Monet kyselevät täällä All Inclusivesta (AI), joten perustetaanpa yhteinen keskustelu, johon kerätään tämän vaihtoehdon hyvät ja huonot puolet.
Kaikki ruoat ja paikalliset juomat (alkoholi & alkoholittomat) maksettu ennakkoon. Yleensä näissä hotelleissa on muutaman kerran päivässä katettu buffetpöytä ravintolassa, mutta pientä purtavaa, kuten raskalaisia, hampurilaisia, yms. saa iltamyöhään, joskus jopa vuorokauden ympäri. Joissakin hotelleissa myös huoneen minibaarin antimet kuuluvat hintaan. Monissa hotelleissa myös yksi tai useampi ruokailu loman aikana hotellin ala carte ravitolassa kuuluu hintaan. Yleensä AI-hotellit ovat keskevertoa tasokkaampia, jolloin niissä on usein lisäpalveluita, kuten lasten ja nuorten kerhoja, sekä muuta ohjelmaa myös aikuisille maksutta. AI-pakettiin saattavat kuulua myös jotkut hotellin palvelut tai niistä voi saada alennuksia. Tasokkaamissa AI-hotelleissa mm. rantatuolit ja -varjo, sekä rantabaarin antimet kuuluvat hintaan. Jos täysin huoletontä lomaa hakee, nin tämä on ehdottomasti oikea vaihtoehto
- On sidottuna jatkuvasti yhteen paikkaan. Voi toki käydä aterioimassa muualla tai käyttämässä muita palveluita, mutta oman hotellin palvelut ja ruuat on kuitenkin jo maksettu. AI-hotelleista saa usein paikallista ja kansainvälistä ruokaa, mutta hotellin kokit määräävät mitä milloinkin on tarjolla. Yleensä valikoima ruuan ja juoman on laaja, mutta jos hakee jotain tiettyä, niin sitä ei välttämättä ole tarjolla. Myös jäätelöä ja makeisia voi olla tarjolla rajoitetusti. Usein AI-hotelleista saa jotain ruokapaketteja retkille mukaan, mutta ne ovat usein hyvin niukkoja. Jos haluaa mennä joka paikkaan ja kokea kaikenlaista, niin ei AI ole oikea vaihtoehto.
All Inclusive
0
243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202702
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842493Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1381391Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2431227- 1051137
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37950Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46947Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32854- 132820
- 43764