mitä raiskatun päässä liikkuu?

make16w

Eli tyttöystäväni on raiskattu, olemme jutelleet aiheesta jonkun verran ja tyttöystäväni ei halua kertoa asiasta vanhemmiilleen ja on kertonut minulle että ei halua nostaa syytettä koko asiasta. mitä tästä pitäisi oiken ajatella? tyttöystäväni on 17 vuotias.

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka pitkä aika raiskauksesta on? Mielestäni hänen kannattaisi vakavasti koettaa harkita rikosilmoituksen tekemistä, koska useimpia uhreja auttaa se, että teko tuomitaan viranomaistaholta, vaikka itse syyttäjän langettamaa rangaistusta ei langetettaisikaan tekijälle, (valitettavasti jotkin tapaukset jätetään "ratkaisemattomana tuomitsematta)
      Toivottavasti tyttöystäväsi saa ammattiapua jostakin. Vanhemmille ei ole pakollista kertoa, koska hän on jo lähes täysi-ikäinen, mutta kertomatta jättämisellä hän kyllä sulkee luultavasti osan siitä tuesta ulkopuolelle, mitä hän voisi kertomisella saada. Voimia! Olet hieno mies, make16w!

• surullistamuttattott

Ehdottomasti kannattaa tehdä rikosilmoitus. Mitä pikimmiten sen parempi ja kannattaa myös neuvoa tyttöä hakemaan jutteluapua ammattilaiselta. He eivät syyllistä eivätkä tuomitse mistään. Raiskaus on aina raiskaajan syy, ei uhrin vaikka tilanne olisi mikä tahansa. Mikään ei oikeuta raiskaajaa tunkeutumaan toiseen, mutta usein he yrittävät saada uhrin kuvittelemaan että vika olisi uhrissa. Asia voi käydä pidemmän päälle todella raskaaksi joten kannattaa hakea apua pian. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      153
      1933
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1866
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1714
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1297
    5. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1256
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      425
      1155
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49