Heipsan,
Aion hakea aikuiskouluttajan pedagogisiin opintoihin (sitten aikanaan, aloitan nyt syksyllä yliopisto-opinnot).
Yksinkertainen kysymys: Vaatiiko ko. opintojen suorittaminen samanaikaista työssäolemista (opetus- kasvatustehtävissä)? Vai voinko "vaan opiskellen" suorittaa ne?
(ko. seikka ei toistaiseksi tiedonhausta huolimatta auennut)
-kiitän vastauksista-
Pedag. opinnot. työn ohellako vain?
jiiris1
3
207
Vastaukset
- Startattu
Ööö? Asiasta varmaan puhutaan sen koulun sivuilla, johon olet hakenut. Tai ainakin sieltä löytyy puhno, josta voi kysyä.
(Noita opintoja on niin monessa paikassa tarjolla, että yksiselitteistä vastausta ei voi noilla tiedoilla antaa.) - tamkin sivuja luin
Koulutus on osanottajille maksutonta. Se on 60 opintopisteen laajuinen ja suoritettavissa työn ohessa opiskellen 1 - 2 vuodessa.
Pääsääntöisesti opettajankoulutukseen hakeutuvilta
edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja
vähintään kolmen vuoden työkokemusta omalta alalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249