Mahtaa kestää kevalla päätös kun on tehnyt oikaisupyynnön hylkäävästä eläkepäätöksestä? Sen tajuan että jos keva ei muuta ratlkaisua-paperit menevät eläkeasioiden muutoslautakuntaan..Se kierros sitten kestääkin kauemmin..
Kauanko?
9
258
Vastaukset
- Eeläkeläinen
mulla meni 10 kk
- hylky-uusi alku
Ja sun tilanen oikaistiin? Siis myönnettiin eläke?Menikä vakuutusoiekuteen vai korjasiko eläkevakuutus sen sinulle puoltavaksi.Pitkät on ajat...
- hylky-uusi alku
siis anteeksi kirj.virheet :D
- arpapeliä
Minulla meni myös yli puoli vuotta,tuli hylätty päätös. Laitoin nyt uuden kun sairaus pahentunut,veikkaan että hylätty tulee taas...
- ihmeellistä asiaa...
Miten saat toimeentulosi päätösten ja valitusten odotusajalta?
Oletko uusien diagnoosien perusteella kela sairauspäivärahalla, ansiosidonnaisella vai peruspäivärahalla?
Mietityttää samat asiat, tosin yksityisellä puolella.
Tässä ammatillista kuntoutuspäätöstä ja kuntoutustuen (anottu 3kk.) päätöstä odotellessa. - arpapeliä
ihmeellistä asiaa... kirjoitti:
Miten saat toimeentulosi päätösten ja valitusten odotusajalta?
Oletko uusien diagnoosien perusteella kela sairauspäivärahalla, ansiosidonnaisella vai peruspäivärahalla?
Mietityttää samat asiat, tosin yksityisellä puolella.
Tässä ammatillista kuntoutuspäätöstä ja kuntoutustuen (anottu 3kk.) päätöstä odotellessa.Olen työkyvyttömänä työnhakijana työkkärissä joten saan työmarkkinatukea sekä toimeentulotuen sossusta. Uusia diagnooseja tullut ja sairudet pahentuneet sekä lääkäri todennut työkyvyttömäksi.
- Turva -45
Saapihan se lääkäri (lääkärit) todeta työkyvyttömäksi, mutta työeläkevakuutusyhtiöissä on eri tyypit,jotka tarkastelevat näitä asioita ja tekevät päätöksiä. Päätöksissä painaa hyvin moni asia ratkaisuja tehtäessä. Esim. omaa tapaustasi verrataan muihin vastaaviin tapauksiin kokonaisuutena!!!!! ja miten näissä ratkaisut tehty (myönteinen vain kielteinen päätös).
Ja hyvinkin tärkeää on, että KUKA lääkäri on B-lausuntosi kirjoittanut!!! Tosi on !
TUntuu,että usein on arpapeliä. - taas hylky
Ihan kamalaa..kun eläkkeen hakijaa näkemättä voidaan tehdä päätöksiä.Eivät koskaan esim soita hakijalle ja kysy miten sairaudet vaikeuttavat elämää ja työssäkäyntiä.
- fibro69
Ei ne eläkelaitoksesta soittele ja kysele. Kannattaa itse olla ahkerasti yhteydessä eläkelaitokseen ja selittää ja selittää ...... ja lähettää kirjallista omaa selvitystä ja epikriisejä ja lausuntoja.
Minä ainakin koen asian noin ja kai ne hermostuivat meikäläiseen koska kolmen hylkypäätöksen jälkeen sain määräaikaisen päätökseen ja nyt tämän vuoden alusta pysyvän työkyvyttömyyseläkkeen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841