Mikä ihme Nortonia vaivaa?

Norton sekoilee

En tiedä, uskallanko käyttää verkkopankkia. Minulla on käytössä Norton Internet Securityn kokeiluversio (uusi kone). Virustorjuntaohjelma ei ilmesty koneen alalaitaan, eikä anna klikata itseään.. Mikä ihme Nortonia vaivaa?

Minulla ei ole siis mitään mahdollisuutta päivittää Nortonia, koska se ei anna itseään klikattavan.. Toimintokeskus kyllä ilmoittaa kaiken olevan kunnossa..

7

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse poistaisin Nortonin ja asentaisin vaikkapa Panda Cloud free ohjelman koska kyseessä on vain kokeiluversio.

      • Norton sekoilee

        No, ilmaisella virustorjuntaohjelmalla nyt en ainakaan uskalla mennä verkkopankkiin..


    • Hyvin uskaltaa nykypäivänä. Ne on kuule kehittynyt aika paljon sitten 10-vuoden aikana.. Ja itse koneen käyttäjähän on yleensä syypää haittaohjelmien tuloon. Ja mikään virustorjunta ohjelma ei tunnista kaikkia haittaohjelmia.

      Kun käyttää normaalia käyttäjätiliä ja pitää Windowsin ja ohjelmat aina ajantasalla niin pärjää jo pitkälle.

    • Norton sekoilee

      Tuli tässä mieleen, voisiko Norton "toimimattomuus" johtua siitä, että vaihdoin Norton-tilin s-postiosoitteen. Se lähetti minulle uuteen s-postiin vahvistuslinkin, joka ei kuitenkaan jostain syystä toiminut.. Ja koska en ole vahvistanut s-postiosoitetta, se ei tietenkään anna tehdä mitään.

    • Kyllä se pitäisi siltikin toimia. Onko kokeilujaksoa vielä paljon jäljellä?

    • toni.

      testaa tuolla http://www.f-secure.com/v-descs/eicar.shtml

      tuossa suora linkki tuohon testivirukseen http://www.f-secure.com/virus-info/eicar.com nortonin pitäisi torjua se

      onko testausaika jo mennyt umpeen siitä kokeilu nortonista?

    • onneton52

      Poistin Nortonin, mutta ei halua lähteä, 8 sta. Tulle (teidän viirustorjunta) Norton oli aivan sekaisin esim Sypen halusi hotmailiin ja Faisbookin. Aina muka löytää mahdottomasti virheitä. Minulla on win8 joka on jo sinänsä sekava. Kuinka saan Norttonin lopullisesti pois. 8 sikon appeja ei saa pois, mutta eikö Nortonin kokeilu versin pitäisi saada pois. Voiko joku auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe