Lopetin taas tupakan polton. Tiedän jo useamman kerran lopettaneena että 2vuorokautta lopettamisen jälkeen jalkojen välissä oleva outo kurttu alkaa näyttää penikseltä.. 1viikko lopettamisen jälkeen kehtaa jo uimahallissa tepastella rinta röyheänä jo miehen mittaan palautunutta kullia heilutellen... 3viikkoa lopettamisen jälkeen vaimo myhäilee tyytyväisenä aamuisin.. 2kk lopettamisen jälkeen seisokki on kova kuin kivi ja koskee kuin nuoruuden aikoihin...ja vaimo alkaa jo ehotella itsekin lemmenleikkejä..
Kova kanki jälleen
4
509
Vastaukset
- ERKKI26
EREKTION SAA PALAMAAN KUN OTAT AVUKSESI SELLAISEN 18-30-VUOTIAAN PIMUN JOLLA ON VAALEA BLONDI TUKKA JA KURVEJA,VARSINKIN UHKEA MUODOKAS TAKAPUOLI. ANNA TYTÖN ESITELLÄ ITSEÄÄN KUNNOLLA JA SITTEN NUOLLA VARPAANVÄLIT, PALLIT ,PERÄAUKKO JA TIETENKIN KALU. EIKÖHÄN ALA SEISOMAAN. MINULLA ON OLLUT EREKTIOVAIKEUKSIA MUTTA TÄMÄ KÄSITTELY, VARSINKIN PERÄAUKON NUOLEMINEN, SAI KYLLÄ KALUN TAIVAISIIN!
- eevamaria1
olen kolmekymppinen blondi ,muodokaskin ja sairaanhoitaja ammatiltani. ole n erikoistunut hoitamaan erektiovaikeuksista kärsiviä miehiä. pallien nuoleminen ja sormi peräaukkoon, jalkapohjien ja varpaiden nuoleminen. tuhmien puhuminen suoraan korvaan, peräaukon nuoleminen.....konstit on monet. näillä olen saanut monilta vanhoiltakin miehiltä seisomaan. olen myös neuvonut naimisissa olevia naisia käytämään näitä keinoja mieheensä.
- eevamaria1
jos olet halukas ja varakaskin mies ja kärsit kyseisestä häiriöstä ota yhteyttä minuun. olen suomalainen sairaanhoitaja.
- minä se juuri olen
eevamaria1 kirjoitti:
jos olet halukas ja varakaskin mies ja kärsit kyseisestä häiriöstä ota yhteyttä minuun. olen suomalainen sairaanhoitaja.
Moi.oisin valmis kokeilemaan kanssasi,jos olet niin tehokas kun kerroit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243809Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342451- 612379
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512168- 1402124
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281701- 331689
- 1291460