Lopetin taas tupakan polton. Tiedän jo useamman kerran lopettaneena että 2vuorokautta lopettamisen jälkeen jalkojen välissä oleva outo kurttu alkaa näyttää penikseltä.. 1viikko lopettamisen jälkeen kehtaa jo uimahallissa tepastella rinta röyheänä jo miehen mittaan palautunutta kullia heilutellen... 3viikkoa lopettamisen jälkeen vaimo myhäilee tyytyväisenä aamuisin.. 2kk lopettamisen jälkeen seisokki on kova kuin kivi ja koskee kuin nuoruuden aikoihin...ja vaimo alkaa jo ehotella itsekin lemmenleikkejä..
Kova kanki jälleen
4
527
Vastaukset
- ERKKI26
EREKTION SAA PALAMAAN KUN OTAT AVUKSESI SELLAISEN 18-30-VUOTIAAN PIMUN JOLLA ON VAALEA BLONDI TUKKA JA KURVEJA,VARSINKIN UHKEA MUODOKAS TAKAPUOLI. ANNA TYTÖN ESITELLÄ ITSEÄÄN KUNNOLLA JA SITTEN NUOLLA VARPAANVÄLIT, PALLIT ,PERÄAUKKO JA TIETENKIN KALU. EIKÖHÄN ALA SEISOMAAN. MINULLA ON OLLUT EREKTIOVAIKEUKSIA MUTTA TÄMÄ KÄSITTELY, VARSINKIN PERÄAUKON NUOLEMINEN, SAI KYLLÄ KALUN TAIVAISIIN!
- eevamaria1
olen kolmekymppinen blondi ,muodokaskin ja sairaanhoitaja ammatiltani. ole n erikoistunut hoitamaan erektiovaikeuksista kärsiviä miehiä. pallien nuoleminen ja sormi peräaukkoon, jalkapohjien ja varpaiden nuoleminen. tuhmien puhuminen suoraan korvaan, peräaukon nuoleminen.....konstit on monet. näillä olen saanut monilta vanhoiltakin miehiltä seisomaan. olen myös neuvonut naimisissa olevia naisia käytämään näitä keinoja mieheensä.
- eevamaria1
jos olet halukas ja varakaskin mies ja kärsit kyseisestä häiriöstä ota yhteyttä minuun. olen suomalainen sairaanhoitaja.
- minä se juuri olen
eevamaria1 kirjoitti:
jos olet halukas ja varakaskin mies ja kärsit kyseisestä häiriöstä ota yhteyttä minuun. olen suomalainen sairaanhoitaja.
Moi.oisin valmis kokeilemaan kanssasi,jos olet niin tehokas kun kerroit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925