TUIfly Nordic vs TUIfly Germany

Matkalle haluava

Heippa,

Eli onko periaatteessa eroa noiden otsikossa kerrottujen yhtiöiden kalustossa/palvelussa yms.? Konetyyppi on molemmilla 737.

Kanarialle olisi tarkoitus lähteä lomailemaan, en vain osaa päättää kumpi yhtiö...

Kielitaito ei ole ongelma: englanti erittäin hyvin hallinnassa ja saksaakin puhun sujuvasti muutaman sanan. Lähinnä kiinnostaa, että kummassa on parempi palvelu ja onko toinen mahdollisesti uudempi kone?

Kiitos!

16

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyyra

      TUIfly Germanyllä on kolme erilaista mallia B737 koneesta, niin vaikea sanoa kummalla parempi kone.. Mutta lähtökohtaisesti suosittelen Nordiciä, koska se lentää suomesta, ja sillä on ainoastaan uusia B737-800 koneita. Palvelu on kummallakin luultavasti identtistä, koska molemmat kuuluu tuohon TUI-konserniin.
      Hyvää lomaa!

      • minä myös

        Tuo Tuifly Germany lentää ainakin ensi talvena Helsinki-Vantaalta Gran Canarialle ja niistä lennoista minäkin olisin kiinnostunut. Lähtöpäivä/aika olisi itselleni parempi, eli näistä juuri kaivataan tietoa..Lentääköhän ensimmäistä kertaa ensi talvena suomesta?


      • nyt tiedät
        minä myös kirjoitti:

        Tuo Tuifly Germany lentää ainakin ensi talvena Helsinki-Vantaalta Gran Canarialle ja niistä lennoista minäkin olisin kiinnostunut. Lähtöpäivä/aika olisi itselleni parempi, eli näistä juuri kaivataan tietoa..Lentääköhän ensimmäistä kertaa ensi talvena suomesta?

        Lentää myös Finnair, Norwegia ja monet ns. lomalennot.....ei kai nyt työ matkanteko ole vaikeaa....Finnairilla suurimmat koneet.


      • minä myös
        nyt tiedät kirjoitti:

        Lentää myös Finnair, Norwegia ja monet ns. lomalennot.....ei kai nyt työ matkanteko ole vaikeaa....Finnairilla suurimmat koneet.

        No ei kyllä pidä paikaansa. Kanarialle lentävä Finnairin boeing 757 on ahtain luettelemistasi koneista. Matkanteko ei ole vaikeata, mutta vastaaminen tuntuu olevan. Kokemusta noista kaikista, paitsi Germanysta ei vielä, mutta jos jollain OIKEASTI on, voisi valaista asiaa...


    • persauki1

      ainakin hinnoissa on aikamoisia eroja. germany monta sataa euroa halvempi lento pakettimatkoissa

    • kierrän kaukaa

      eroa palveluissa? Kun niitä ei edes ole....kaikki maksaa erikseen. 737 on pahin sillipurkki mitä nykyään lentää.

      • Longist

        Kokeile Finskin A321-231 lomakonetta???


    • Iniesta

      Lensi viime talvena ainakin kerran viikossa Canarialle ja Salzburgiin.Ite oon menossa tolla joulukuussa Granille just ton aikataulun takia.Viime vuonna uudehko kone.Vain pari vuotta vanha.

    • Lanzan akkanen

      Kokemusta ei ole TuiFly Germanysta. Nordicista kyllä. Jotain syystä kuitenkin ajattelen ettei ihmeemmin eroa ole. Samaa lafkaa, kuten muutama muukin siihen kuuluva.
      Elokuussa olimme viimeksi matkoilla ja yllättäin meille menolennolle tuli varakone ruotsista. Tiukka aikataulu, mutta kone oli sisältä sottainen. Eipä sillä. Perille päästiin, vaikka aikataulu menomatkalla hieman venyi.
      Itse ostin juuri torstaina matkan ja lentoyhtiönä TuiFly Germany. Se kumpi yhtiö on on meille oikeastaan yksi ja sama. Sattui vaan olemaan niin hyvä tarjous lomavalvojaisissa. Helmikuussa voin kertoa enemmän ja silloin kokemuksesta.
      Senhän jo näkee, että lähtöpäivällä on iso merkitys hintaan. Alkuviikolla pääsee huokeammalla hinnalla ja viikonloput on hintavimpia. Ja ero voi tosiaan olla useita satoja euroja.

