Vlogit/pelivideot

morqovlog

siis ihan vaan, mitä mieltä oote vlogeista/pelivideoista? tykkäättekö jommistakummista enemmän tai vihaatteko jompiakumpia?

ja niin tietysti, pientä mainontaa:

sairaan ahdistava peli, uo on video musta kirkumassa pelatessani slender spacee D:

http://www.youtube.com/watch?v=hwU3r-jhH0I

26

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morqofani

      Siis vittu mä säikähin niis joissain kohis... Muuten ihan kiva :)

    • Ihan kiva on, enemmän tykkään vlogeist, mutt kyll nää pelivideoitkin on ihan kivoja:)
      Tiietkö se Over Torque Stunt Racing -pelin? Olis kiva, jos tekisit siit video, se on nääs kiva peli :3 Joo, eipä mull sitte muuta:)

      • morqovlog

        en tiiä, voin koittaa ettiä :D


      • morqovlog kirjoitti:

        en tiiä, voin koittaa ettiä :D

        Juu, löytyy, ku Googlaa ja sitte eka hakutulos (mutt ei mittää mainoksia :D) ja panaa sitä. Sitte siihen tulee pien ruutu ja siin on se peli :)


      • kettu98 kirjoitti:

        Juu, löytyy, ku Googlaa ja sitte eka hakutulos (mutt ei mittää mainoksia :D) ja panaa sitä. Sitte siihen tulee pien ruutu ja siin on se peli :)

        Ja peli on ilmainen (tai on ainakin ollu :D). Sun videoit on katottu yhteensä yli 2700 kertaa. Onnitteluni(:


      • morqovlog
        kettu98 kirjoitti:

        Ja peli on ilmainen (tai on ainakin ollu :D). Sun videoit on katottu yhteensä yli 2700 kertaa. Onnitteluni(:

        kiitos :D


    • korppi™

      onko sinulla nintendo 3ds jos on kertoisitko friend codesi omani on 3179–7031–5097

      • morqovlog

        ei oo nintendoo, sori :/


      • korppi™
        morqovlog kirjoitti:

        ei oo nintendoo, sori :/

        ei se mitään


    • Enemmän pidän vlogeista, mutta morqo on kyllä paras.

      • morqovlog

        Jei! :D


      • morqovlog kirjoitti:

        Jei! :D

        Tykkään siitä kun et höpise siinä kaikkea sekalaista vaan videosi ovat oikeasti kiinnostavia.


      • morqovlog
        atrytone kirjoitti:

        Tykkään siitä kun et höpise siinä kaikkea sekalaista vaan videosi ovat oikeasti kiinnostavia.

        pitää varmaa ettiskellä mun aihelaatikko kun palaan :D


      • morqovlog kirjoitti:

        pitää varmaa ettiskellä mun aihelaatikko kun palaan :D

        Suomi24 voisi olla hauska aihe :D


      • minäoonmanne
        atrytone kirjoitti:

        Suomi24 voisi olla hauska aihe :D

        minäoonmanne


      • morqovlog
        atrytone kirjoitti:

        Suomi24 voisi olla hauska aihe :D

        kattoo sitten, kattoo sitten :D


    • Kim jong un

      pelaa pyongyang raceria

      • päihtynyt mc

        Pelaa minaing truck!


      • morqovlog
        päihtynyt mc kirjoitti:

        Pelaa minaing truck!

        pistin nää kaikki ylös, katon sitten kun tuun takasin


    • Autta-ja
    • Merito
    • hyi saatana "vlogit"

      vlogit on paskaa. Ihmiskunnan pahinta aikaansaamaa jätettä.

      Pelivideot on viel ihan jees.

      • Onneksi voit olla katsomatta. Ei niitä juuri tehtäisi jos ei niitä katsottaisi. Kysynnän ja tarjonnan lait ja silleen.

        Elämä on kaiken kaikkiaan paljon helpompaa kun vain jättää huomioimatta asiat, joista ei pidä. Älkää ruvetko tässä näsäviisastelemaan sodista ja nälänhädistä, tarkoitan juuri tämänkaltaisia ärsyyntymisen aiheita.

        En itsekään katso vlogeja, mutta pelivideoita kyllä. Kuten aina, välillä pakkomielteisesti ja sitten menee viikkokausia ilman, että katson yhtäkään videota.


    • EiSaakeli

      Kaikenlaiset pelivideot & vlogit on mukavaa katsottavaa,
      mutta minulla on semmoinen ongelma, että aina sen jälkeen kun aloin katsoa suomalaisia pelivideoita YouTubesta, "aloitus sivuni" on täyttynyt
      noin 5-8 vuotiaiden tyttöjen meikkivideoista -.-

    • DetsonMike
      • Karsin suomalaiset pois omista tilauksistani jo vuosia sitten, koska minusta suomitube on nykyään täyttä syöpää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe