Mahtaa kestää kevalla päätös kun on tehnyt oikaisupyynnön hylkäävästä eläkepäätöksestä? Sen tajuan että jos keva ei muuta ratlkaisua-paperit menevät eläkeasioiden muutoslautakuntaan..Se kierros sitten kestääkin kauemmin..
Kauanko?
9
185
Vastaukset
- Eeläkeläinen
mulla meni 10 kk
- hylky-uusi alku
Ja sun tilanen oikaistiin? Siis myönnettiin eläke?Menikä vakuutusoiekuteen vai korjasiko eläkevakuutus sen sinulle puoltavaksi.Pitkät on ajat...
- hylky-uusi alku
siis anteeksi kirj.virheet :D
- arpapeliä
Minulla meni myös yli puoli vuotta,tuli hylätty päätös. Laitoin nyt uuden kun sairaus pahentunut,veikkaan että hylätty tulee taas...
- ihmeellistä asiaa...
Miten saat toimeentulosi päätösten ja valitusten odotusajalta?
Oletko uusien diagnoosien perusteella kela sairauspäivärahalla, ansiosidonnaisella vai peruspäivärahalla?
Mietityttää samat asiat, tosin yksityisellä puolella.
Tässä ammatillista kuntoutuspäätöstä ja kuntoutustuen (anottu 3kk.) päätöstä odotellessa. - arpapeliä
ihmeellistä asiaa... kirjoitti:
Miten saat toimeentulosi päätösten ja valitusten odotusajalta?
Oletko uusien diagnoosien perusteella kela sairauspäivärahalla, ansiosidonnaisella vai peruspäivärahalla?
Mietityttää samat asiat, tosin yksityisellä puolella.
Tässä ammatillista kuntoutuspäätöstä ja kuntoutustuen (anottu 3kk.) päätöstä odotellessa.Olen työkyvyttömänä työnhakijana työkkärissä joten saan työmarkkinatukea sekä toimeentulotuen sossusta. Uusia diagnooseja tullut ja sairudet pahentuneet sekä lääkäri todennut työkyvyttömäksi.
- Turva -45
Saapihan se lääkäri (lääkärit) todeta työkyvyttömäksi, mutta työeläkevakuutusyhtiöissä on eri tyypit,jotka tarkastelevat näitä asioita ja tekevät päätöksiä. Päätöksissä painaa hyvin moni asia ratkaisuja tehtäessä. Esim. omaa tapaustasi verrataan muihin vastaaviin tapauksiin kokonaisuutena!!!!! ja miten näissä ratkaisut tehty (myönteinen vain kielteinen päätös).
Ja hyvinkin tärkeää on, että KUKA lääkäri on B-lausuntosi kirjoittanut!!! Tosi on !
TUntuu,että usein on arpapeliä. - taas hylky
Ihan kamalaa..kun eläkkeen hakijaa näkemättä voidaan tehdä päätöksiä.Eivät koskaan esim soita hakijalle ja kysy miten sairaudet vaikeuttavat elämää ja työssäkäyntiä.
- fibro69
Ei ne eläkelaitoksesta soittele ja kysele. Kannattaa itse olla ahkerasti yhteydessä eläkelaitokseen ja selittää ja selittää ...... ja lähettää kirjallista omaa selvitystä ja epikriisejä ja lausuntoja.
Minä ainakin koen asian noin ja kai ne hermostuivat meikäläiseen koska kolmen hylkypäätöksen jälkeen sain määräaikaisen päätökseen ja nyt tämän vuoden alusta pysyvän työkyvyttömyyseläkkeen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983