Artisteja etsitään!
Postaa demosi minulle niin katsotaan sitten saadanko levytyssopimusaikaan:
http://records.i4ware.fi/
Mihin saat kauttani musiikkisi myyntiin? Nokia OVI, Beatport, Juno Download, Spotify, jne.
Artisteja etsitään!
14
564
Vastaukset
- pepe6
Yritin katsoa YTJ-yrityshausta levy-yhtiösi tietoja mutta mitään ei löytynyt. Kuinka monta artistia teillä on? Miten mainostatte artistejanne?
- i4ware Software
Toimin erään Osuuskunnan kautta ja vuoden 2014 alusta saan pääomasijoittajan joten yritys irtaantuu Osuuskunnasta ja muuttuu Oy-muotoon.
Ei ole muita Artisteja vielä kuin minä.
Artisti saa provisiot levyn myynistä josta minä vedän välistä. - i4ware Software
Ja jos sulla on Nokia Lumia -mallinen puhelin voit kuunnella musiikkiani (ei ostopakkoa) Nokia OVI -kaupasta hakusanalla Ma'fer.
Jos käytät Spotifyä voit kuunnella ilmaiseksi (Spotifystä ei tarvitse maksaa):
https://play.spotify.com/album/0V8gnG7fIQ2sNL61Qk6BFV
Tässä Beatport-profiilini:
http://www.beatport.com/artist/mafer/345744
Ainiin ja tämä on sitten vain sellaisille jotka eivät elele yhteiskunnan tuella koska palkaus on provisio lyveyn myynistä ettei tuukien nostamiseeen tule ongelmia. - i4ware Software
Tässä uusin julkaisuni:
http://mixes.beatport.com/mix/art-of-the-scene-18-07-2013/81882
Saa vain kuunnella jos ei halua ostaa!
- vinkkous
En jaksanut kuunnella montaa minuuttia. Samaa yksinkertaista jumputusta koko ajan.
- i4ware Records
Ymmärrän ja ostinkin vähän mainstreamimpaa musiikkia ja tein niistä miksauksen. Eli siinä on erilaisia The Prodigy - Fat of the Land Albumin -biiseistä tehtyjä remixejä ja myös alkuperäisiä.
http://mixes.beatport.com/mix/the-prodigy-tribute-24-07-2013/83464
- Tehkää se itse
Ei jumalauta nyt, yrität viedä rahat välistä tavalla jonka artisti itsekin voi hoitaa?
- rfrrt
Record Unionin kautta saan vain 7,5 %. Joten aika vähän joten mulle on ihan sama teettkö Record Unionin kautta ihan itse.
- smashingvoltage
Hei!
Minkälaista artistia olet etsimässä?
Teen itse elektroonista musiikkia, tällä hetkellä remixaan kun opettelen käyttämään uutta ohjelmaa, Logic Pro X.
Jos kiinnostaa asiallinen EDM (Electro House, Dubstep , Drum and Bass, Trap) niin otappa yhteyttä muhun vaikka viestillä S24ssä tai Sähköpostilla [email protected]
DJ-hommat aloittelen vasta 2014 vuoden alussa ja keikkailut kesällä.
www.facebook.com/Smashingvoltage- smashingvoltage
Mut tosiaan jos sä Record Unionin kautta julkaiset artistien biisit, niin unohda. :)
- i4ware Records
smashingvoltage kirjoitti:
Mut tosiaan jos sä Record Unionin kautta julkaiset artistien biisit, niin unohda. :)
Niin aivan. En itse saa välistä kuin 7,5 % rahoista.
- smashingvoltage
i4ware Records kirjoitti:
Niin aivan. En itse saa välistä kuin 7,5 % rahoista.
Mainonta kyvyt ja yms. muut on kyllä kunnossa itelläkin. Muuten hyvä idea mutta voisit myös perustaa itse oman levy-yhtiön jolla julkaiset.
Ei ole hirveän vaikeeta ottaa yhteyttä Spotifyyn, iTunessiin tai Beatporttiin. :) - i4ware Records
smashingvoltage kirjoitti:
Mainonta kyvyt ja yms. muut on kyllä kunnossa itelläkin. Muuten hyvä idea mutta voisit myös perustaa itse oman levy-yhtiön jolla julkaiset.
Ei ole hirveän vaikeeta ottaa yhteyttä Spotifyyn, iTunessiin tai Beatporttiin. :)Mainonta ei ole vaikeaa. Tarvitset vain Facebook-sivun ja SoundCloud Pro-tilin. Sitten vain halitusti erimaihin Facebook kampanja ja saat noin 50 € 2-4 päivässä yli 1000 tykkääjää ja n. 40000-50000 kävijää ja Record Unionin kautta saat 92,5 % kassavirrasta joten 100-1000 € tällä metodilla kassavirtaa itselle ei ole mikään mhadottomuus.
Yritystä ei kannata perustaa ilman osakkaita ja vasta sitten kun tulot ovat 100 % varmat loppuelämksi ja yrityksen tilauskannat varmat pitkäsksi aikaa. Osakeet pitää jakaa niin että itsellä 35 %, jos on työkyvyttömyyseläkkeellä ja muile osakkaille annetaan loput ja osakkaita pitää olla 3. Tällöin voin elellä 730 € / kk työkyvyttömyyseläkelläisen tulorajalla ja Kanasan eläkkeellä Takuueläkkeellä Asumistuella ja vuoden lopussa nostaa osinkoja ilman, että minun tarvitsee katkaista eläkeputkea. Vanhuuseläkkellä ei ole TEOSTOn mukaan tulorajaa joten silloin kanattaa liittyä TEOSTO:n. - spssk
i4ware Records kirjoitti:
Mainonta ei ole vaikeaa. Tarvitset vain Facebook-sivun ja SoundCloud Pro-tilin. Sitten vain halitusti erimaihin Facebook kampanja ja saat noin 50 € 2-4 päivässä yli 1000 tykkääjää ja n. 40000-50000 kävijää ja Record Unionin kautta saat 92,5 % kassavirrasta joten 100-1000 € tällä metodilla kassavirtaa itselle ei ole mikään mhadottomuus.
Yritystä ei kannata perustaa ilman osakkaita ja vasta sitten kun tulot ovat 100 % varmat loppuelämksi ja yrityksen tilauskannat varmat pitkäsksi aikaa. Osakeet pitää jakaa niin että itsellä 35 %, jos on työkyvyttömyyseläkkeellä ja muile osakkaille annetaan loput ja osakkaita pitää olla 3. Tällöin voin elellä 730 € / kk työkyvyttömyyseläkelläisen tulorajalla ja Kanasan eläkkeellä Takuueläkkeellä Asumistuella ja vuoden lopussa nostaa osinkoja ilman, että minun tarvitsee katkaista eläkeputkea. Vanhuuseläkkellä ei ole TEOSTOn mukaan tulorajaa joten silloin kanattaa liittyä TEOSTO:n.voi jeesus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860