahan tässä nyt vetää välistä & käärii rahat taskuunsa? Tuo rehelliseksi itseään mainostanut Ai-insinöörit vaiko sitten postituksesta vastaava firma eli Sipat?
AI-insinöörien ja Sipatin takana on sama mies.
J. Katajisto.
Kaupparekisteriä selaamalla löytyvät myös kytkökset muihin firmoihin. Yhteensä 10kpl:tta.
Mukana mm. Imogen joka näyttää tällä hetkellä omistavan domainin kotitestit.com - minttu5
kaupparekisteri kirjoitti:
AI-insinöörien ja Sipatin takana on sama mies.
J. Katajisto.
Kaupparekisteriä selaamalla löytyvät myös kytkökset muihin firmoihin. Yhteensä 10kpl:tta.
Mukana mm. Imogen joka näyttää tällä hetkellä omistavan domainin kotitestit.comOotteko te kukaan saaneet rahojanne takaisin? Ne väittävät sivuillaan että ovat palauttaneet rahat ja jakaneet loppu varaston ilmaiseksi. Oma sähköpostini ei mene edes perille Sipat:in antamaan osoitteeseen!
Nim. Myös yksi huijatuksi tullut. - Nyt tyytyväinen
minttu5 kirjoitti:
Ootteko te kukaan saaneet rahojanne takaisin? Ne väittävät sivuillaan että ovat palauttaneet rahat ja jakaneet loppu varaston ilmaiseksi. Oma sähköpostini ei mene edes perille Sipat:in antamaan osoitteeseen!
Nim. Myös yksi huijatuksi tullut.Moikka,minä sain rahani tänään takaisin ja raskaustestejä lupas laittaa tulee. [email protected] johon laitoin yhteystietoni ja toivomukseni raskaus-tai ovulaatiotesteistä. Sain s-postiini tänään vastauksenkin. Näköjään sen uuden omistajan myötä asiat kuitenkin järjestyy....... Tilasin omat tuotteeni tosiaan helmikuussa. Koita tuon osoitteen kautta yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803