Jos lainaan eri kaliberisen revolverin kuin minulla itselläni on, niin voinko itse
ostaa siihen patruunoita, esim. esittämällä oman aseeni hallussapitoluvan
ja aseen lainamisesta tehdyn sopimuksen.
Lainattava ase ja sen patruunat.
9
126
Vastaukset
- kertausoppia
Lyhyesti. Voit esittämällä aselupasi. Kauppiaan ei ole pakko myydä, jos ei halua.
- reukkuboy
Entä jos lainaan vaikka 44 reukun ja laitan rullaan adapterin ja ammunkin 357 pateja, onnistuuko?
- hm.....
Eikös se lähtökohtaisesti ole niin, että voit ostaa vain sellaisia patruunoita joita lupasi edellyttää. Eli jos sulla on lupa 44 reukkuun, et voi ostaa muita patruunoita. Jos lainaat 44 reukun ja laitat siihen 357 adapterin, sinulla on varmasti lupa tuohon adapteriin, mutta tuohon reukkuun sinulla ei ilmeisesti ole lupaa. Ja eikös tuo 44 ole tehokkaampi kuin 357 joten kaverisi saattaa syyllistyä ampuma-ase rikokseen jos käypi selville. Jollei aseen omistaja ole mukana
- Kaikkea kivaa
Normaalisti on myyty ihan mitä kaiberia vaan ja mihin aseeseen tahansa, kunhan ei kyseessä ole ERVA patruunat tai joku periaatteessa taskuaseissa käytettävä ei niin "tavallinen" tyyppi, tietty tämäkin voi olla pärstäkertoimen mukaan tapahtuvaa toimintaa....
- n.erkki
Kanattaisi kaivaa aselaki ja lukea mitä aseita saa lainata milläkin luvalla. Samalla selviää mitä patruunoita milläkin luvalla voi hankkia, jos kauppias suostuu myymään-
Lyhyesti pistoolin luvalla voi hankkia mitä tahansa pistoolikaliberin patruunoita. Pienoispistoolilla vai pienoiskiväärin paukkuja. - Panoksia ostanut.
Jos lainaan eri kaliberisen revolverin kuin minulla itselläni on, niin voinko itse
ostaa siihen patruunoita?Nyky lain mukaan. Kyllä voit.
PS. Ei tarvitse esittää mitään sopimuksia lainasta - rotuhygienia
Entä jos en lainaa .357 patruunoita romanimiehelle jolla on 7.65 br pistooli. Syyllistynkö rasistiseen rikokseen?
- Kyllä vain
ja haittaat toisen liiketoimia ja estät toteuttamasta omaa kulttuuria.
Ainakin sakot saat ellei häkkiä.
- Self Defence
Syyllistyt murhan estämiseen joka on pahin mahdollinen rikos Suomessa! Ainakin aselakia lukemalla tällaisen käsityksen saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783