16 v tyttö ettii poikaystävää

tuulitukka

Tääl on tämmönen koht 17v tyttö joka ei oo ikinä seurustellut ja haluis löytää poikaystävän (kukaan vaan ei huoli, kun kaikki kattoo vaan ulkonäköö..) asun pk-seudul, ja kaipaisin jo poikaystävää jota pussailla ja halailla ja viettää muutenkin aikaa, kaipuu hellyydestä on jo suuri :)

15

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pookacjjn

Kiinnostas jos asusit lähempänä... :(

• tuulitukka

Ja sit on toi et kaikki kivat jätkät asuu jossain.hornaan.persees...

• Jeeeees1

Pistäppä kikki nii tuu njuttelee ;)

• tuulitukka

Kik= jihuu

• tuulitukka
        tuulitukka kirjoitti:

Kik= jihuu

Huoh...

• tuulitukka

lisäisin vielä että olen 85kg eli ei ihme että pojat kiinnittävät huomiota ulkonäkööni, kai se vain omaa itsekurin puutetta kun ei kykene laihduttaminen ihmisten mittoihin.

• itsekurinmestari

No jos sul ei oo haluu laihtuu nii älä sit koskaa valita siit et oot läski

• minä ainaki

Kyllä pojat pulleistaki tytöist tykkää ;)

• fafsdgdfs

no hyi saatana.....

• tuulitukka

se.että.oon ylipainonen ei tee musta vielä ihan.noin epämiellyttävää varmaankaan. sitä.paitsi voit esim työntää penistäsi läskimakkaroitteni väliin eli on tällasena olossa.puolensakkin heh

• oikeetuulitukka
        tuulitukka kirjoitti:

se.että.oon ylipainonen ei tee musta vielä ihan.noin epämiellyttävää varmaankaan. sitä.paitsi voit esim työntää penistäsi läskimakkaroitteni väliin eli on tällasena olossa.puolensakkin heh

Voi vittu , eiks oo muuta tekemist ku varastaa toisten nimimerkkei, HaKeudu hoitoon idiootti!!!! Eka varastaa nimimerkin ja sit valehtele!!! Voi vittu kyl.....

• poikd

Kik: lappalainen25

• Anonyymi00013

Mä voin olla

• Anonyymi00014

Oon poika ja oon 15 asun Lahdessa ja etin Maijaa jolla ois hyvä sydän ja aikaa seurustella

• Anonyymi00016

Mies ei ikinä katso *vain* ulkonäköä.

Ulkonäkö on ainoastaan porttikriteeri, mies katsoo *ensin* ulkonäköä ja jos ulkonäköä on riittävästi, eikä ihoa ole pilattu tatuoinneilla, niin sitten mies ryhtyy arvioimaan sisänäköä, kukaan mies ei ryhdy parisuhteeseen esim. minkään fèmakkopirun kanssa vaikka tämä olisi kuinka kaunis.

Siis, ensisijainen ulkonäkökriteeri on naisen paino, rumapainoinen on kelvoton parisuhdemarkkinoilla, miehen pitää voida olla ylpeä naisestaan. Toisella sijalla on pilaamaton iho, ottamalla tatuoinnin nainen sijoittaa itsensä joukkoon jota 99% miehistä inhoaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      821
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      786
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      677
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      660
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      634
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      604
    Aihe