Oon 12v Tyttö ja mun isoveli pilaa mun koko elämän! Sillä on "vähän" huono sosiaalisuus ja sil on huono maine. Sillä ei oo kanui eikä mitää. Sen nimi ois vaikkaa Roni. Roni osaa ohjelmoida koneella ja sellasta. Kaikki isommat pojat sanoo kun meen ohi "Hei kato! Tossa on Ronin pikkusisko". Se viduddaa ihan sairaasti!
Kaikki kysyy kans kokoajan et "Onko Roni kiva?"! Mun tekis mieli ragee niille. Joskus raheen mun kamuille ihan tavallisista jutuista.
Ps. Onko kellään apukeinoja?
Pps. Kiitti kun jaksoit lukee! :)
Isoveli pilaa elämän!
MuaVituttaa
2
275
Vastaukset
- Ninnisiili
No olipa kauhee ongelma!
- fnfn
Opi hyväksymään sun veli sellasena kun se on, muidenkin pitäs. Arvosta sitä nii ehkä seki alkaa arvostamaan itteään ja saa niitä kanuja kun sen sosiaalisuus paranee.
Kun sulta kysytään onko Roni kiva, vastaa että on. Ei sun mainetta pilaa se, että rakastat isoveljeäsi, parantaa ainoastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273365Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122489Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902421Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261486Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1311225
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136