Hirveitä lukemia teillä...

kohtuullista on

Noi uuden jarpan kulutuslukemat, itellä oli entinen auto 06 1,3 yaris ja nyt jälkikäteen ajatellen, se oli aika juoppo kone!
Sekalaisessa ajossa kesät talvet 6,5-6,8 matkassa 5,6-6,0
Nyt uusi malli ja mittarissa reilut 5000km, ajotyyli sama, sekaajo 4,9-5,2 matkakulutus siinä 4,5-4,7

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etnäinseon

      " matkakulutus siinä 4,5-4,7 "

      Itsellä on 7000km ajettu, ja tiedän että tuo ylläoleva ei mitenkään pidä paikkaansa.
      Ehkä jos ajaa suurimmalla vaihteella 60kmh nopeutta. Mutta ei 80-120 nopeuksilla, vaan se on 5,2-5,7 litraa 100km

      • kohtuullista on

        Matkanopeus on mulla aina sellainen 90km/h En kyllä tajua mihin saat meneen noin paljon...


      • yrisrules

        Sulla on kyl melkoset lukema, ei se nyt noin paljoa vie. Koskaan en oo matka-ajossa saanut menemään kuin korkeintaan 5.1
        Ei ehkä ole järkeä ajaa 120 lasissa, vaikka se sallittua oliski.


      • etnäinseon
        yrisrules kirjoitti:

        Sulla on kyl melkoset lukema, ei se nyt noin paljoa vie. Koskaan en oo matka-ajossa saanut menemään kuin korkeintaan 5.1
        Ei ehkä ole järkeä ajaa 120 lasissa, vaikka se sallittua oliski.

        Minun matkaajoon sisältyy aina moottoritietä, enkä kehtaa ajaa alle 120kmh, nopeutta, nysväämisen jätän muille. Enkä muutenkaan koskaan aja alle nopeusrajoituksen.


      • yrisrules
        etnäinseon kirjoitti:

        Minun matkaajoon sisältyy aina moottoritietä, enkä kehtaa ajaa alle 120kmh, nopeutta, nysväämisen jätän muille. Enkä muutenkaan koskaan aja alle nopeusrajoituksen.

        Mulla yleensä motarilla 90-100, ei kuitenkaan koskaan enempää... pikemminkin leppoisaa matkantekoa. Inhoan ajaa moottoritietä muutenkin. Toisaalta se nopeus on aina siinä 80-90 vaikka rajoitus olis mikä.


    • näin se on

      " Mulla yleensä motarilla 90-100, ei kuitenkaan koskaan enempää... pikemminkin leppoisaa matkantekoa. Inhoan ajaa moottoritietä muutenkin."

      Joo, nysvärille moottoritie on kauhun paikka, ei voi estää muiden etenemistä millään keinolla. Paljon parempi on mutkikas kapeahko tie, jossa 80kmh rajoitus, ja jossa on mukava körötellä 65-70kmh nopeutta, ja 2 kilometrin jono takana. Silloin tuntee olevansa kaikkien pomo ja vauhdin määrääjä.

      • juurikin näin

        Hei, tuo on tossun alla elävän tojoteron ainoa tilaisuus elämänsä aikana päästä "vallan kahvaan".

        Huom. tyypillisellä tojoterolla se tossu ei kuulu vaimolle, vaan äiskälle/isäpapalle.


      • tyytyväinen, ei amobe...
        juurikin näin kirjoitti:

        Hei, tuo on tossun alla elävän tojoteron ainoa tilaisuus elämänsä aikana päästä "vallan kahvaan".

        Huom. tyypillisellä tojoterolla se tossu ei kuulu vaimolle, vaan äiskälle/isäpapalle.

        No niin... kateelliset alkoi taas räksyttään... ottaako päähän?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe