Ulkoseinien lattialistojen ja lattian väliin on tullut 15 vuoden aikana 3-5 millin rako. Sisäseinien latialistat on lattiassa täysin kiinni eli lattia on painunut alas. Asian huomaa myös tapeteista. Mitä raosta pitäisi ajatella. Kannattaako tehdä jotain toimenpiteitä.
Lattia painunut muutaman millin
betonitalo
3
415
Vastaukset
- kyllästynymesu
Jos haittaa niin laske listat alas.
Listat kannattaa laittaa aina kevysti kiinni koska niitä joutuu välillä irrottelemaan ja säätämään. Ei mitään massoja eikä maalauksia seinään kiinni eikä tapetteja listoihin kiinni. - hjklöäö'ä
Raosta voi ajatella että valu on kuivunut ja betoni kääntynyt takaisin suoraksi.
laatan reunat tekee noin monesti. - Ex-tumpero..
Ja jos eristenä paksu styroksi, niin se kutistuu jonkun millin vuosien saatossa ja lattia voi painua hiukan. Kuten jos on maanvarainen lattia, niin huonosti tärytetty sora voi alla painua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354253- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462858- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3342609Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541945Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527