En tiedä, uskallanko käyttää verkkopankkia. Minulla on käytössä Norton Internet Securityn kokeiluversio (uusi kone). Virustorjuntaohjelma ei ilmesty koneen alalaitaan, eikä anna klikata itseään.. Mikä ihme Nortonia vaivaa?
Minulla ei ole siis mitään mahdollisuutta päivittää Nortonia, koska se ei anna itseään klikattavan.. Toimintokeskus kyllä ilmoittaa kaiken olevan kunnossa..
Mikä ihme Nortonia vaivaa?
7
164
Vastaukset
Itse poistaisin Nortonin ja asentaisin vaikkapa Panda Cloud free ohjelman koska kyseessä on vain kokeiluversio.
- Norton sekoilee
No, ilmaisella virustorjuntaohjelmalla nyt en ainakaan uskalla mennä verkkopankkiin..
Hyvin uskaltaa nykypäivänä. Ne on kuule kehittynyt aika paljon sitten 10-vuoden aikana.. Ja itse koneen käyttäjähän on yleensä syypää haittaohjelmien tuloon. Ja mikään virustorjunta ohjelma ei tunnista kaikkia haittaohjelmia.
Kun käyttää normaalia käyttäjätiliä ja pitää Windowsin ja ohjelmat aina ajantasalla niin pärjää jo pitkälle.- Norton sekoilee
Tuli tässä mieleen, voisiko Norton "toimimattomuus" johtua siitä, että vaihdoin Norton-tilin s-postiosoitteen. Se lähetti minulle uuteen s-postiin vahvistuslinkin, joka ei kuitenkaan jostain syystä toiminut.. Ja koska en ole vahvistanut s-postiosoitetta, se ei tietenkään anna tehdä mitään.
Kyllä se pitäisi siltikin toimia. Onko kokeilujaksoa vielä paljon jäljellä?
- toni.
testaa tuolla http://www.f-secure.com/v-descs/eicar.shtml
tuossa suora linkki tuohon testivirukseen http://www.f-secure.com/virus-info/eicar.com nortonin pitäisi torjua se
onko testausaika jo mennyt umpeen siitä kokeilu nortonista? - onneton52
Poistin Nortonin, mutta ei halua lähteä, 8 sta. Tulle (teidän viirustorjunta) Norton oli aivan sekaisin esim Sypen halusi hotmailiin ja Faisbookin. Aina muka löytää mahdottomasti virheitä. Minulla on win8 joka on jo sinänsä sekava. Kuinka saan Norttonin lopullisesti pois. 8 sikon appeja ei saa pois, mutta eikö Nortonin kokeilu versin pitäisi saada pois. Voiko joku auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172