    • Lanzarote1

      Ei ollut Germanysta mitään pahaa sanottavaa. Ihan samanlainen kuin Nordic. Meillä ainakin ihan uus kone, suomalaistakin henkilökuntaa oli kummallakin lennolla. Eilen tultiin kotiin illalla, tosin jouduttiin pysähtymään tankkaamaan Hannoverissa Saksassa, mutta se johtui taas lähinnä siitä, että Lanzarotella on liian lyhyt kiitotie. (Ei voinut tankata täyteen että pääsi ilmaan, sekä vastatuuli oli melkein 100km/h) Ei tosiaan moitteita. Huomioitavaa tosin on se, että jos paikat on koneen viimeisissä riveissä, kannattaa juomat tilata kerralla kunnolla :D Koska vessajono ylettyy puoleen väliin konetta loppumatkan, niin kärry ei enää pääse hollille :) Mutta tämä nyt on yleinen ongelma noissa pikkupurkeissa.

      • Lanza make

        KIva kuulla . Varaan Germanyltä lennon Lanzarotelle syksyksi.


      • juur palannut
        Lanza make kirjoitti:

        KIva kuulla . Varaan Germanyltä lennon Lanzarotelle syksyksi.

        Juuri Tui Fly Germanylla Kanarialla. Hienot uudet koneet mennen tullen, väritykseltään samoja sinisiä..hienosti meni lennot varsinkin exit- paikalla tilaa jaloille hyvin. Ruuat maittavia.


      • voi voi
        juur palannut kirjoitti:

        Juuri Tui Fly Germanylla Kanarialla. Hienot uudet koneet mennen tullen, väritykseltään samoja sinisiä..hienosti meni lennot varsinkin exit- paikalla tilaa jaloille hyvin. Ruuat maittavia.

        Ruoka on ihan samaa kaikilla koneilla jotka Vantaalta lähtevät että se siitä. Ja exit paikkoja on vain 4 kpl ko konemallissa niin saanti on hyvin epätodennäköistä.


      • juur palannut
        voi voi kirjoitti:

        Ruoka on ihan samaa kaikilla koneilla jotka Vantaalta lähtevät että se siitä. Ja exit paikkoja on vain 4 kpl ko konemallissa niin saanti on hyvin epätodennäköistä.

        Tuossa koneessa on keskiosassa KAHDESSA RIVISSÄ MOLEMMIN PUOLIN 6 exit-paikkaa eli 12. Koneen eturivillä on myös yhtä tilavia paikkoja 6 kpl. Mennessä istuimme edessä ja hyvin oli tilaa. Eli yhteensä koneesta löytyy 18, mutta ne pitää etukäteen tilata ajoissa. Suosittelen lämpimästi!! Eikä mitään opettelemista hätäuloskäynnin kanssa. Selkeät ohjeet sen varalle löytyy nenän edestä.

        Ruoka on erilaista eri koneissa, johan ne on pakattukin erilaisiin kääreisiin, olen matkustanut esim. menneenä talvena 3 kertaa eri koneilla ja kaikissa on ollut erilainen ruoka, vaikka kaikki lähti Hki-Vantaalta, että näin. Ne on kilpailutettu ja jokainen lentoyhtiö valitsee minkä hintaisen aterian myy koneissaan. Toiset myy vaan pelkistetympiä annoksia, piste.


    • Kiinnostais

      Exit paikallako joutuu ennen lentoa opettelemaan miten hätäuloskäynti avataan.
      Jotain tällaista olen lukenut?

      • jfghfhfhfjfghf

        Voihan sitä opetteluksi sanoa kun lentoemo näyttää kuinka ovi avataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe