Auttakaa!

Käsihuuhdejuna

Niin. Elikkäs minulla on tietokone johon minulla on ulkoinen muisti. Olin ladannut kaikenlaisia pelejä ja ohjelmia siihen. Sitten eräästä syystä koneeni vietiin formatoitavaksi, windows-versio vaihdettiin ja tietysti koneen muisti tavallaan tyhjennettiin. Mutta ulkoisessa kovalevyssä jäi silti kaikki mitä olin
ladannut. Sitten kun sain koneeni takaisin ihan kuin uutena niin päätimpä tietysti ekana liittää sen ulkoisen kovalevyn takas usbilla. Ja niimpä kaikki sovellukset ovat siellä ulkoisessa muistissa mut esimerkiksi kaikki Steam-pelit minun pitäisi nyt ladata toisen kerran vaikka ne ovat jo ladattu. Eli toisinsanoen meneekö miul sit muistii turhaa? Vai pitäiskö poistaa ne siltä ulkoiselta muistilta ja sit ladata? Kertokaaa ! :)

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepelaasitte

Jos uusi käyttis olisi asennettu päivittämällä, vois toimiakin, mutta kun oli puhdas asennus, kaikki menee uusiksi. Formatoi se levy ja aloita kaikki alusta alkaen, niinkuit olet jo kertaalleen tehnytkin.

• Tuota noin...

Jos pelit on asennettu kahteen kertaan niin meneehän siinä sama tila kahdesti.

Steam peleistä ei vaikuta itse pitää varmuuskopioita, koska ne saa aina ladattua steamista ja versiot silloin ovat myös uusimmat ja päivitetyt.

Eli lataa Steamista uudestaan. :)

Mutta pelien tallennukset, jos olet ne ottanut talteen, saat kenties käyttöösi ulkoiselsta kovalevyltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      58
      3991
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      93
      2358
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2022
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1561
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1526
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1052
    Aihe