Pikkusisko näki masturbaation

Kämö

Olen noin 4 vuotiaan tytön isoveli. Äitini oli muualla ja pikkusiskon piti olla ulkona, päätin masturboida(Olen poika) Mutta yllättäen pikkusiskoni huusi takaani "YLLÄTYYS" ja säikähdin ja suljin sivun. Nyt jäi kuitenkin vaivaamaan sillä en tiedä yhtään oliko hän nähnyt jotakin ja säikähtänyt ja juossut takaisin ovelle ja ollut niinkuin ei olisi nähnyt. Jos hän ei käynyt ovea kauempana niin mitään kauheata ei tietääkseni olisi pitänyt tapahtua(Olin selin oveen päin ja luultavasti peitin näkymän videoon ruumiillani.) Ei kauheasti huvittaisi kertoa äidilleni ja puhua koska se ei välttämättä olisi hyvä idea.

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainimmeinen

Liekkö tuon ikäinen vielä ymmärtää mitä tapahtui. Ehkä voit antaa asian olla,mutta jos vaivaa sua itseäsi niin kerro äidillesi rehellisesti tapahtuneesta. Vahinkoja sattuu. :)

• ...

Provooo, nelivuotiaan ei pitäisi olla yksin ulkona!

• khbkhkhk

Miksi neljävuotias ei olisi yksin ulkona????? Jopa 4v neuvolan ohjekirjasessa luki, että siinä iässä on hyvä opetella olemaan yksin esimerkiksi ulkona, jos alue on turvallinen (siis ei missään ison tien vieressä tms.)

Kyllä mun lapsi 4-vuotiaana kävi yksin kaupassakin, pyörätietä pitkin. Miksi siis ei sen ikäinen olisi yksin ulkona???

• 3+5

Ei pitäisi olla,mutta monet kyllä valvomatta jättää lapset itsekseen ulkoilemaan aidatulle ja aidattomillekin alueille.. se on valitettava tosi asia.

• Kämö

Siis kyllä se pärjää ihan hyvin, ystävällinen naapurusto ja ei ikinä mitään ongelmia, mutta ihan normaalisti käyttäytyy kaikkia ja kaikkea kohtaan, ei se kai mitään älynnytkään :D

• turvallistaonvarmaan

Hehheh...minusta kyllä vaikuttaa siltä, että tässä ei nyt kirjoittele tytön isoveli vaan isä...kröhöm...

• Kämö

Ihan olen isoveli. Ongelmana on vaan se että itsellä on tuosta noin 13 ikävuodesta asti ollut ongelmia omatunnon kanssa.

• vielälisää

Omantunnon kanssa ongelmia? Mitä sitten olet tehnyt?...vai mahdatko tarkoittaa itsetunnnon kanssa ongelmia?

• trdlihpokolö

Älä stressaa. Et ole mitään traumoja aiheuttanut. Ei 4v mitään vielä ymmärrä, joten ei hätää! Melko moni lapsi on nähnyt vanhempansa sängyssä, sisarukset masturboimassa yms, eri ikäisinä, ja silti eivät ole kasvaneet kieroon.:)

Muista lukita jatkossa ovi, kun sinua ei saa nähdä...

Äidilles sun ei tartte kertoa, mutta jos sisko puhuu jotain äidilles, ja äitisi kysyy aiheesta, niin ole sitten rehellinen. On se sun äitikin välillä itsetyydytystä harrastanut, joten eiköhän ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      68
      6812
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      63
      6793
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      148
      5456
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4483
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4089
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3660
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3248
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3173
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      75
      2779
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      40
      2259
    Aihe