ellään normaali perhettä esim. kunnon mies ja omat biologiset lapsetkin?? vai ovatko pääsääntöisesti lepakoita ja finninaamoja kaikki.
Onko suomen futisnaisilla??
10
268
Vastaukset
- Wäino
Mene ja tiedä, mutta itse peli eli naisfutis on lajia halventavaa..
- hojohojohojo
Kuules Wäino, suomen miesfutis on lajia halventavaa.. esim. seurajoukkueet (puhumattakaan maajoukkueesta). Naiset on lajissaan hyvin pärjännyt.
- trterekti
seisooko
- kalalautoja liikaa
Totta naiset eivät sovi futiskentille eikä muihinkaan MIESTEN lajeihin. suomessa liikaa naisekkaita miehiä ja miehekkäitä naisia.
- Olen naisfutari
Kyllä,Se ei ole ehkä meidän naisten laji,mutta kyllä teitä miehiä näkee talleilla ja tanssimassa.Asia erikseen on lavatanssit:)
- naisfutis yäks!
Ei seiso. naisfutarit ovat kuin nuoria miehiä.hyvin miehekkäitä.ainoa ero taitaa olla et munat kai puuttuvat??
- Futisystävä
Ei ainakaan numero kymppi.
Hyvät daisarit ja keinuvat seksikkäästi pelin aikana.
Mitä parasta viihdettä miehelle.
Lisää vaan. - ---------10------10-
Futisystävä kirjoitti:
Ei ainakaan numero kymppi.
Hyvät daisarit ja keinuvat seksikkäästi pelin aikana.
Mitä parasta viihdettä miehelle.
Lisää vaan.Onks se PELE?
- ei vanittaja
Varmaankin suomen naisfutareiden pinkeys ja kireys , osaamattomuus johtuu ku ovat vetänneet hiukset liian tiukalle poninhännälle,nassu ku ravihevosella,
- Tavja ?!
Suomessa naisjalkpalloiljat menevät harkkoihin joko SA jääkärillä ja tai miesten putkirunko pyörillä. tosi miehekkäitä ovat ja tai lesbojakin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741