ananas ei kuulu pizzaan

vitun ananas

keskustelua aiheesta

42

2834

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweg polliisi

      Khyl kuuluu !

    • Empä tiiä ku en koskaan haluu ananasta pizzaan

    • hevari97

      Tykkään muuten ananaksesta mut pitsas se on paskaa..

    • Ananas=pahaa, pizzassa vielä pahempaa. Pienenä kyllä söin, mutta vaan sillon ku sanottiin aurinkohedelmäksi :D

      • Anonyymi

        sun äiti on huora


      • Anonyymi

        sinä=paha


    • Mun mielest ananas on pizzas ihan jees :D

      • korppi™

        oot oikeessa kettu98 ananas sopii pizzaan


    • _Pine_apple

      Ananas ei kuulu missään nimessä pizzaan ja vituttaa kun lähipizzerian joka pizza on pilattu sillä.

    • yääääk XD

      ananas on perseestä, pitsassa täydellistä shaibaa.

      olen puhunut.

    • onions

      Miun neljä pizza täytettä on kebu, herkkusieni, kana/katkarapu (riippuu paikasta) ja Ananas. On muuten hyvää :D

      • Fiona99

        Eikäää. Just parasta ananas :D


    • Parhaat täytteet on: herkkusieni, katkarapu, kinkku, simpukka.

    • Solon

      Ananas ei kuulu pizzaan.

    • Se riippuu vähän pitsasta, ei minua ainakaan ananas palat pitsassa haittaa. Ja olen samaa mieltä atrytonen kanssa vaikka vaihtaisin tuon kinkun kebablihaan.

    • Minun pitsaani ananas ei todellakaan kuulu. En tykkää makean ja suolaisen sekoittamisesta ja tölkkiananasta makeampaa onkin vaikea keksiä. Tuoreesta ananaksestasta tykkään sellaisenaan, mutta tölkitettyihin sokeriliemimuhjuihin en kyllä koske.

      En yhtään tykkää kun sillä lötisevällä ananaksella pilataan kaikki muukin. Jos tarjolla on porkkanaraastetta niin olisi kvia kun se myös maistuisi porkkanaraasteelta eikä ananasliemeltä. Turha tulla sanomaan että senkus noukit ne ananakset pois pitsasta tai raasteesta kun se maku tarttuu!

    • Ei niin, koska setä haluaa syödä ananaat, mutta pitsaan en koske pitkällä tikullakaan. Ette siis laita ananaitani mihinkään pitsaan vaan lähetätte setälle.

      Kauniissa paketissa. Rusetti päälle.

      PS. pidän eniten viipaleista (ei murska)

    • Ananashate

      Ananasta ei missään nimessä kuulu pizzaan laittaa...!

      • Kiitos nostosta. Vanhojen hyvien aikojen vakkareita on mukavaa muistella. :)

        Tosin aihetta inhoan....


    • Ananaaaaas

      Jotkut tykkää jotkut ei. Se o vittu pitsa ja ananas
      ``ei kuulu´´ on niin virun lapsellista

    • hyihelvetttttti

      NO NIIMPÄ NIINKU HYI JONU ANANASPITSA JA SE ON TIETEELLISESTI TUTKITTU ETTÄ ANANAS EI KUULU PITSAAN!!1!1 SE PILAA PITSAN KOKONAISUUDEN, PITSAN EI KUULLU OLLA MAKEA HYIHYIYÖK. HÄVETKÄÄ!!!1!1!1!!11!

    • Mimi25

      Se ihan vitun paskaa jos sitä ei siin oo.

    • Anonyymi

      Ananas ei kuulu pizzaan

    • Anonyymi

      Taas kiistellään makuasioista.Minusta taas juusto ei kuulu pizzaan.Miksi yleensä Suomessa sanotaan pitsa eikä pizza?

      • Anonyymi

        Tämä


    • Anonyymi

      Pizzan kuuluu olla SUOLAISTA, niin minkä vitun takia siihen pitää tunkea jotain ananasta?

      • Anonyymi

        Eikö missään ole myynnissä pizzoja ilman ananasta vai onko,oletko kysynyt?


      • Anonyymi

        Pyydät vaan kassalla pizzan ilman ananasta


      • Anonyymi

        On lapsellista juttua. Ananas on eräissä pizzoista hyvää, suolan ja sokerin tasapainottaja.
        Eräät eivät pidä siitä, mutta toiset sitäkin enemmän, joten kukin tavallaan oikeaa vastausta ei ole koska se on ihmisen itsensä makuasia mistä pitää.


    • Anonyymi

      Jonkun mielestä lenkki kuuluu. Ennen, ja jälkeen.

    • Anonyymi

      Oon 11 v poika ja etin tyttistä

      • Mäki oon ihme ja kumma 11v ja etin poikkista. :D


    • Anonyymi

      Kyllä perkele kuuluu! Tapellaanko? Kyllä/Ei - Kyllä - hävisit! Ananas jyräääää!!!!

    • Anonyymi

      Ananas ei kuulu pitzaan eikä kuuluiskaan kuuluu!!! Kuka on samaa mieltä?! 🤢

    • Anonyymi

      Ananas pizzassa=🤢😤

    • Anonyymi

      Ananas pizzassa=🤢😤

    • Anonyymi

      Ananas on ihan ok. Makea sopii suolaisen kanssa yhteen. Ruotsista saa muuten pizzaa, missä on käytetty banaania ja curryjauhetta. Siitä vaan maistelemaan.

    • Anonyymi

      Ananas ei kuulu pitsaan

    • Anonyymi

      ANANAS EI KUULU PIZZAAN!!

    • Anonyymi

      ettekö te vittu ymmärrä että ananas kuuluu pizzaan ellei paskasta tykkää ja makea ja suolainen SOPII yhteen.





      (mut joo toi oli mun mielipide :D )

    • Anonyymi

      En pidä ananas pizzasta. Ennen vielä vähemmän. En pidä ananaksesta muutenkaan. Ärsyttää jos haluaisi jonkun pizzan mutta siinä on sitten ananasta. Ei vaa oo mun juttu

    • Anonyymi

      Ananas on hyvää. Se on hyvää myös pizzassa, muttei pakollinen...riippuu mikä pizza.

      Huom, jokaisella on oma maku mielipide ja siitä ei voi kiistellä. Esimerkiksi minä ihmettelen miten joku voi syödä sipulia🧐? Sipulin syöjät vastaavat: "helposti😛"
      Minä taas sanon: "ananas on hyvää🤗"
      Sipulin syöjät (esimerkiksi): "hyi että🤢!"

      Niin että ei kannata hirmuisesti väitellä jos joku ottaa tosissaan, mutta joo kaikki ei tykkää kaikesta.👌👍

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe