Tääl on tämmönen koht 17v tyttö joka ei oo ikinä seurustellut ja haluis löytää poikaystävän (kukaan vaan ei huoli, kun kaikki kattoo vaan ulkonäköö..) asun pk-seudul, ja kaipaisin jo poikaystävää jota pussailla ja halailla ja viettää muutenkin aikaa, kaipuu hellyydestä on jo suuri :)
16 v tyttö ettii poikaystävää
15
440
Vastaukset
- pookacjjn
Kiinnostas jos asusit lähempänä... :(
- tuulitukka
Ja sit on toi et kaikki kivat jätkät asuu jossain.hornaan.persees...
- Jeeeees1
Pistäppä kikki nii tuu njuttelee ;)
- tuulitukka
Kik= jihuu
- tuulitukka
tuulitukka kirjoitti:
Kik= jihuu
Huoh...
- tuulitukka
lisäisin vielä että olen 85kg eli ei ihme että pojat kiinnittävät huomiota ulkonäkööni, kai se vain omaa itsekurin puutetta kun ei kykene laihduttaminen ihmisten mittoihin.
- itsekurinmestari
No jos sul ei oo haluu laihtuu nii älä sit koskaa valita siit et oot läski
- minä ainaki
Kyllä pojat pulleistaki tytöist tykkää ;)
- fafsdgdfs
no hyi saatana.....
- tuulitukka
se.että.oon ylipainonen ei tee musta vielä ihan.noin epämiellyttävää varmaankaan. sitä.paitsi voit esim työntää penistäsi läskimakkaroitteni väliin eli on tällasena olossa.puolensakkin heh
- oikeetuulitukka
tuulitukka kirjoitti:
se.että.oon ylipainonen ei tee musta vielä ihan.noin epämiellyttävää varmaankaan. sitä.paitsi voit esim työntää penistäsi läskimakkaroitteni väliin eli on tällasena olossa.puolensakkin heh
Voi vittu , eiks oo muuta tekemist ku varastaa toisten nimimerkkei, HaKeudu hoitoon idiootti!!!! Eka varastaa nimimerkin ja sit valehtele!!! Voi vittu kyl.....
- poikd
Kik: lappalainen25
- Anonyymi00013
Mä voin olla
- Anonyymi00014
Oon poika ja oon 15 asun Lahdessa ja etin Maijaa jolla ois hyvä sydän ja aikaa seurustella
- Anonyymi00016
Mies ei ikinä katso *vain* ulkonäköä.
Ulkonäkö on ainoastaan porttikriteeri, mies katsoo *ensin* ulkonäköä ja jos ulkonäköä on riittävästi, eikä ihoa ole pilattu tatuoinneilla, niin sitten mies ryhtyy arvioimaan sisänäköä, kukaan mies ei ryhdy parisuhteeseen esim. minkään fèmakkopirun kanssa vaikka tämä olisi kuinka kaunis.
Siis, ensisijainen ulkonäkökriteeri on naisen paino, rumapainoinen on kelvoton parisuhdemarkkinoilla, miehen pitää voida olla ylpeä naisestaan. Toisella sijalla on pilaamaton iho, ottamalla tatuoinnin nainen sijoittaa itsensä joukkoon jota 99% miehistä inhoaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708