Helou, oon siis paladin ravencrest realmilta, ja etsin 2v2 tiimi parii allujen puolelta. En ole ihan vielä lvl 90 mutta se lähestyy uhkaavaa vauhtia. Kun 90, hommaan tyr gearin ja aloittelisin 2v2. Olen siis ret pala joka etsii tiimi kaveriksi melkeen millä vaan classilla pelaavaa, tietty hiilaus effektit ym ois ihamukavii, varsinkin disc priest olis kiva. Oon pelannu wowii n. 5v pelasin eka 4 vuotta ja pidin tauon, minulla oli tuolloin lvl 90 mage ja rogue, kun jatkoin, unohdin sähkärit salikset ja kaikki. Ostin uuden pelin ja nyt mulla on paskal gearil oleva dk ja tää pala.
Joten pistä kommentii jos oot kiinnostunu.
tulevaisuuden 2v2 paria etsimässä
Palludin
3
287
Vastaukset
olisin kiinnostunu mutta.. väärä servu ja ofc factioni ^^D
- Palludin
Huippu servu ja ofc paras faction !
- antolity
Olis iha kiva vetää 2v2 jos en ois frostmanella itellä on druidi joka on tällä hetkellä feral mutta luultavasti alan vetää restoo kun 5,4 alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.179509- 336444
- 1114608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi243371- 1003293
- 603191
- 553153
- 332897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132250Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää102132