Ihannenainen

julianne....

23

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • todellakin!

• 3+12

Uh, okei. Minun mielestäni Joan Jett on kyllä pikemminkin hurjan näköinen kuin kaunis tai viehättävä. Eli yllättynyt olen, mutta makunsa kullakin.

• 7+9
    • Andie MacDowell jos ulkonäöstä puhutaan.

• Penkkiurheilija1

Мари́я Ю́рьевна Шара́пова ja 李娜.

• i iiii iiiiiiiiiiiii

Julianne on tosi kaunis - ja vielä tosi hyvä näyttelijäkin! :)

• AlienIndie

Ihme retardeja. Jos haluatte olla jonkun tietyn henkilön näköisiä, niin miksette mene leikkauttamaan itseänne sellaisiksi? Tämä ei ole yhtään järkevämpää kuin jos miehet kirjoittaisivat aiheen "ketä julkisuuden henkilöä mieluiten panisit?"

• 8+10

"Tämä ei ole yhtään järkevämpää kuin jos miehet kirjoittaisivat aiheen 'ketä julkisuuden henkilöä mieluiten panisit?'"

Minun mielestäni tämä ei ole yhtään sama kuin miesten "ketä panisit?" -aihe. On positiivista tunnustaa ihailevansa jotain naista, olkoonkin, että kyseessä on lähinnä ulkoisen olemuksen (johon ainakin itse sisällytän myös "sosiaalisen ulottuvuuden" eli eleet, ilmeet, tyyli, käytös, ääni, hymy katse...) ihailu.

Itse ihailen Miranda Ottoa, kuten yllä mainitsin, myös hänen näyttelijänlahjojensa takia. Kun ensimmäisen kerran näin hänet Taru sormusten herrasta -elokuvassa, mykistyin hänen ihastuttavasta olemuksestaan. Minusta tällaisen sanominen ei ole yhtään seksististä tms, oikeastaan päinvastoin.

• marsipaanikissa
      • ladycis

Minua taas ei kuninkaalliset kiinnosta yhtään.Monarkia on aikansa elänyt takapajuinen instituutio. Kuninkaallisia ihailevat eivät ole kasvaneet ulos lapsuuden prinsessa- leikeistä.

Ihailemalla kuninkaallisia, alennat itseäsi.

• lisää

Vastasin tuonne ihannemies ketjuunkin, mutta tämä taitaa olla oikeampi ketju.

Olen bi-lady.

Minä pidän monista mustaihoisista naisista. Seuraava ebenpuinen kaunotar on mallimaailman ehdoton ykkönen.

http://fashion-forum.org/fashion-models/images/alek-wek-01.jpg

Rihannat, Halle Berryt ja Beyoncet kauneudestaan huolimatta eivät innosta. Ovat jotenkin liian " turvallisia" ja helppoja maitokahvivalintoja seksikkäin nainen listoille, joilla ei etnistä moninaisuutta juurikaan tunneta. Lisäksi Rihannan lavasekstailushowt aiheuttavat lähinnä myötähäpeää. Ottakoon mallia Perle Noiren burleskishowsta, siinä on osaamista, seksiä ja aikuisen naisen dominanssia.

Paris Lees on myös toinen ihanainen nainen

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/online/2013/1/22/1358850367495/Paris-Lees-editor-of-META-008.jpg

Kiinnostavia muuten ovat esimerkiksi Klemola Leea. Naispoliitikoista löytyy jotakin ihan kivoja, mutta vierastan rehvakkaita, ehdottomia ja touhukkaita ja oman mielipiteensä oikeudesta vakuuttuneita putkinäkönaisia. Johtuu kai siitä, että olen introvertti tapaus ja analyyttinen pohdiskelija. Poliittisessa elämässä jylläävät melko mustavalkoiset näkemykset. Mutta on Li silti fiksu ja kaunis

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRa7J9_fACR7SHYEb9iL3LAoa-IimEgisvaQoSiDrroIgW6DMIm7g

• gjknjj
      • naisen vaatteet

Nuo taitavat kaikki olla crossdressereitä. Kukaan ei todennäköisesti ole käyttänyt hormoneja.

• 18+17

En ehdi/jaksa/viitsi/osaa linkittää tähän mitään yksittäisiä kuvia. Löytyy helposti googlaamalla kuitenkin. Joitain nimiä, ei välttämättä missään suosituimmuusjärjestyksessä: Sarina Valentina, Mandy Mitchell (mainio esimerkki siitä, ettei pituus ole haitta vaan suorastaan upea näky), samoin kuin Andrej Pejic. Tiffany Starr, Milla Viasotti... Onhan näitä vaikka kuinka!
      Huomionarvoinen seikka, että monellakin on enemmän tai vähemmän miehisiä piirteitä ulkonäössään, mutta sen ei anneta haitata. Olemus on kuitenkin oikealla tavalla feminiinisyyttä korostava. Ei siis tavoitella niinkään mitään naamioleikkiä: "Kuka-vielä-huomaa-etten-ole-luomu-nainen", vaan pidetään hauskaa!!

• emmafani
    • En sano olevani t-nainen, mutta:

Torri Higginson.

• karjalanpiirakka

Mitä vikaa on sanassa t-nainen, colaptes?

• karjalanpiirakka kirjoitti:

Mitä vikaa on sanassa t-nainen, colaptes?

Se vika, että tämä kysymys oli esitetty t-naisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      28
      3088
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      68
      2148
    3. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      180
      1968
    4. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      122
      1913
    5. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      1
      1765
    6. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      94
      1558
    7. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      33
      1423
    8. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      90
      1211
    9. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      211
      1157
    10. Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse

Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän
      Tv-sarjat
      12
      1080
    Aihe