Testasin sattuneista syistä digi-TV antenneja. Televesin antenni (halvimmillaan n. 60 euroa postitus) vastaan Honkkarin Greentek (29,95) euroa. Heikoissa vastaanotto-olosuhteissa Greentek selvästi parempi. Hävisi signaalin pätkiminen vesisateilla samantien. Heräsi epäillys Telvesin (espanjalainen ihme) ominaisuksista, kun tarkastin ensin kaikki mahdolliset liittimet yms. vikakohdat. Voihan se olla tietysti vaillinen yksilö, mutta epäilykseni on: Televesin antenni on taajuusalueen yläpäässä heikko. Miksiköhän tuota antenniliikkeet myy kovaan hintaan, jopa 90 euroa?? Itse vaihdoin mokoman rakkineen Greentekkiin ja nyt ei tartte pelätä vesisateita tai asentaa mastovahvistimia.
Digi-TV antenneissa eroa
3
494
Vastaukset
Kokemus sekin. Yleensä luulisi hinnalla olevan merkitystä tuotteen laatuun.
- 23450627396 Hz
Onhan niillä antenneilla erilaisia ominaisuuksia, jotka voi teknisistä tiedoistakin todeta. Asiallisessa antennissa arvot on tarkasti määritetty. Esim. yleensä UHF-antenni on suunniteltu kanaville 21-69, mutta toisissa taajuusalue on 21-60, joka sekin riittää kaikille Suomessa näkyville kanaville.
On harvinaisen idioottimaista edes katsoa TV-antennin hintaa. Siis jotain muutaman kympin eroja!?!! Pätee niinkin päin, ettei kalliimpi ole välttämättä parempi. TV:stä maksetaan helposti tonni, mutta selvästi pitkäikäisempi antenni ei saisi maksaa edes satasta... - HD katselija mharju
Juurikin näin. Antennii ja vastaanottoon ei raaskita laittaa rahaa, mutta plasmatv ja digiboxi ovat viimeisintä ja uusinta uutta ja maksavat sinistä kiveä.
Täällä sitten ruikutellaan palstoilla kuinka kuva pätkii ja uusi testivoittaja onkin surkeuden huipentuma kun, kuva ei toimi oikein tai ääni säksättä sateella tai lumisateessa.
Antennilinja ENSIN KUNTOON vasta sitten haaveillaan HD-vastaanottolaitteista.
TÄSSÄKIN KANNATTAA KÄYTTÄÄ AMMATTILAISIA, niin tulee kerrasta kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481