Oletteks kokeilleet Valmarinia? Minä näin yhdest lehdest mainoksen ja ryntäsin heti ostamaan ko.tuotteen kun siinä luvattiin olon paranevan ja aineenvaihdunnan kiihtyvän.. No, otin sitä pari kertaa samana päivänä ohjeen mukaan vaikka olikin kauheen makuista ja iltaa kohden oloni vain huononi. Vatsaan tuli tosi etova ja oksettava olo, aineenvaihdunta vatsasta tuntui vain hidastuneen ja lihakset alkoi jumiutua ja migreeniä pukata. Parina seuraavana päivänä otin ainetta vielä yhden kerran ja olo yhtä etova, kunnes lopetin kokonaan. Nyt olo alkaa olla jo enempi normaali, joten oisiko noi voineet johtua Valmarinista? Eikö se kaikille sovikaan, vai johtuivatkohan jostain muusta.. Kiitos jo etukäteen.
Valmarin
Vaivainen
2
1311
Vastaukset
- voi voi
Ei sitä nyt joka mainoksen perässä pidä juosta. Rahat siinä menee. En kyllä jaksa uskoa että aiheuttaja oli Valmarin.
- mimmi
olen käyttänyt valmariinia useammankin pullon ja en ostaisi sitä jos se ei vaivoihini auttaisi.Vatsan väänteisiin se on tepsinyt ja närästykseen.Tytölläni oli kerran karmea vatsa kipu ja muuta lääkettä en keksinyt kuin valmariinin ja se tepsi heti.Ehkei se sovi kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091267
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381005Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41915- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78679Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66658- 34606
- 57597