Lainattava ase ja sen patruunat.

.357

Jos lainaan eri kaliberisen revolverin kuin minulla itselläni on, niin voinko itse

ostaa siihen patruunoita, esim. esittämällä oman aseeni hallussapitoluvan

ja aseen lainamisesta tehdyn sopimuksen.

9

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertausoppia

      Lyhyesti. Voit esittämällä aselupasi. Kauppiaan ei ole pakko myydä, jos ei halua.

    • reukkuboy

      Entä jos lainaan vaikka 44 reukun ja laitan rullaan adapterin ja ammunkin 357 pateja, onnistuuko?

    • hm.....

      Eikös se lähtökohtaisesti ole niin, että voit ostaa vain sellaisia patruunoita joita lupasi edellyttää. Eli jos sulla on lupa 44 reukkuun, et voi ostaa muita patruunoita. Jos lainaat 44 reukun ja laitat siihen 357 adapterin, sinulla on varmasti lupa tuohon adapteriin, mutta tuohon reukkuun sinulla ei ilmeisesti ole lupaa. Ja eikös tuo 44 ole tehokkaampi kuin 357 joten kaverisi saattaa syyllistyä ampuma-ase rikokseen jos käypi selville. Jollei aseen omistaja ole mukana

    • Kaikkea kivaa

      Normaalisti on myyty ihan mitä kaiberia vaan ja mihin aseeseen tahansa, kunhan ei kyseessä ole ERVA patruunat tai joku periaatteessa taskuaseissa käytettävä ei niin "tavallinen" tyyppi, tietty tämäkin voi olla pärstäkertoimen mukaan tapahtuvaa toimintaa....

    • n.erkki

      Kanattaisi kaivaa aselaki ja lukea mitä aseita saa lainata milläkin luvalla. Samalla selviää mitä patruunoita milläkin luvalla voi hankkia, jos kauppias suostuu myymään-

      Lyhyesti pistoolin luvalla voi hankkia mitä tahansa pistoolikaliberin patruunoita. Pienoispistoolilla vai pienoiskiväärin paukkuja.

    • Panoksia ostanut.

      Jos lainaan eri kaliberisen revolverin kuin minulla itselläni on, niin voinko itse

      ostaa siihen patruunoita?Nyky lain mukaan. Kyllä voit.

      PS. Ei tarvitse esittää mitään sopimuksia lainasta

    • rotuhygienia

      Entä jos en lainaa .357 patruunoita romanimiehelle jolla on 7.65 br pistooli. Syyllistynkö rasistiseen rikokseen?

      • Kyllä vain

        ja haittaat toisen liiketoimia ja estät toteuttamasta omaa kulttuuria.

        Ainakin sakot saat ellei häkkiä.


    • Self Defence

      Syyllistyt murhan estämiseen joka on pahin mahdollinen rikos Suomessa! Ainakin aselakia lukemalla tällaisen käsityksen saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe