Auttakaa!

Käsihuuhdejuna

Niin. Elikkäs minulla on tietokone johon minulla on ulkoinen muisti. Olin ladannut kaikenlaisia pelejä ja ohjelmia siihen. Sitten eräästä syystä koneeni vietiin formatoitavaksi, windows-versio vaihdettiin ja tietysti koneen muisti tavallaan tyhjennettiin. Mutta ulkoisessa kovalevyssä jäi silti kaikki mitä olin
ladannut. Sitten kun sain koneeni takaisin ihan kuin uutena niin päätimpä tietysti ekana liittää sen ulkoisen kovalevyn takas usbilla. Ja niimpä kaikki sovellukset ovat siellä ulkoisessa muistissa mut esimerkiksi kaikki Steam-pelit minun pitäisi nyt ladata toisen kerran vaikka ne ovat jo ladattu. Eli toisinsanoen meneekö miul sit muistii turhaa? Vai pitäiskö poistaa ne siltä ulkoiselta muistilta ja sit ladata? Kertokaaa ! :)

2

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepelaasitte

      Jos uusi käyttis olisi asennettu päivittämällä, vois toimiakin, mutta kun oli puhdas asennus, kaikki menee uusiksi. Formatoi se levy ja aloita kaikki alusta alkaen, niinkuit olet jo kertaalleen tehnytkin.

    • Tuota noin...

      Jos pelit on asennettu kahteen kertaan niin meneehän siinä sama tila kahdesti.

      Steam peleistä ei vaikuta itse pitää varmuuskopioita, koska ne saa aina ladattua steamista ja versiot silloin ovat myös uusimmat ja päivitetyt.

      Eli lataa Steamista uudestaan. :)

      Mutta pelien tallennukset, jos olet ne ottanut talteen, saat kenties käyttöösi ulkoiselsta kovalevyltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1788
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1178
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      1007
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      901
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe