Mikä ihme Nortonia vaivaa?

Norton sekoilee

En tiedä, uskallanko käyttää verkkopankkia. Minulla on käytössä Norton Internet Securityn kokeiluversio (uusi kone). Virustorjuntaohjelma ei ilmesty koneen alalaitaan, eikä anna klikata itseään.. Mikä ihme Nortonia vaivaa?

Minulla ei ole siis mitään mahdollisuutta päivittää Nortonia, koska se ei anna itseään klikattavan.. Toimintokeskus kyllä ilmoittaa kaiken olevan kunnossa..

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse poistaisin Nortonin ja asentaisin vaikkapa Panda Cloud free ohjelman koska kyseessä on vain kokeiluversio.

• Norton sekoilee

No, ilmaisella virustorjuntaohjelmalla nyt en ainakaan uskalla mennä verkkopankkiin..

• Hyvin uskaltaa nykypäivänä. Ne on kuule kehittynyt aika paljon sitten 10-vuoden aikana.. Ja itse koneen käyttäjähän on yleensä syypää haittaohjelmien tuloon. Ja mikään virustorjunta ohjelma ei tunnista kaikkia haittaohjelmia.

Kun käyttää normaalia käyttäjätiliä ja pitää Windowsin ja ohjelmat aina ajantasalla niin pärjää jo pitkälle.

• Norton sekoilee

Tuli tässä mieleen, voisiko Norton "toimimattomuus" johtua siitä, että vaihdoin Norton-tilin s-postiosoitteen. Se lähetti minulle uuteen s-postiin vahvistuslinkin, joka ei kuitenkaan jostain syystä toiminut.. Ja koska en ole vahvistanut s-postiosoitetta, se ei tietenkään anna tehdä mitään.

• Kyllä se pitäisi siltikin toimia. Onko kokeilujaksoa vielä paljon jäljellä?

• toni.

testaa tuolla http://www.f-secure.com/v-descs/eicar.shtml

tuossa suora linkki tuohon testivirukseen http://www.f-secure.com/virus-info/eicar.com nortonin pitäisi torjua se

onko testausaika jo mennyt umpeen siitä kokeilu nortonista?

• onneton52

Poistin Nortonin, mutta ei halua lähteä, 8 sta. Tulle (teidän viirustorjunta) Norton oli aivan sekaisin esim Sypen halusi hotmailiin ja Faisbookin. Aina muka löytää mahdottomasti virheitä. Minulla on win8 joka on jo sinänsä sekava. Kuinka saan Norttonin lopullisesti pois. 8 sikon appeja ei saa pois, mutta eikö Nortonin kokeilu versin pitäisi saada pois. Voiko joku auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1956
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1849
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      142
      1753
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1421
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1369
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1255
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      60
      1219
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1102
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1056
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      953
    Aihe