Tääl on tämmönen koht 17v tyttö joka ei oo ikinä seurustellut ja haluis löytää poikaystävän (kukaan vaan ei huoli, kun kaikki kattoo vaan ulkonäköö..) asun pk-seudul, ja kaipaisin jo poikaystävää jota pussailla ja halailla ja viettää muutenkin aikaa, kaipuu hellyydestä on jo suuri :)
16 v tyttö ettii poikaystävää
15
391
Vastaukset
- pookacjjn
Kiinnostas jos asusit lähempänä... :(
- tuulitukka
Ja sit on toi et kaikki kivat jätkät asuu jossain.hornaan.persees...
- Jeeeees1
Pistäppä kikki nii tuu njuttelee ;)
- tuulitukka
Kik= jihuu
- tuulitukka
tuulitukka kirjoitti:
Kik= jihuu
Huoh...
- tuulitukka
lisäisin vielä että olen 85kg eli ei ihme että pojat kiinnittävät huomiota ulkonäkööni, kai se vain omaa itsekurin puutetta kun ei kykene laihduttaminen ihmisten mittoihin.
- itsekurinmestari
No jos sul ei oo haluu laihtuu nii älä sit koskaa valita siit et oot läski
- minä ainaki
Kyllä pojat pulleistaki tytöist tykkää ;)
- fafsdgdfs
no hyi saatana.....
- tuulitukka
se.että.oon ylipainonen ei tee musta vielä ihan.noin epämiellyttävää varmaankaan. sitä.paitsi voit esim työntää penistäsi läskimakkaroitteni väliin eli on tällasena olossa.puolensakkin heh
- oikeetuulitukka
tuulitukka kirjoitti:
se.että.oon ylipainonen ei tee musta vielä ihan.noin epämiellyttävää varmaankaan. sitä.paitsi voit esim työntää penistäsi läskimakkaroitteni väliin eli on tällasena olossa.puolensakkin heh
Voi vittu , eiks oo muuta tekemist ku varastaa toisten nimimerkkei, HaKeudu hoitoon idiootti!!!! Eka varastaa nimimerkin ja sit valehtele!!! Voi vittu kyl.....
- poikd
Kik: lappalainen25
- Anonyymi00013
Mä voin olla
- Anonyymi00014
Oon poika ja oon 15 asun Lahdessa ja etin Maijaa jolla ois hyvä sydän ja aikaa seurustella
- Anonyymi00016
Mies ei ikinä katso *vain* ulkonäköä.
Ulkonäkö on ainoastaan porttikriteeri, mies katsoo *ensin* ulkonäköä ja jos ulkonäköä on riittävästi, eikä ihoa ole pilattu tatuoinneilla, niin sitten mies ryhtyy arvioimaan sisänäköä, kukaan mies ei ryhdy parisuhteeseen esim. minkään fèmakkopirun kanssa vaikka tämä olisi kuinka kaunis.
Siis, ensisijainen ulkonäkökriteeri on naisen paino, rumapainoinen on kelvoton parisuhdemarkkinoilla, miehen pitää voida olla ylpeä naisestaan. Toisella sijalla on pilaamaton iho, ottamalla tatuoinnin nainen sijoittaa itsensä joukkoon jota 99% miehistä inhoaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240